 |
Jak jest zimny nie pali na jeden cylinder |
Autor |
Wiadomość |
pawelgd

Rocznik: 1998
Wiek: 46 Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 12 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 2012-04-22, 19:29 Jak jest zimny nie pali na jeden cylinder
|
|
|
Witam , zwracam się do Was z zapytaniem:
Drag star 1100 2000r - jak jest zimny to pali na jeden cylinder ten pod siedzeniem - z przodu startuje dopiero po 1 minucie.
Świece wymienione na nowe nic nie pomogło.
Paliwo jest.
Aku naładowany.
Jak jest ciepły pali na dotyk.
Problem jest ze ssaniem i zimnym.
Świece są czyste koloru piaskowego , wydechy czyste nie kopci, nie dymi przebieg około 30000km
Zauważyłem (przy moim 650 jak załączę zapłon przed uruchomieniem silnika to słyszę pompkę w gaźniku) a w opisywanym przypadku raczej nie.
Drugi problem to kontrolka od oleju która zapala się różnie czasem gaśnie a czasem nie.
Czy wlać może rzadszego oleju bo nie wiem co poprzednik wlał ,czy czujnik można czyścić?
Proszę o pomoc gdzie szukać i od czego zacząć.
Z góry WIELKIE DZIĘKI. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-22, 19:50 Re: Jak jest zimny nie pali na jeden cylinder
|
|
|
pawelgd napisał/a: | .....
Proszę o pomoc gdzie szukać i od czego zacząć.
Z góry WIELKIE DZIĘKI. |
Co do gaźników, to musisz wyczyścić kanał ssania. Nie da się tego prosto opisać, w którym miejscu dokładnie czyścić. Wogóle jest to ciężkie do wykonania. Kanały są tak wiercone, że ręczne czyszczenie jest nieskuteczne. Miałem podobny problem z gaźnikami Mikuni w XVS650. Pomogła dopiero myjka ultradźwiękowa. Gdzieś wcześniej o tym pisałem. Gaźniki stałego podciśnienia są dość skomplikowane i rozkminienie ich zajmuje trochę czasu, a sensownej literatury brak. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-04-22, 19:57
|
|
|
a może cewka zaplonowa coś nawala przełącz przewody wn i sprawdz czy to dalej na tym samym garku nie pali |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
pawelgd

Rocznik: 1998
Wiek: 46 Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 12 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 2012-04-23, 06:40
|
|
|
Dziękuje za porady, w pierwszej kolejności przełożę przewody a dalej dam do speca gaźniki niech się nimi zajmie, gdy to zrobię pod koniec tygodnia napiszę czy pomogło. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-23, 07:05
|
|
|
pawelgd napisał/a: | Dziękuje za porady, w pierwszej kolejności przełożę przewody ..... |
To nie to. Poza tym co rozumiesz przez przełożenie przewodów ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
pawelgd

Rocznik: 1998
Wiek: 46 Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 12 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 2012-08-30, 20:04
|
|
|
Dodałem dodatku stp do czyszczenie gaźników i układu paliwowego - pomogło
Gaźniki były w b. dobrym stanie więc rozbieranie było by grzechem
Co do czujnika oleju.
Kontrolka świeciła się bez przyczyny i kiedy chciała.
Wykręciłem wyczyściłem wlałem nowego oleju i pomogło.
Instruktaż znalazłem na forum.
Jadąc 600km zapaliła się jeszcze raz bez żadnego powodu ale po pewnej chwili zgasła na dobre
Spokój około 3 miesięcy jakieś 3000-4000km
Zaoszczędzone jak ktoś pisał około 500zł - piwo dla niego niech się przypomni to postawię.
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|