 |
czujnik biegu jałowego |
Autor |
Wiadomość |
bary1809


Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2012-02-18, 15:48 czujnik biegu jałowego
|
|
|
witam mam problem w moim ds padł czujniki biegu jałowego czy wie ktos gdzie mozna taki kopic szukałem w necie i tylko zdiecie czujnika znalazłem chyba ze ktos ma na odsprzedanie taki czujnik ?
10016118.jpg to zdiecie tego czujniku |
 |
Plik ściągnięto 8628 raz(y) 2.41 KB |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
|
|
|
 |
bary1809


Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2012-02-18, 17:30
|
|
|
no tak ale to anglia kupie czujke w angli przyjdzie do mnie zaloze okaze sie ze nie jest sprawna no i 150-200 zl w plecy dlatego wole cos w polsce popytac ale dzieki |
_________________
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-02-18, 18:02
|
|
|
bary1809, co się stało że stwierdziłeś jego śmierć ? |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
bary1809


Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2012-02-19, 10:14
|
|
|
stwierdziłem to w ten sposób ze po pierwsze na luzie nie świeci mi sie zielona lampka od biegu neutralnego po drugie nie moge odpalic draga na otwartej nuszce i po trzecie nie pamientam czy tak było od poczatku bo musze odpalac go na wcisnietym sprzegłe ale chyba nie bo moja dziewczyna tez ma draga tylko 650 i uniej nie trzeba sprzegła wciskac przy odpalaniu .
Fakt tez jest taki ze nie sprawdziłem czujki miernikiem bo nawet niewiem jak to zrobić?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-02-19, 14:55
|
|
|
Z tego co piszesz wynika że faktycznie instalacja w moto nie widzi że jest wbity luz i dlatego musisz wciskać sprzęgło i złożyć kosę. Zacznij od sprawdzenia czy nie urwał się kabelek przy czujniku, następnie miernik w łapki, włączasz go na tzw. brzęczyk i jeden kabelek miernika do końcówki na czujniku a drugi do kawałka gołego metalu na silniku, jak masz wbity luz miernik powinien brzęczeć a na biegu cisza. |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
bary1809


Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2012-02-19, 15:08
|
|
|
spoko dzięki z tego co pamietam to kabelki sa wporzadku ale jescze sprawdze miernikiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-02-19, 15:19
|
|
|
Jeśli nie będzie przejścia to go wykręć i sprawdź czy się nie zaciął, to jest w końcu zwykły włącznik krańcowy tyle że hermetyczny. |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-07-28, 10:36
|
|
|
Podłączam się. Jak mogę się dobrać do tego czujnika?
Na zimnym silniku ładnie działa, po rozgrzaniu nie widzi, że jest na luzie. Wystarczy wyłączyć go na 10 minut i znowu zaczyna działać.
Jakieś pomysły?
PS. Co do zamawiania. Wszystkie części można zamówić w Uhma Bike na przykład. Jeśli masz nie po drodze, to mogę dla Ciebie odebrać i wysłać.
[ Dodano: 2012-07-28, 07:05 ]
Czujnik zlokalizowany, ale dalej nie wiem, jak się dobrać do niego. Nie mogę odkręcić nawet śrubki trzymającej przewód. Jakieś specjalne to jest? Lewy gwint? Whatever?
[ Dodano: 2012-07-28, 10:35 ]
Czujni został zdemontowany (polecam miskę pod nim) przy pomocy penetrusa. Został oczyszczony WD40, styki zostały oczyszczone. Następnie czujnik został zamontowany tak, aby kabel nie dotykał silnika (prąd nie lubi gorąca). Dzisiaj po godzinnej jeździe wszystko działało. Wygląda na to, że sam zadałem pytanie i sam rozwiązałem problem. Może założycielowi wątku się to przyda. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|