YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z rozbujaniem moto powyzej 70km/h
Autor Wiadomość
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-06-01, 15:33   

Właśnie wróciłem od Mechanika gaźniki sprawdził jeszcze raz jego zdaniem gaźniki są ok. Objaw jest taki ze np. po uruchomieniu na biegu jałowym przy odkręceniu manetki wchodzi na 8000obr/min drugim razem operacja ta kończy się na 6000obr/min (odcina zapłon). Mechanik już chciał mi moto oddać mówiąc ze to coś z elektryka ale po rozmowie z nim powiedział ze jak go podpiął pod butelkę (pobieranie paliwa) to jej nie zassało w innych motorach zauważył zassanie delikatne buteli w moim nie było tego efektu czyli podejrzewamy pompę paliwa. Zostawiłem moto jeszcze na sprawdzenie tego przypadku, czyli odpięcie pompy a nawet filtra paliwa i sprawdzenie na opadowym jak maszyna działa. Pompa podaje ale może za małe ciśnienie i to może powodować ze dostaje nie wystarczająca dawkę paliwa. Robroy sprawdź może cewki (miernikiem jak będziesz potrzebował info o wzbudzeniu mogę podać, mam HAYNESA - opisane na forum) i pompę oraz wszystko co stoi na jej drodze może to jest przyczyna. Dobrze cie rozumie ja również mam już dosyć i niech już to będzie ta pierdzielona POMPA - zaraz zmowie zdrowaśkę ;d może pomoże.
Czy ktoś z was się orientuje czy jakby co to ta poniżej pompa będzie dobra do dragusia:
http://www.larsson.pl/ind...MQ==&bid=111735
 
 
robroy 


Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: witków
Wysłany: 2012-06-01, 16:25   

Membrany są w porządku dzięki. w przyszłym tygodniu spróbuje się gdzieś wcisnąć na warsztat, niech szukają bo ja niestety nie mam czym sprawdzić cewki.
_________________
W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE, TA CHWILA TO JAZDA MOTOCYKLEM.
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-06-02, 16:55   

Tak sobie myślę i myślę co jeśli to nie pompa a może to moduł zapłonowy. Miał ktoś z forumowiczów przypadek z walniętym modułem w dragu? czy jak się psuje to do końca czy potrafi wprowadzać zamieszanie w układzie zapłonowym.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-02, 17:29   

Ruffi,

Zmierz na wszelki wypadek napięcie w instalacji na wolnych obrotach i na wyskoich, oczywiście wtedy, gdy będą już problemy z wejściem na wysokie obroty.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-06-02, 18:46   

W instalacji dokładnie gdzie? i jakie powinno być napięcie i czy to ma wpływ na sprawdzenie działania modułu? Czytałem ze moduł sprawdzić to nie jest taka prosta sprawa trzeba mieć do tego urządzenia a metoda chałupnicza można zapomnieć. Mam nadzieje ze nie będę musiał tego wykonywać w poniedziałek się rozstrzygnie czy pompa czy coś innego ale myślę już na zapas. Wyczytałem, że są zakłady które sprawdzają i ewentualnie naprawiają takie moduły. W larsonie czas oczekiwania na zamiennik pompy okolu 2 tyg czyli 2 tygodnie bez smiganka na motorku
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-02, 19:39   

Ruffi napisał/a:
W instalacji dokładnie gdzie?...


Najprościej i najlepiej bezpośrednio na akumulatorze. Wyprowadź z klem akumulatora kabelki pomiarowe do miernika i zobacz co się dzieje w instalacji.
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-06-02, 21:03   

ok rozumiem jak się nie uporam z problemem to sprawdzę to. Mam podpięty woltomierz w motorku i nie zauważyłem spadku napięcia także myślę ze to nie jest problem można natomiast sprawdzić regulator napięcia. No nic zobaczę co w poniedziałek się urodzi może do tego dnia mechanik sprawdzi, może okaże się ze to pompa.

[ Dodano: 2012-06-05, 21:44 ]
Odebrałem dziś moto od mechanika nic nie ruszone bo nie miał kiedy. Wziąłem się wiec za moto sprawdziłem pompę i okazuje się ze jest oki. No i podejrzewam gaźnik dlaczego, moto pracuje na podstawce ma około 1000obr/min sprowadzam go do pionu i co obroty się zmieniają - zwiększają się tak jakby coś z poziomem paliwa (może membrany). Jutro zaprowadzam moto do serwisu YAMAHY - trudno może oni coś zaradza.

[ Dodano: 2012-06-08, 21:11 ]
Wygląda na to ze problem zniknął jutro przetestuje moto na trasie. Problem polegał na źle dobranym filtrze powietrza - dokładniej łapał lewe powietrze. Włożona została obudowa oryginalna i pomogło, miałem z HIGWAYHAWKa można było się z nią pobawić, mnie juz zapal minął nie chce mi się szukać gdzie brał lewe powietrze. Jeśli ktoś z was jest zainteresowany zakupem mogę go sprzedać (mogę podesłać foty).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group