  | 
 
			 
				  
	
         		            
 
	
			| 
		Obciążniki kierownicy (ciężarki) | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 F.I.P. Berek  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Custom 
                  Rocznik: 2001 
                  Wiek: 59  Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-03-09, 23:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witek
 
to co planujesz to chyba tyle samo (+-) co zmiana kiery. Ja jeżdżę z metrową i początkowo (po zmianie z oryg.) trochę dziwnie się czułem, ale po paru dniach przyzwyczaiłem się. I to pewnie tyle - kwestia przyzwyczajenia.
 
To tylko kawał rury, a nie układ tłok-korbowód,że najdrobniejsze zmiany należy dobrze przemyśleć,bo wygeneruje się takie wibracje,że silnik się rozleci. Na dodatek risery osadzone na gumkach... No, ale zawsze można się pobawić. 
 
 
[ Dodano: 2012-03-09, 23:43 ]
 
A co do shimmy - są to drgania SAMOWZBUDNE powstające w obrębie przedniego zawieszenia, a nie przenoszone przez ramę drgania generowane przez silnik. W jednym z linków jest definicja, wystarczy się zapoznać. Nie każde telepanie kiery to shimmy. Nie trzeba się ze mną zgadzać. Nie ja to wymyśliłem... | 
             
						
				_________________ jeżeli nam zabraknie sił
 
zostaną jeszcze
 
morze i wiatr | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 OldDiver  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 650 Classic 
                  Rocznik: 2006 
                  Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3144 Skąd: Wrocław/Kiełczów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-03-10, 10:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Okazuje się że też mam manetki kuryakyna. Ale jak googlowałem w tym temacie to znalazłem coś takiego jak końcówki do tych manetek. Czemu to służy i czy aby nie pełni roli "ciężarków"?
 
 
Jak oglądałem moje manetki to usiłowałem odkręcić zaślepki aby zobaczyć co w środku. I okazało się że nie pasuje żaden nasz typowy klucz imbusowy    	 
	 
	
	
	
		
	
		koncowka.jpg
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ściągnięto 5949 raz(y) 7.55 KB | 
	 
	 
	 
	
	
		
 | 
             
						
				_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć    
 
I … nie jest to nabijanie licznika. 
 
 
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 
Kupię trajkę    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-03-10, 14:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | OldDiver napisał/a: | 	 		  I okazało się że nie pasuje żaden nasz typowy klucz imbusowy    | 	    dopasuj torxa. Sprawdzone 
 
 
[ Dodano: 2012-03-10, 14:46 ]
 
 	  | F.I.P. Berek napisał/a: | 	 		  Witek
 
to co planujesz to chyba tyle samo (+-) co zmiana kiery. | 	  
 
Tak mała modyfikacje, któa w 5 minut można zlikwidować     
 
Nie chcę generalnie zmieniać kiery, tylko ja delikatnie przedłużyć. Zyskam miejsce na pierdołę na kierze, na której za bardzo nie ma miejsca i trochę wygody, bo mi jakoś za daleko do niej. Zrobiłem przymiarkę. Da się wydłużyć ok 5 centów na stronę, żeby wystarczyło linek i kabli. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 VARIO  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 46  Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 284 Skąd: warszawa FP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-10-21, 08:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak kupiłem swoją Gwiazdkę nie zauważyłem czegoś takiego dopiero po jakimś czasie na trasie puściłem kierę i... zaskoczenie - trzęsie jak nie wiem. w serwisie powiedzieli może togłówka ramy. I już miałem myśl o wydatkach. dopiero przed wyjazdem z żoną postanowiłem sprawdzić ciśnienie w kołach. Po dopompowaniu do właściwej wartości wszystko ustąpiło. w taki sposób zaoszczędziłem kilka stówek i kilka dni rozmyślań.
 
 
 
VARIO, no ale ciśnienie w oponach to ma mało wspólnego z ciężarkami w kierze      witek | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-10-21, 18:30, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Robrob  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2013 
                  Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1731 Skąd: Dziki Wschód 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-10-21, 08:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Vario bo serwic to najpierw zrobił by ci łożyska w główce ramy potem wymienił , opone i przy wymianie dopompował odpowiednie ciśnienie, i byli by szczęśliwie że skroili klienta i naprawili moto, najpierw zaczynamy od najprostrzych rozwiązań     | 
             
						
				_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 
do konia z tyłu,
 
a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  | 
    
 
       |