YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag Star Bobber by Power Choppers
Autor Wiadomość
power choppers 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Iława
  Wysłany: 2012-02-26, 23:50   Drag Star Bobber by Power Choppers

Drag Star przerobiony w naszej firmie na bobbera. Błotniki, kierownica i mocowanie siedzenia w stu procentach ręczna robota. Wiecej fotek na naszej stronie
www.PowerChoppers.pl























_________________
Power Choppers - budowa, stylizacja i naprawa motocykli
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2012-02-26, 23:56   

Ładniutki. Jeszcze fajne byłyby oponki z białym pasem.
_________________
Dawid Z.
 
 
power choppers 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Iława
Wysłany: 2012-02-26, 23:57   

Oponki zleceniodawca wymieni, jak dojedzie obecne prawie nowe ;)
_________________
Power Choppers - budowa, stylizacja i naprawa motocykli
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-02-27, 00:40   

ja wywaliłbym szklanki z lag i byłby OK. Przynajmniej sprawdził jakby to wyglądało
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
JOKER 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1305
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-02-27, 01:01   

Ja bym wywalił podesty i gmole, zbyt topornie na nim to wygląda
_________________
To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem

 
 
Rado 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 49
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 236
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-02-27, 16:54   

Fajnie zrobiony, chociaz gdyby miał być bobberem, to podesty. gmole i długie rury bez taśmy są trochę "nie w stylu", podobnie jak i ozdobne lusterko. W każdym razie- projekt śliczny, pogratulować.
_________________
When I want your opinion, I'll remove the duct tape
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2012-02-27, 18:29   

Oj ładny wybryk...
Ale dla mnie wydechy to Kiszka ;/
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
mozek 



Rocznik: 1997
Wiek: 40
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-27, 19:19   

Siedzenie i tylny błotnik moim zdaniem są piękne. Ciągle nie mogę odważyć się na taką przeróbkę.
 
 
power choppers 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Iława
Wysłany: 2012-02-27, 19:27   

Cały bajer był w tym, żeby odchudzić motocykl a jednocześnie nadać masywny wygląd, dlatego jest gruba 32mm kierownica, podesty, delikatnie obniżone zawieszenie itp.. ;p
_________________
Power Choppers - budowa, stylizacja i naprawa motocykli
 
 
Młody 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 31
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 487
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-27, 19:30   

Generalnie bardzo fajnie. nie podoba mi się tylko to lusterko a i zmienił bym rury na trochę krótsze i bardziej "masywne" ale to tylko moje skromne zdanie :)
_________________
drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
 
 
ajsek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 329
Skąd: Besko
Wysłany: 2012-02-27, 19:31   

Szacun za świetną robotę, ale moim zdaniem jakoś zgubił proporcje. Za delikatny tył do masywnego przodu... Ale przecież są gusta i guściki ;)
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2012-02-27, 20:52   

ajsek napisał/a:
Szacun za świetną robotę, ale moim zdaniem jakoś zgubił proporcje. Za delikatny tył do masywnego przodu... Ale przecież są gusta i guściki ;)

Zgadzam się, proponuje wymienic zbiornik paliwa. Poza tym to samo co przedmówcy czyli wydechy, gmole, szklanki. Tak na prawdę to jedynie podoba mi się siedzenie i tylne kierunkowskazy. Błotnik z przodu zbędny wymienić kolo i dać grubego kapcia , tylny błotnik pozbawić tej podpórki. No przepraszam ale jakoś tak ... no mam inne wyobrażenie bobbera.
 
 
power choppers 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Iława
Wysłany: 2012-02-27, 21:20   

Na wstępie powiem, ze motocykl był zrobiony dokładnie z oczekiwaniami klienta, a jak wiadomo każdy ma inny gust. Wg mnie, motocykl nabrał amerykańskiego masywnego stylu. koło przód z opona 130 to wąski kapeć?.
Podsumowując. Świetnie znam definicję "bobbera", wbrew pozorom, nie wszystkie maja małpie wieszaki itp, sa różne odłamy, a my jesteśmy niestety w Polsce, nie w USA i nie na wszystko możemy sobie pozwolić. ;) Pozdawiam
_________________
Power Choppers - budowa, stylizacja i naprawa motocykli
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-02-27, 21:27   

Cytat:
Na wstępie powiem, ze motocykl był zrobiony dokładnie z oczekiwaniami klienta

tego się spodziewaliśmy. Zrobiliście dobrą robotę, a że klient nie ma wyczucia proporcji to już jego sprawa.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-28, 08:52   

Mi nie leży ta produkcja, za dużo tu tych drobiazgów do poprawki, ALE oddzielam umiejętności konstruktorów o oczekiwań klienta a nad tymi nie dyskutuję. Tak więc widać, że portaficie zrobić to, czego oczekuje właściciel. Ja cięgle jednak jestem przy teorii, że najbardziej będę odróżniał się jak nic przy moto nie zmienię ;D
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2012-02-28, 11:51   

dla mnie to ten projekt to porazka, wyglada karykaturalnie i zaraz nasuwa mi sie skojarzenie z buldogiem z bajek Disneya (ogromna szeroka klata i malenki zadek) brak tu proporcji, wedlug mnie nie mozna tak drastycznie odchudzic tylu i zostawic przod bez zmian.
Oczywiscie to moja opinia i rozumie ze wlasciciel moze byc caly w skowronkach na jego widok
 
 
caesar 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 54
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 1337
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-02-28, 15:45   

Najważnoejsze że włascicielowi się podoba a o gustach się nie dyskutuje Mi osobiscie bardziej podoba się w wersji classic ale wszystkim nie może podobać się to samo Ale robota świetna i brawo za kreatywność
_________________
GRUPA KUJAWSKO-POMORSKA
 
 
marius 



Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 115
Skąd: Łańcut
  Wysłany: 2012-02-28, 17:47   

ajsek napisał/a:
Szacun za świetną robotę, ale moim zdaniem jakoś zgubił proporcje. Za delikatny tył do masywnego przodu... Ale przecież są gusta i guściki ;)


Faktycznie, szersza opona z tyłu załatwiła by sprawę ;D
_________________
marius
 
 
mozek 



Rocznik: 1997
Wiek: 40
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-29, 23:27   

Panowie z Power Choppers, czy sprzedajecie takie zestawy do własnego montażu? Chodzi mi o krótki błotnik i siedzenie wraz z mocowaniem? Jeśli nie to czy ktoś z forum orientuje się gdzie można takie coś zakupić, ewentualnie popytać?
 
 
Robiro 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 59
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 176
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-02-29, 23:35   

prosz...

http://bluecollarbobbers....mid=24&TreeId=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group