Przesunięty przez: Kozak_Barabasz 2008-11-15, 13:09 |
Synchronizacja gaźników |
Autor |
Wiadomość |
Ryszard
Rocznik: 2007
Wiek: 56 Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 1 Skąd: net
|
Wysłany: 2011-04-26, 23:14
|
|
|
Witam wszystkich, jestem nowy na forum i już od razu proszę o pomoc,
próbuję zrobić synchronizację gaźników w ds 1100 i nie mogę znaleźć tej właściwej śruby do regulacji. DS z 2007r z USA.
Z góry dziękuję za pomoc.
Ryszard |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-04-26, 23:46
|
|
|
Każda nowa osoba na forum najpierw odwiedza ten dział: http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=18 Zapraszam. |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
adajeto
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 62 Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 7 Skąd: Przysietnica
|
Wysłany: 2011-06-25, 21:05
|
|
|
Cześć.
Przeleciałem te 4 strony i jestem trochę w kropce. trochę się wymieszało 650 i 1100. Mam v-starkę 1100 z 2002 i koniecznie potrzebuję zsynchronizować gaźniki. Wiem, gdzie jest regulacja - dzięki Wam, ale nie wiem, gdzie faktycznie są te króćce, do których należy podłączyć waku. Kierując się Waszymi wskazówkami, po zdjęciu filtra powietrza odłączyłem przewód gumowy ze sprężynującą opaską i nałożyłem na króciec przewód waku - ta samo z drugiej strony. Po włączeniu silnika z odłączonych przewodów wypłynęła benzyna. Dlatego też zaślepiłem odłączone gumowe przewody, ale po chwili od włączenia silnik zaczął tracić obroty i zgasł, a wakumetry stały w miejscu.
Gdyby ktoś poczuł się, jak się się z tego powodu czuję i miał wiedzę oraz ochotę pouczyć mnie, to proszę o przesłanie dokładnej informacji, jak rozwiązać problem. Będę mile zaskoczony, jeśli do opisu będzie dołączone foto lub rysunek. Może być na Tym Forum, ew. adajeto@buziaczek.pl. |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-06-26, 17:22
|
|
|
w serwisowce sa dokladne rysunki i opis (niestety po ang) ale jak sie to robi wiesz wwiec to chyba nie problem |
|
|
|
|
adajeto
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 62 Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 7 Skąd: Przysietnica
|
Wysłany: 2011-06-27, 10:32
|
|
|
Witam ponownie. Jestem już po synchronizacji. Problemem było znalezienie króćców. Nie przyszło mi do głowy, że jeden ustawiony jest poziomo, a drugi poziomo. Na jednym jest gumowy kapturek, a na drugim wężyk. W każdym razie dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2011-06-27, 23:08
|
|
|
adajeto napisał/a: | Problemem było znalezienie króćców. Nie przyszło mi do głowy, że jeden ustawiony jest poziomo, a drugi poziomo. | Jak jeden i drugi są ustawione poziomo to co za problem????? |
|
|
|
|
adajeto
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 62 Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 7 Skąd: Przysietnica
|
Wysłany: 2011-06-28, 10:24
|
|
|
...łatwiej znaleźć - przynajmniej dla początkującego, jak ja... |
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-12-14, 22:24
|
|
|
Bakteria77 nie wiem czy potrzebujesz jeśli nie to będzie dla zainteresowanych
dla 650
-vacucm at idle speed 220mm Hg czyli podciśnienie przy prędkości biegu jałowego
-maximum vacuum difference between cylinders 10 mm Hg czyli maksymalna różnica podciśnienia pomiędzy cylindrami
dla 1100
-vacucm at idle speed 260 to 280 mm Hg czyli podciśnienie przy prędkości biegu jałowego od/do
-maximum vacuum difference between cylinders 10 mm Hg czyli maksymalna roznica podciśnienia pomiędzy cylindrami
Źródło HAYNES
PZDR |
|
|
|
|
teodor2424
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 12 Skąd: Sierakowice
|
Wysłany: 2011-12-20, 23:10
|
|
|
A ja mam pytanie: Jak Prawidłowo wyregulować poziom paliwa w komorach pływakowych?? Nie mam Draga lecz Bulldoga 1100 ale to ten sam silnik i gaźnik, więc regulacja będzie tak samo.
I najbardziej interesuje mnie od czego i jak mierzyć poziom, bo gaźniki nie sa ze sobą połączone równo tylko obrócone o pewien kąt, i płaszczyzna styku pokrywy komory pływakowej z gaźnikiem również nie jest równoległa do poziomu, więc w którym miejscu przyłożyć wężyk sprawdzający aby odczyt był właściwy?? No i od jakiego znaku mierzyć??
A może pomiar ma być wykonany jak na tym filmie?? od 2:30 minuty :
http://www.youtube.com/watch?v=_CX9bN4AJvc
Poziom chciałbym ustawić teraz kiedy mam wyjęte gaziory, bo później to będzie trudniejsza sprawa z dojściem. |
|
|
|
|
robroy
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 15 Skąd: witków
|
Wysłany: 2012-04-29, 21:33
|
|
|
Witam. Mam takie pytanie odnośnie drag stara 650. Założyłem puste wydechy i motor chodzi fatalnie. robiłem synchronizacje gaźników, regulacje luzów zaworowych. Wymieniłem fajki świece i wszystkie filtry. przestawiłem iglice w najwyższy punkt. Skład mieszanki 72.Bez zmian moto "duka" a nie jedzie. Nie przyspiesza płynnie tylko z jakimiś oporami aż nim trzepie. Pytanie czy wymiana przepustnic na większe coś pomoże? jeśli tak to na jakie? |
_________________ W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE, TA CHWILA TO JAZDA MOTOCYKLEM. |
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2012-06-07, 20:51
|
|
|
Pytanko jest takie bo V-starze 650 z systemem dopalania spalin jeden króciec gaźnikowy jest podłączony wężykiem do tego ustrojstwa na dole. Czy synchro gaźników robi się zdejmując wężyk z tego króćca czy jakoś inaczej ?
Pozdrawiam gery |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
żmija
Rocznik: 2002
Wiek: 63 Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 1540 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2012-06-07, 20:54
|
|
|
O synchronizacji 650-tki jest TU |
_________________ ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
|
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2012-06-07, 20:56
|
|
|
No to to ja wiem pytanie dotyczy dopalania spalin a raczej czy synchro robi sie odłączając ustrojstwo do dopalania czy jakos inaczej
gery |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
żmija
Rocznik: 2002
Wiek: 63 Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 1540 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2012-06-07, 21:07
|
|
|
Gery, synchro robisz wg informacji na stronie którą podałem, jeżeli tam nie ma informacji o instalacji dopalania spalin to nic nie odłączasz. Podłączasz wakuometr pod zaznaczone końcówki i regulujesz śrubą, wcześniej ustawiasz obroty biegu "jałowego" na 1150-1250 i to wszystko, powodzenia |
_________________ ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
|
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2012-06-08, 09:00
|
|
|
Jasne tylko do jednego z króćców jest podłączone dopalanie spalin(żeby podłączyc wakuometr musze odłączyc dopalanie spalin - chyba że jakiś trójnik ), drugi jest zaślepiony tak jak powinno być - no i zgłupiałem
Trza będzie metodą prób pokombinować
pozdro gery
[ Dodano: 2012-06-13, 21:56 ]
Mam jeszcze jedno pytanko - mam wakuometry i jak je podłączam do króćców za pomocą rurki to mi wskazania strasznie wariują, ale jak wężyki ścisnę czyli zmniejszę podciśnienie to odczyty się uspokajają. Jak czytałem opis waku wykonanego z rurek igieł i oleju to czy igły spełniają rolę czegoś w rodzaju zaworu zwrotnego coby odczyt nie szalał ?
pozdrawiam
[ Dodano: 2012-06-28, 13:47 ]
Może odpowiem samemu sobie, ale w V-starach z dopalaniem spalin synchronizacje gaźników robi się po odłączeniu instalacji dopalania od przedniego króćca ssącego. Pozdrawiam |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
radekopo
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 104 Skąd: okolice Rybnika
|
Wysłany: 2012-08-24, 14:03
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=YhomLFebOVc
[ Dodano: 2012-08-24, 20:00 ]
Koledzy podpowiedzcie proszę co robię nie tak...
Mam wszystko zrobione i podłączone jak na flmiku http://www.youtube.com/watch?v=YhomLFebOVc
Efekt jest taki że moto nie ma wolnych obrotów muszę go lekko na ssaniu trzymać i o odpaleniu odrazu pociąga olej do króćca tego który jest pod filtrem powietrza.Tak że nie jestem w stanie niczego poregulować.Co mam zrobić? |
_________________ Był : Romet R250
Był : V-star 1100
Jest : Royal Star 1300 Venture |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2013-10-13, 14:55
|
|
|
Ryszard napisał/a: | Witam wszystkich, jestem nowy na forum i już od razu proszę o pomoc,
próbuję zrobić synchronizację gaźników w ds 1100 i nie mogę znaleźć tej właściwej śruby do regulacji. DS z 2007r z USA.
Z góry dziękuję za pomoc.
Ryszard |
No włąśnie , mam to samo pytanie. Uzupełnię je o zdjęcia ( na filmikach z działu "krok po kroku ..." - Irek dzięki , nie widać wyraźnie śruby regulacyjnej).
Czy to jest ta na pierwszej fotce? Czy na drugiej ?
https://plus.google.com/photos/107670902536158091868/albums/5934220837298346657
Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2569 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2013-10-13, 17:53
|
|
|
Na drugiej. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-05-24, 19:29
|
|
|
Moi Drodzy
Należy jednak pamiętać o podstawach a tu ten wątek pominięto:
1. jak chcesz regulować gaźniki to najpierw MUSISZ wyregulować zawory (bo inaczej regulacja gaźników jest bez sensu)
2. Skontrolować lub wymienić świece zapłonowe (należy zrobić to co trzeba)
3. Zakupić browar...
4. Regulować gaźniki
Uwaga Niektórzy producenci zalecają regulację z filtrem powietrza założonym, ale moim zdaniem tak się powinno regulować zawsze (w takich warunkach jak pracuje silnik)
Powodzonka
[ Dodano: 2015-05-24, 19:32 ]
O rety zapomniałem o jednym!
Gaźniki powinny być wyczyszczone!!! (nie z zewnątrz - bo to wpływu na ich pracę nie ma, ale wewnątrz (choć komora pływakowa i dysze) |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
|