Otwarty przez: 1janbo 2010-10-11, 12:24 |
XVS - króćce gaźnika |
Autor |
Wiadomość |
mandi666


Rocznik: 1998
Wiek: 42 Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 16 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 2010-10-22, 00:06
|
|
|
jak łatka zacznie sie odklejać to następnym moim zabiegiem będzie owinięcie wszystkiego taśmą
myślę ze tak można jeździc i nie koniecznie od razu wymieniac całe krućce, trzeba sobie jakos radzic skoro częsci drogie |
_________________ born to be ride!!! |
|
|
|
 |
chorąży


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Wiek: 53 Dołączył: 03 Paź 2010 Posty: 280 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-10-22, 09:07
|
|
|
W necie można je znaleźć na ok 160 zł. za parę - a ile przyjemniej jest wiedzieć że nic się z nimi przez dłuższy czas nie wydarzy. W serwisie krzyknęli po 205 zł za sztukę (barbarzyńcy). Rzuciłem palenie - więc 300 zł miesięcznie mogę wydać na moją gwiazdkę (był to koszt moich fajek) |
_________________
 |
|
|
|
 |
zen


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2010-10-23, 01:23
|
|
|
Nie polecam domowych sposobów, króćce pracują i nawet mikropęknięcia (niewidoczne gołym okiem) mają negatywny wpływ na prace silnika. |
|
|
|
 |
dki

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 50 Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 88 Skąd: Bardo
|
Wysłany: 2011-04-12, 10:24 Jak się to nazywa
|
|
|
Witam,szukam nazwy tego elementu jest to gumowy łącznik który u mnie jest trochę sparciały i chciałbym go wymienić..
[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-04-12, 11:25 ]
scalono z istniejącym tematem
s3.jpeg
|
 |
Plik ściągnięto 530 raz(y) 39.13 KB |
|
|
|
|
 |
kostass


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-04-12, 10:53
|
|
|
czy masz na mysli króciec gaźnika? W tym miejscu gumowe to moze byc tylko to . Łączy gaźniki z cylindrami . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
 |
dki

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 50 Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 88 Skąd: Bardo
|
Wysłany: 2011-04-12, 10:56
|
|
|
no dokładnie to jest to!!! ale myślałem,że to jest troche tańsze
jeszcze jedno pytanie czy taki bedzie dobry,kupywał ktoś już coś tej firmy???
image.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 301 raz(y) 16.84 KB |
|
|
|
|
 |
krotom


Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2011-04-12, 11:24
|
|
|
dki, zerknij do tematu Vaksia i Zena oni chyba w coś takiego się zaopatrywali |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
 |
francuz

Rocznik: 1998
Wiek: 58 Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:13 krućce ssące
|
|
|
siemka muszę zmienić krućce ssące w 650 ce czy po tym zabiegu trzeba synchronizować gażniki? |
_________________ heavy metal nie rdzewieje |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:25
|
|
|
jeżeli miałeś już nieszczelne (łapały lewe powietrze) to niestety tak. |
|
|
|
 |
francuz

Rocznik: 1998
Wiek: 58 Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:31
|
|
|
chyba łapią lewe powietrze bo nie ma równej pracy na wolnych obrotach a i paliwo czuję |
_________________ heavy metal nie rdzewieje |
|
|
|
 |
marecki


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 60 Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 922 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:32
|
|
|
taak ? aniby dlaczego ?
skoro brały lewe powietrze a wcześniej było ok! i nic nie grzebał przy gaźnikach to tysz ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
dziekan_alzair

Rocznik: 2004
Wiek: 43 Dołączył: 15 Cze 2010 Posty: 423 Skąd: GŁ FREE STAR P-ce
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:35
|
|
|
według mnie nie zaszkodzi sprawdzić na wakuometrze francuz, pamiętaj że można takie urządzenie zrobić samemu i na forum jest nawet filmik jak to zmontować mnie się udało (koszt około 3pln) i wyregulowałem aż milo.... |
_________________ Bo życie jest po to by jeździć na moto....
Lubie kiedy się zieleni lobię jak się chopper mieni.... |
|
|
|
 |
francuz

Rocznik: 1998
Wiek: 58 Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:43
|
|
|
kiedy byłem piękny i młody jeżdziłem uralem 750 dwa gazniki i dopóki nie pchałem w nie swoich paluszków było oko myślę że i w tym przypadku sama wymiana króćców nie rzutuje chyba na współpracę gażników może się mylę |
_________________ heavy metal nie rdzewieje |
|
|
|
 |
marecki


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 60 Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 922 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:45
|
|
|
francuz, myślę że się nie mylisz no chiba żę się mylę |
_________________
 |
|
|
|
 |
francuz

Rocznik: 1998
Wiek: 58 Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:56
|
|
|
podpowiedzcie czy potrzeba stosować jakąś chemię uszczelniającą czy wystarczą uszczelki gumowe które są w zestawie ,kurcze dawno nie bawiłem się w motocykle fizycznie 4x4 zabierały mi więcej wolnego czasu
[ Dodano: 2011-08-22, 19:57 ]
króćce wymienione bez zadnej chemii uszczelniającej i bez potrzeby synchronizacji gażników zajęło mi to jakieś dwie godziny
[ Dodano: 2011-08-26, 23:13 ]
ja wymieniłem na zamienniki 200 zł komplet dziwne bo stare nie były popękane na wylot ale po wymianie poprawiło się przyspieszenie i praca ładniejsza obeszło się bez regulacji gazników kiedyś zrobię synchro a zamienników się nie boję bo stosuję je zamiast oryginalnych części w swoim 4x4 i wszystko lata
[ Dodano: 2011-08-26, 23:15 ]
ja wymieniłem na zamienniki 200 zł komplet dziwne bo stare nie były popękane na wylot ale po wymianie poprawiło się przyspieszenie i praca ładniejsza obeszło się bez regulacji gazników kiedyś zrobię synchro a zamienników się nie boję bo stosuję je zamiast oryginalnych części w swoim 4x4 i wszystko lata |
_________________ heavy metal nie rdzewieje |
|
|
|
 |
DRAG STAR


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2015
Wiek: 97 Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 25 Skąd: brak
|
Wysłany: 2014-03-16, 10:08
|
|
|
Czy ktoś ma na sprzedać króciec ssący do xvs 125 2001 r
[ Dodano: 2014-03-16, 10:14 ]
Popękana guma w króćcu jest fachowy klej (KLEJ DO SZYB ) ja 2 lata jeżdżę i brak awarii do dzisiaj
PAL GUMĘ A NIE DUSZĘ !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2015-03-29, 20:04
|
|
|
Zabrałem się za czyszczenie gaźników i okazało się , że króćce ssące są popękane. Nie widzę pęknięć na wylot, ale jeden wygląda tak fatalnie, że nie ma się nad czym zastanawiać. Oryginały Yamaha 250 pln. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Kacperek


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 75 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2015-03-30, 09:13
|
|
|
Ano właśnie sam się zastanawiałem co z tym fantem.
Tez mam spękane z wierzchu i nie widzę na wylot,
poprawić sytuacji chyba się nie da więc kiedyś wymiana,
ale kasa.... nie wiem jaki może być tego skutek (jeśli byłby na wylot to oczywiste) |
_________________ Kacperek |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2015-03-30, 11:16
|
|
|
Kacperek,
IMHO sytuacja będzie się tylko pogarszać. Zdecydowałem o wymianie profilaktycznie, aby uniknąć problemów w trasie. Nie lubię się oszukiwać, bo to generuje problemy i koszty w najmniej odpowiednim momencie. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Kacperek


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 75 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2015-03-31, 09:15
|
|
|
Ano właśnie czas się chyba rozejrzeć skąd wziąć i zaopatrzyć.
Nie wydaje mi się ale, czy po wymianie wymagana jest jakaś kontrola/regulacja? |
_________________ Kacperek |
|
|
|
 |
|