YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
spalanie
Autor Wiadomość
Gostek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 628
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2012-04-09, 11:59   

W tym sezonie jeszcze przed przeglądem i regulacjami wyszło mi, że spala ok 5,6 l/100 km. Jazda trochę po mieście + okolice W-wy z prędkościami 80-120 km/h. Zobaczę jak będzie po przeglądzie.
_________________
Wolność kocham i rozumiem, wolności oddać nie umiem...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-04-09, 14:45   

Cytat:
Nie wiem, może jestem jedynym tutaj, który od czasu do czasu jeździ wolniej niż 100km/h.

zapewniam cię, że nie. Nie oszukujmy się, ale prawda jest taka, że jazda Dragstarem powyżej prędkości 130 km/h to koniec frajdy. Ten motocykl ma taka, a nie inna budowę silnika (zresztą zamierzona i przemyślaną), że popada w nieprzyjemne wibracje i drżenie - brak wałka wyrównoważającego. Do szybkiej jazdy nie jest stworzony i taki był raczej zamiar producenta.
illusion napisał/a:
a to ile pali to zależy tylko od Was i regulacji ......



Dag napisał/a:
I tu się mylisz jeśli motor spala zbyt dużo, to znaczy że czuje się chory i trzeba go wyleczyć lol


w niczym się Illusion nie pomylił. Napisał dokładnie to co Ty powyżej. Od naszego stylu jazdy zależy spalanie i od regulacji, czyli "leczenia". Ale żadna regulacja nie spowoduje normatywnego spalania, jak jeździec lubuje się w kręceniu motocykla na wysokich obrotach i lubi ostro odkręcić manetkę. Cudów nie ma.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dag 


Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: Turek/Poznań
Wysłany: 2012-04-09, 14:57   

witek1965 napisał/a:
Cytat:
Nie wiem, może jestem jedynym tutaj, który od czasu do czasu jeździ wolniej niż 100km/h.

zapewniam cię, że nie. Nie oszukujmy się, ale prawda jest taka, że jazda Dragstarem powyżej prędkości 130 km/h to koniec frajdy. Ten motocykl ma taka, a nie inna budowę silnika (zresztą zamierzona i przemyślaną), że popada w nieprzyjemne wibracje i drżenie - brak wałka wyrównoważającego. Do szybkiej jazdy nie jest stworzony i taki był raczej zamiar producenta.
illusion napisał/a:
a to ile pali to zależy tylko od Was i regulacji ......



Dag napisał/a:
I tu się mylisz jeśli motor spala zbyt dużo, to znaczy że czuje się chory i trzeba go wyleczyć lol


w niczym się Illusion nie pomylił. Napisał dokładnie to co Ty powyżej. Od naszego stylu jazdy zależy spalanie i od regulacji, czyli "leczenia". Ale żadna regulacja nie spowoduje normatywnego spalania, jak jeździec lubuje się w kręceniu motocykla na wysokich obrotach i lubi ostro odkręcić manetkę. Cudów nie ma.

To jeszcze dodam najważniejszą sprawę ... benzyna(jakość) w Polsce ;/ W aucie pamiętam że jak szajs wlałem spalanie o 1l więcej :cry:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-04-09, 15:01   

I tu muszę z przykrością przyznać ci rację, aczkolwiek zauważyłem, że sytuacja powoli się poprawia. Ja staram się tankować na stacjach dużych koncernów paliwowych.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3296
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-04-09, 15:10   

Od sześciu lat cała moja rodzina (auta i motocykle) tankuje na stacji Auchan, paliwo niekiedy nawet 35 groszy (zwykle około20 groszy) tańsze jak BP albo Shell, jeszcze nigdy się na nim nie zawiodłem.
Ja sam tankuję 3 x po około 60 l ON w miesiącu, rocznie około 2000 l x 20 groszy = 400 zł zostaje na piwo. ;D
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
Ostatnio zmieniony przez Merlin 2012-04-09, 15:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-04-09, 15:12   

Jeżli chodzi o paliwo z Auchana, to potwierdzam - nie zauważyłem nic niepokojącego, ale tankuję bardzo sporadycznie z oczywistych powodów.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3296
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-04-09, 15:18   

Auchan u mnie jest na peryferiach i jak ktoś wybierze się tankować to przy okazji robi zakupy i o to Francuzom chodzi, więc wydaje się, że nie powinni kombinować na jakości ryzykując utratę klienteli.
Raz w miesiącu paliwo jest badane i wywieszki o tym informujące są na dystrybutorach.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-04-09, 16:20   

Nigdy więcej stacji paliw przy marketach, zatankowałem tylko raz jeszcze DSa na Tesco Głogów, silnik ciepły było OK, na drugi dzień odpalam moto i zonk, na wolnych jeden gar nie gada ;/ , cały dzień rozbierania moto i szukania przyczyny ( świece, zawory, gaźniki itd.) na koniec jak już miałem zamiar walić głowice, podaliśmy inne paliwo z butelki i cud moto chodzi na cacy. Od tego czasu tylko firmowe stacje, bo cena czyni cuda, moto umiera ;/
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-04-09, 18:11   

johnypl napisał/a:
na wolnych jeden gar nie gada


Wątpię w paliwo jako przyczynę tego objawu. Jeśli byłby taki szajs, to nie tylko z jednym garem miałbyś kłopoty.

Leję paliwo (ON do puszki) i PB98 do 2oo na Neste, oczywiście z małymi wyjątkami, odkąd miałem problemy z VPower Diesel na Shellu, czyli przeszło 4 lata i nigdy nie miałem żadnych problemów. Poza tym, unikam wypalania paliwa z baku do zera.
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
Pablo 



Rocznik: 1998
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 41
Skąd: Strzelce
Wysłany: 2012-04-09, 18:35   

[unikam wypalania paliwa z baku do zera.[/quote]

Metoda na przyjemnie spedzone chwile w trasie i recepta na zadyszkę maszyny
 
 
Ndz000 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 267
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-04-20, 11:52   

Mam do klubowiczów pytanie jeżeli wyczyściłem gaźniki i wyregulowałem je i iglice ustawiłem tak jak powinno czy da się coś jeszcze zrobić żeby mi tyle nie spala czyli około cały bak na 180km?i powiem iż ta gwiazda jest angielska a słyszałem iż one tak maja ??
_________________
Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] †
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-04-20, 12:37   

Ndz000 napisał/a:
czy da się coś jeszcze zrobić żeby mi tyle nie spala czyli około cały bak na 180km?


1. Oczywiście, że można - oddać gaźniki do fachowca

Ndz000 napisał/a:
powiem iż ta gwiazda jest angielska a słyszałem iż one tak maja ?


toż dopiero jest bzdura.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Ndz000 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 267
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-04-20, 13:54   

bylem u fachowca gaźniki mi wyczyścił i wyregulował zgodnie z książką serwisowa troche poprawiło ale dalej chłonie paliwko jak herbatkę na śniadanie
:beczy:
_________________
Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] †
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-04-21, 10:33   

to doopa nie fachowiec. Co to znaczy zgodnie z książka serwisową ? Na zasadzie zakręcić i odkręcić tyle i tyle obrotu ? Nie może tyle brać paliwa. Analizatorem spalin sprawdził skład mieszanki ?
100% za bogata, dysze sprawdził, może są pomylone, może rozkalibrowane. Takie spalanie to to jakiś absurd. 9 litrów na 100 km ? A na pewno 180 km, a nie 180 mil ? Pisałeś, że moto z Anglii ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Ndz000 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 267
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-04-21, 11:46   

spokojnie w kilometrach sprawdzałem gdyż do roboty mam ok 10 km i zgodnie z licznikiem sie zgadza czyli dysze mogą być rozregulowane w poniedzialek w ramach poprawek ma mi wlasnie mieszanke sprawdzić ale pod powiem mu z tymi dyszami i dam znać jak coś
_________________
Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] †
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group