Przesunięty przez: Peters 2013-11-01, 12:26 |
WILD/ROAD STAR wymiana poglądów |
Autor |
Wiadomość |
franc1000
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 39 Skąd: ŚLĄSK
|
Wysłany: 2012-08-25, 10:43
|
|
|
,,pyra ,, karzdy lubi to co kocha karzdy lubi to co ma a Stratoliner to inna sylwetka i inny styl . Ale oki! |
_________________ ROAD STAR 1700 -2006R
MERCEDES-CLK 4300 |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1362 Skąd: Robotnicza Wieś
|
Wysłany: 2012-08-25, 20:05
|
|
|
Dla mnie radek czy wildek jak niektórzy je zwą to motocykle z najpiękniejszą linią wśród serii star do której to (całej serii star) żadne inne się nie umywają, no może jedyny wyjątek Honda Fury.
Osobiście jednak ujeżdżam Royal Stara bo jak dla mnie to mam w nim odpowiedni stosunek mocy do masy (0.257KM/kg). Szukałem różnych specyfikacji technicznych i dopiero Road Star 1700 chyba na wtryskach ma podobne, a nawet lepsze parametry (0.259KM/kg) tylko, że nie wiem w końcu od kiedy wychodziły na wtryskach bo opinii wiele różnych, generalnie ponoć po 2005 ale wtedy drogo
Dodatkowo z dobrodziejstwa plastikowych zamykanych sakw z Royala ciężko było by mi zrezygnować, a swoje kosztują a to podnosi jeszcze koszty.
No i w końcu ostatnie wiem, że to już kompletna fanaberia to jeszcze doszedł by koszt wymiany wydechów na true dual
A i jeszcze jedno - zastanawiam się nad instalacją gazową co przy braku chłodnicy może być problemem |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
KOSA
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 52 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 466 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-08-25, 20:32
|
|
|
a Valkyria to nie Yamaha |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
BARDZO DZIKI WSCHÓD
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2012-08-25, 20:44
|
|
|
spotkalismy klub Valkyrii na Końcu Swiata , zrobili na mnie wrażenie |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2012-08-25, 21:48
|
|
|
Dzrodzy koledzy i posiadacze wszelakich XV na pasek napędowy. Dzisiaj czytałem amerykańskie forum Strato i Roadlinera większość postów o awariach dotyczyło nakrętki koła pasowego od strony silnika.
Ja sprawdziłem - u mnie jest o.k. podobno problem dotyczy w większości roczników przed 2007 - a objawia się odkęcaniem tejże nakętki.
Po rozkręceniu następuje scinanie czpienia na którym koło jest osadzone.
Sprawdzenie w Stratolinerze czy Roadlinerze jest proste i polega na odkręceniu chyba 8 śrub imbusowych. Nie wiem jak to jest rozwiazane w RoadStarze - ale ku przestrodze piszę o tym. Naprawa ściętego czpienia jest podobno kosztowna. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-08-25, 21:51
|
|
|
Tak to przypadłość tych maszyn, dostęp jest prosty tak jak w strato |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
KOSA
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 52 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 466 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-08-25, 22:04
|
|
|
A to mój RS1700
IMAG0130.jpg
|
|
Plik ściągnięto 89 raz(y) 109.97 KB |
|
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
BARDZO DZIKI WSCHÓD
|
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2012-08-25, 22:15
|
|
|
MARSINUS napisał/a: | Osobiście jednak ujeżdżam Royal Stara bo jak dla mnie to mam w nim odpowiedni stosunek mocy do masy (0.257KM/kg). Szukałem różnych specyfikacji technicznych i dopiero Road Star 1700 chyba na wtryskach ma podobne, a nawet lepsze parametry (0.259KM/kg) tylko, że nie wiem w końcu od kiedy wychodziły na wtryskach bo opinii wiele różnych, generalnie ponoć po 2005 ale wtedy drogo
| MARSINUS, ostatnie wersje na gźnikach ukazały się w 2007r, potem to już tylko szpryca.... |
|
|
|
|
ROBERT72
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 2425 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2012-08-25, 22:25
|
|
|
O a dziś na zlocie widziałem takie parkowanie RS-a.Jak się okazuje nie wszyscy przeżywają gdzie zaparkować i kosę mógł nie otwierać no bo po co przeca stał już
DSCN5688 (Medium).JPG
|
|
Plik ściągnięto 96 raz(y) 197.34 KB |
DSCN5687 (Medium).JPG
|
|
Plik ściągnięto 76 raz(y) 207.5 KB |
|
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2012-08-25, 22:56
|
|
|
soft pisałem już kiedyś o tym objawie tutaj na forum. Bratu w Warriorze poszła nakrętka... Uszkodził się wałek zdawczy i przednie koło pasowe... koszta po znajomościach 2500zł...
Ja mam chwycone na klej do gwintów, a że żona na urodziny mi sprawdziła klucz dynamometryczny, sprawdzam sobie co jakiś czas nakrętkę - powinno być 140 NM, z tego co pamiętam (w serwisówce jest napisane).
Co do wtrysku w road starze to wychodził od 2008 roku. |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2012-08-25, 23:05
|
|
|
Ja nie zaryzykowałem sprawdzenia dokrecenia kluczem, dlatego, że nakrętka jest na trzpieniu zacisnięta w 2 miejscach. Gdybym ruszył ja, zabezpiecznie zostało by uszkodzone.
(ja mam model 2008 rok i może to być troszkę inaczej zrobione). |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1362 Skąd: Robotnicza Wieś
|
Wysłany: 2012-08-26, 09:14
|
|
|
miki napisał/a: | MARSINUS, ostatnie wersje na gźnikach ukazały się w 2007r, potem to już tylko szpryca.... |
piwu napisał/a: | Co do wtrysku w road starze to wychodził od 2008 roku. |
No to co z tymi ogłoszeniami z lat wcześniejszych niż 2008 ?
http://allegro.pl/listing...tring=road+star
Wszyscy łżą czy nie wiedzą czym jeżdżą ? |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2012-08-26, 11:38
|
|
|
Oto odpowiedź na Twoje pytanie:
http://www.starmotorcycle...showprevmodel=0
Myk w tym, że RS1700 nigdy nie był oficjalnie sprzedawany w Polsce. Przy pierwszym przeglądzie na stacjach diagnostycznych wpisywali dane z Warriora. Przecież nazwa ta sama, a co kogo obchodzi, że ma jeden wyraz więcej? Sam chciałem road stara zamiast mojego mastodonta. Warunek był jeden - ma mieć wtrysk... No i niestety, dopiero od 2008 roku... |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
|
lenio
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 56 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 458 Skąd: słomniki/KRK
|
Wysłany: 2012-08-26, 16:51
|
|
|
RS na wtrysku wychodzil dopiero od 2008r. AMEN |
_________________ Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1362 Skąd: Robotnicza Wieś
|
Wysłany: 2012-08-26, 17:17
|
|
|
No właśnie, a jednak ogłoszeniodawcy uparcie podnoszą moc sprzedawanych maszyn |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
|
|
|
|
ROBERT72
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 2425 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2012-08-26, 18:36
|
|
|
soft, No ten z ogłoszenia to już mistrzu |
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2012-08-26, 23:32
|
|
|
Na forum roadstara jest chłopak co ma mocno zmodyfikowanego radka na gaźnikach, wyszło mu około 90 koni i jakieś 160 NM, nie pamiętam dokładnych wartości, ale wykres z hamowni zamieścił. Taki zielony w oldschoolowe płomienie. |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-08-26, 23:48
|
|
|
ROBERT72 napisał/a: | Słyszałem , że potrafią zejść po niżej 5l przy dobrej regulacji ale to chyba jadąc 60/h |
w tej kwestii proponuję zapytać Draginni, a konkretnie jej małża Endriu.
Ekipa jechała razem na Morsownię, razem tankowali rożne maszyny. Endria spalanie wychodziło w granicach 4,6l/100km czym wprawiam na przemian w stan wkur.....a naprzemiennie z niedowierzaniem pozostałych.
W ekipie była i 650-tka, i 1100 i Radek 1700 i kava 800.Takie spalanie Endriu ma od dość dawna. W czym tkwi tajemnica Mogę tylko pozazdrościć. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2012-08-27, 00:00
|
|
|
przy przelotach ok 150 km/h spalanie mam na poziomie 5,6-5,8 , ok 100 km/h to ok 4,9-5,1 , dzisiaj wracałem z Pomorskiego i mój radek spalił litr mniej niż Shadow 750
generalnie jestem bardzo zadowolony z tej maszyny ale jak każda ma swoje plusy i minusy ... dla mnie największym mankamentem jest malo elastyczna piątka bo w 1100 można było się kulać nawet 60-tką a w 1,7 wrzucam najchętniej powyżej 90-tki |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
|