Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 10:30 |
Stopka centralna - czy ktoś widział...? |
Autor |
Wiadomość |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-04-28, 10:06 Stopka centralna - czy ktoś widział...?
|
|
|
Przeglądając net, natrafiłem na stopkę centralną do Virago:
LINK
Czy ktoś spotkał się z takim pomysłem do Draga, ewentualnie może ktoś myślał o wykonaniu czegoś takiego we własnym zakresie? Z tego co się orientuję, mamy na forum kilku ambitnych majsterklepków |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-04-28, 14:56
|
|
|
Xavier napisał/a: | no dobra - ale po co? |
Np. po to żeby nie kombinować na zimę jakiegoś podnośnika tylko postawić na stopce centralnej tak mi się wydaje.
A z drugiej strony to trochę głupio Drag wyglądałby z taką stopką. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
piwu

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2010-06-26, 22:53
|
|
|
Pamiętam, że kiedyś się spotkałem z takim elementem do draga... nie pamiętam gdzie to było, ale się zastanawiałem czy to im się sprzedaje... |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-27, 13:36 DS 650 centralna nóżka.
|
|
|
Czy istnieje coś takiego jak centralna nóżka do DS 650 Mocowanie pod spodem niby jest. Widział ktoś coś takiego
[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-07-27, 13:39 ]
|
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
gshort

Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 48 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2011-07-27, 13:37
|
|
|
Tak jest, zobacz na zdjęciu
screenhunter32oct121850.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 258 raz(y) 70.82 KB |
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-07-27, 22:15
|
|
|
remol71, a czy dasz radę dźwignąć prawie 280 kilogramów na stopkę centralną ? (1100) Do czego miałaby służyć taka stopka ? jeżeli do obsługi motocykla, to hydrauliczny podnośnik jest zdecydowanie lepszy. Jeżeli jest ci aż tak niezbędna to po prostu zleć wykonanie jakiemuś bystremu rzemieślnikowi. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
arekw711


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2011-07-29, 11:53
|
|
|
Cytat: | remol71, a czy dasz radę dźwignąć prawie 280 kilogramów na stopkę centralną ? (1100) |
Dasz radę Honda goldwing ma centralną i waży dużo więcej ja stawiałem ją bez większego problemu a siłaczem nie jestem .Magna wskakiwała sama na centralną tylko stawałeś nogą i po sprawie , myślę że tu nie byłoby większego problemu , tylko po co ? ta stopka jak zauważyli koledzy .Na drodze raczej nie będziesz jej stawiał a do obsługi lepszy podnośnik |
|
|
|
 |
Ronow

Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 1424 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 2011-07-29, 12:02
|
|
|
Gdy byłem właścicielem Virago 535, załatwiałem stopki centralne, znajomy ślusarz dorabiał. Mam jeszcze podnośnik wykonany na bazie lewarka samochodowego, platforma podnosi się na 50 cm, co prawda nie był testowany na motorze, ale gdyby ktoś był chętny to zapraszam na PW, pogadać zawsze można.
http://www.virago.com.pl/....php?f=4&t=9601 |
_________________ Lepiej milczeć niż mówić o niczym. |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-15, 12:36
|
|
|
Odgrzewam, stopka centralna wskazana do mot z silnikiem boksera, dla naszych zupełnie niepotrzebna, choć jak padło wcześniej waga nie jest kłopotem. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
|