YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy wystarczająca moc drzemie w 650
Autor Wiadomość
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2011-10-18, 22:23   

Do 100 daje rade bez problemu (obładowana) w 140 km za bardzo tego nie widze to już raczej katowanie maszyny a nie jazda no i potem musisz szukać pomocy w postach o wale kardana i jego niedomaganiach. To tylko 60 Nm tak więc szału nie ma, jak lubisz jazde relaksacyjną to na 2 3 sezony ci wystarczy
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-10-18, 23:13   

Mam również 650 (kupiona od człowieka z forum - a jakże!) i jestem bardzo zadowolony. Po mieście sobie jeżdżę 50 km/h, a na trasie jak się da to jestem najwolniejszy - około 70 do 80 km/h się toczę. I tyle mi wystarczy. Wiatr mnie fajnie owiewa, maszyna dużo nie pali i jest git. Z klamotami i plecaczkiem nie próbowałem jeszcze, ale moim zdaniem do spokojnej jazdy bez szaleństw wystarczy. No chyba, że szofer waży 150 kg, a plecaczek drugie 150 i do tego jeszcze bagaże. ;p
_________________
vaya con Dios...
 
 
Andrzej11 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-18, 23:42   

jamiol87 napisał/a:
Ogólnie motocyklem bym jeździł prędkościami od 70 do 90 i jak najwięcej na najwyższym biegu, po prostu im wolniej tym lepiej, wtedy dopiero bedę czerpał przyjemność z każdego nawiniętego kilometra


70-90 km/h to jeżdza w Polsce tylko skutery ;D
Po miesiącu, dwóch bedziesz najprawdopodobniej latał koło 100, tak jak wszyscy.
XVS 650 fajny jest tak do 100 km/h, pózniej to właściwie powoli się buja i ma słabiutkie hamulce ( od 100 to właściwie są spowalniacze). Predkość przelotowa xvs 650 jest gdzieś na poziomie 120km/h, max ~ 140 km/h przy spalaniu około 7 l/100 km.( predkość na maksymalnych obrotach, ale tak nikt chyba nie jeżdzi na dłuzszych odcinkach). Jak będziesz kupował 650 to zwróć uwage na jego moc. Bardzo dużo jest motocykli sprowadzonych z Niemiec, które są zdławione do 34 kucyków.
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1612
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-10-18, 23:50   

Najlepiej jak sobie usiądziesz na 650 i na 1100 i zobaczysz jak się czujesz i niech ktoś Ci powie na którym lepiej wyglądasz. Może się okazać, że przy Twoim wzroście, to będziesz wyglądał jak na psie. Jeżeli kasa nie gra za bardzo roli, to ja bym na Twoim miejscu brał 1100, będziesz miał więcej czasu nad zastanowieniem się, kiedy zmienić na większy. Mnóstwo ludzi z forum miało 650, a teraz śmigają 1100, 1700 i nawet 1800. Wybór należy do Ciebie.
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
zbymus 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-10-19, 07:09   

jaro napisał/a:
Dwa lata jeździłem 650 i dawał rade, ale wiadomo apetyt rośnie. Zastanów się od razu nad 1100.


Słuchaj tego głosu to głos serca.

Ja latam 650 i nie zmienię (brak kasy), ale moja gwiazdka jest do spotkań z rodziną Drag-Stara. Do innych rodzin jeżdżę inaczej.
Triumph Speedmaster ma cylindry w rzędzie - to się nie grzeje drugi- może będzie następny,
_________________
https://photos.google.com/album/AF1QipNggTKJRcR5ByWt4dCl6QfDfqW7fgoeS7r2bH1N/photo/AF1QipMM2x1B7yoU8OhWdXqQWkT-UoTzGyV8IhMWq79m

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
Apple Mike 



Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 47
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 299
Skąd: Bobrowniki
Wysłany: 2011-10-19, 14:25   

Cóż tu dodać - my z Edytką i pakunki (łacznie z wagą sakw, kufra) to będzie w okolicach 200kg, czyli praktycznie max ładowności - 650 daje radę bez problemu, 140km/h na autostradzie też mozna spokojnie utrzymać, w porywach 150km/h (chwilowo).
_________________
Byle do piątku...

Były:
Gwiazda 650
Dzikus 1600 :D

Jest:
Goldas 1800 ;)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-10-19, 14:34   

Gosiaczko napisał/a:
Ja jeżdżę 650 i jest to motocykl w sam raz dla mnie ale.... przy Twoim wzroście może być trochę za mała gabarytowo


:hahaha: :hahaha: :hahaha: powiedz to Larremu

[ Dodano: 2011-10-19, 14:36 ]
Ludzi co wy sobie jaja robicie. Ja mam 180 wzrostu i jeszcze mi nikt nie powiedział, że wygladam jak pajac na hulajnodze. Vaaks też nie pigmej i nie wyglądał jak dziwnie.

[ Dodano: 2011-10-19, 14:38 ]
Jasne, że 1100 jest lepszy, zwłaszcza, że nie zauważyłem różnicy w spalaniu. Jak chłopak dawał radę na cb500 to spokojnie da radę na 650-tce. Ale polecam 1100.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Nosiu 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 51
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 298
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-19, 14:56   

Biały napisał/a:
Najlepiej jak sobie usiądziesz na 650 i na 1100 i zobaczysz jak się czujesz i niech ktoś Ci powie na którym lepiej wyglądasz. Może się okazać, że przy Twoim wzroście, to będziesz wyglądał jak na psie....

To słuszna rada ja tak zrobilem (troche przez przypadek) i dlatego mam 1100....
a celowałem w 650.
No chyba ze kasa ograniczona...
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2011-10-19, 14:57   

witek1965 napisał/a:
jeszcze mi nikt nie powiedział, że wygladam jak pajac na hulajnodze.

Bo się wszyscy boją ! ;D :hahaha:
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
jamiol87 


Model: BĘDZIE
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Podlaskiw
Wysłany: 2011-10-19, 15:54   

gdybym miał kasę na 1100 to bym się nie wahał nawet przez sekundę ale niestety do przeznaczenia mam max 14tys i będę szukał naprawdę ładnej oryginalnej sztuki, a w tej cenie ładnej 1100 raczej nie wyrwę. Niepokoi mnie jeszcze w 650 sprawa wałka poczytałem troszeczkę i dla wielu z was wyrobił się wieloklin, droga później taka naprawa??
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2011-10-19, 16:20   

Z robocizną 500-600.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-10-19, 16:21   

jamiol87 napisał/a:
Niepokoi mnie jeszcze w 650 sprawa wałka poczytałem troszeczkę i dla wielu z was wyrobił się wieloklin, droga później taka naprawa??


w 650 nie ma problemu wałka. Kto smaruje ten nie ma problemów. Kto doprowadza do tego, że rdza niszczy wałek sam jest sobie winien. Naprawa polega na kupnie przekładni od Virago 535 i przełożeniu zębatego koła talerzowego i wałka. Można tego uniknąć smarując wielowypust oraz w odpowiednim czasie zmieniając uszczelnienie na wale, które nie nie jest strasznie drogie. Robota jest prosta i nie wymaga oddawania do serwisu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lenio 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: słomniki/KRK
Wysłany: 2011-10-19, 19:21   

Witam. Nie wiem o jakich problemach z wałkami piszecie napewno nie jest to jakiś powtarzający się problem ,ja w swojej jadzi nie zauważyłem nic co mogło by martwić,a jeśli chodzi o wielkość to nie martw się "nie będziesz wyglądał jak byś na psie jechał"bo między 650 a 1100 to z zewnątrz nie ma prawie żadnej różnicy.Polecam jednak 1100 bo kiedyś "niedługo " dojdziesz do wniosku że potrzebujesz więcej pojemności.ja nie nażekam na brak mocy w 650 daje rade bez problemu wszędzie a śmigam razem z plecaczkiem + bagaże.
PS.Ja mam zamiar zmienić na coś o pojemności od 1.7 minimum ,skłaniam się do Rocketa3
jeśli myslisz o 650 to zamieżam sprzedać moją przebieg ok 22k,mam ją 1 sezon nakręciłem 7k.tel masz na profilu,zdjęcja moge przesłać na email, do tego forum zaglądam żadko jak już co to jestem na forum Choppers Club Małopolska nick Lenio
_________________
Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 52
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-19, 19:45   

Szczerze polecam ,nie zastanawiaj się znajdż dobrą sztukę i ciesz się jazdą ,jak ci mocy braknie (za jakiś czas pewnie tak -a może nie) to zmienisz na większe ,ja śmigałem na Virago 535 przez 3 sezony ,teraz mam Draga 650 ,i niby 6 kucy mniej od Virago ale nie narzekam -jest Oki ;D
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-10-19, 21:00   

W pełni popieram to co piszą Poprzednicy. Co do przebiegu to mam ponad 83000 km. Powodzenia w wyborze Wędrującej Gwiazdy ! !!
 
 
kaziu 



Model: RS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 597
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-10-20, 07:24   

śmiało, zobaczysz co potrafią 650, nie ma problemu w niczym. Jak w dobrym stanie kupisz to nie będzie jakieś wielkiej różnicy od 1100.
_________________
POZDRAWIAM :)
ROCK AND ROLL
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-10-22, 18:34   

jamiol jak chcesz to malik16 ma fajną 650 do sprzedania z 2005r.
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group