YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: 1janbo
2010-10-11, 12:24
XVS - króćce gaźnika
Autor Wiadomość
mandi666 



Rocznik: 1998
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 16
Skąd: rybnik
Wysłany: 2010-10-22, 00:06   

jak łatka zacznie sie odklejać to następnym moim zabiegiem będzie owinięcie wszystkiego taśmą :)
myślę ze tak można jeździc i nie koniecznie od razu wymieniac całe krućce, trzeba sobie jakos radzic skoro częsci drogie :)
_________________
born to be ride!!!
 
 
chorąży 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Wiek: 53
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 280
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-22, 09:07   

W necie można je znaleźć na ok 160 zł. za parę - a ile przyjemniej jest wiedzieć że nic się z nimi przez dłuższy czas nie wydarzy. W serwisie krzyknęli po 205 zł za sztukę :( (barbarzyńcy). Rzuciłem palenie - więc 300 zł miesięcznie mogę wydać na moją gwiazdkę (był to koszt moich fajek)
_________________

 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-10-23, 01:23   

Nie polecam domowych sposobów, króćce pracują i nawet mikropęknięcia (niewidoczne gołym okiem) mają negatywny wpływ na prace silnika.
 
 
dki 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Bardo
Wysłany: 2011-04-12, 10:24   Jak się to nazywa

Witam,szukam nazwy tego elementu jest to gumowy łącznik który u mnie jest trochę sparciały i chciałbym go wymienić..

[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-04-12, 11:25 ]
scalono z istniejącym tematem

s3.jpeg
Plik ściągnięto 530 raz(y) 39.13 KB

 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-12, 10:53   

czy masz na mysli króciec gaźnika? W tym miejscu gumowe to moze byc tylko to . Łączy gaźniki z cylindrami .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
dki 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Bardo
Wysłany: 2011-04-12, 10:56   

no dokładnie to jest to!!! ale myślałem,że to jest troche tańsze :o
jeszcze jedno pytanie czy taki bedzie dobry,kupywał ktoś już coś tej firmy???

image.jpg
Plik ściągnięto 301 raz(y) 16.84 KB

 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2011-04-12, 11:24   

dki, zerknij do tematu Vaksia i Zena oni chyba w coś takiego się zaopatrywali
_________________


AB Rh+
 
 
francuz 


Rocznik: 1998
Wiek: 58
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 2011-08-18, 21:13   krućce ssące

siemka muszę zmienić krućce ssące w 650 ce czy po tym zabiegu trzeba synchronizować gażniki?
_________________
heavy metal nie rdzewieje
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2011-08-18, 21:25   

jeżeli miałeś już nieszczelne (łapały lewe powietrze) to niestety tak.
 
 
francuz 


Rocznik: 1998
Wiek: 58
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 2011-08-18, 21:31   

chyba łapią lewe powietrze bo nie ma równej pracy na wolnych obrotach a i paliwo czuję
_________________
heavy metal nie rdzewieje
 
 
marecki 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 60
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 922
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-08-18, 21:32   

taak ? aniby dlaczego ?? ?
skoro brały lewe powietrze a wcześniej było ok! i nic nie grzebał przy gaźnikach to tysz ?? ?
_________________

 
 
dziekan_alzair 


Rocznik: 2004
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 423
Skąd: GŁ FREE STAR P-ce
Wysłany: 2011-08-18, 21:35   

według mnie nie zaszkodzi sprawdzić na wakuometrze francuz, pamiętaj że można takie urządzenie zrobić samemu i na forum jest nawet filmik jak to zmontować mnie się udało (koszt około 3pln) i wyregulowałem aż milo....
_________________
Bo życie jest po to by jeździć na moto....

Lubie kiedy się zieleni lobię jak się chopper mieni....
 
 
francuz 


Rocznik: 1998
Wiek: 58
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 2011-08-18, 21:43   

kiedy byłem piękny i młody jeżdziłem uralem 750 dwa gazniki i dopóki nie pchałem w nie swoich paluszków było oko myślę że i w tym przypadku sama wymiana króćców nie rzutuje chyba na współpracę gażników może się mylę
_________________
heavy metal nie rdzewieje
 
 
marecki 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 60
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 922
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-08-18, 21:45   

francuz, myślę że się nie mylisz no chiba żę się mylę :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________

 
 
francuz 


Rocznik: 1998
Wiek: 58
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 2011-08-18, 21:56   

podpowiedzcie czy potrzeba stosować jakąś chemię uszczelniającą czy wystarczą uszczelki gumowe które są w zestawie ,kurcze dawno nie bawiłem się w motocykle fizycznie 4x4 zabierały mi więcej wolnego czasu

[ Dodano: 2011-08-22, 19:57 ]
króćce wymienione bez zadnej chemii uszczelniającej i bez potrzeby synchronizacji gażników zajęło mi to jakieś dwie godziny

[ Dodano: 2011-08-26, 23:13 ]
ja wymieniłem na zamienniki 200 zł komplet dziwne bo stare nie były popękane na wylot ale po wymianie poprawiło się przyspieszenie i praca ładniejsza obeszło się bez regulacji gazników kiedyś zrobię synchro a zamienników się nie boję bo stosuję je zamiast oryginalnych części w swoim 4x4 i wszystko lata

[ Dodano: 2011-08-26, 23:15 ]
ja wymieniłem na zamienniki 200 zł komplet dziwne bo stare nie były popękane na wylot ale po wymianie poprawiło się przyspieszenie i praca ładniejsza obeszło się bez regulacji gazników kiedyś zrobię synchro a zamienników się nie boję bo stosuję je zamiast oryginalnych części w swoim 4x4 i wszystko lata
_________________
heavy metal nie rdzewieje
 
 
DRAG STAR 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2015
Wiek: 97
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 25
Skąd: brak
Wysłany: 2014-03-16, 10:08   

Czy ktoś ma na sprzedać króciec ssący do xvs 125 2001 r :)

[ Dodano: 2014-03-16, 10:14 ]
Popękana guma w króćcu jest fachowy klej (KLEJ DO SZYB ) ja 2 lata jeżdżę i brak awarii do dzisiaj ;D








PAL GUMĘ A NIE DUSZĘ ! !!!!!!!!!!!!! :)
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-03-29, 20:04   

Zabrałem się za czyszczenie gaźników i okazało się , że króćce ssące są popękane. Nie widzę pęknięć na wylot, ale jeden wygląda tak fatalnie, że nie ma się nad czym zastanawiać. Oryginały Yamaha 250 pln.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Kacperek 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 75
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-03-30, 09:13   

Ano właśnie sam się zastanawiałem co z tym fantem.
Tez mam spękane z wierzchu i nie widzę na wylot,
poprawić sytuacji chyba się nie da więc kiedyś wymiana,
ale kasa.... nie wiem jaki może być tego skutek (jeśli byłby na wylot to oczywiste)
_________________
Kacperek
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-03-30, 11:16   

Kacperek,

IMHO sytuacja będzie się tylko pogarszać. Zdecydowałem o wymianie profilaktycznie, aby uniknąć problemów w trasie. Nie lubię się oszukiwać, bo to generuje problemy i koszty w najmniej odpowiednim momencie.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Kacperek 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 75
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-03-31, 09:15   

Ano właśnie czas się chyba rozejrzeć skąd wziąć i zaopatrzyć.
Nie wydaje mi się ale, czy po wymianie wymagana jest jakaś kontrola/regulacja?
_________________
Kacperek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group