Moje pierwsze kilometry na Drag Starze |
Autor |
Wiadomość |
Rafcon
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 131 Skąd: Siemianowice Śl
|
Wysłany: 2011-07-08, 20:54
|
|
|
dstomds napisał/a: | motocykla przy 100 km/h i wyżej. O komforcie nie ma mowy. Drgania, huk i poczucie braku kontroli. |
z którego roku masz opony ja miałem podobne obiawy w moim który miał opony od nowości i wcale nie były zdarte a jednak 11 lat zrobiły swoje, po wymianie opon na nowe to całkiem inny motor nic nie drga nic się nie czepie |
_________________ DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2011-07-08, 20:58
|
|
|
Co jakiś czas pasowało by przynajmniej wyważyc koła tak jak w puszce i już może byc lepiej |
|
|
|
|
dstomds
Rocznik: 1999
Wiek: 46 Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-08, 21:13
|
|
|
Właśnie wróciłem z przejażdżki. Nawet fajnie ale jedno wyjście z zakrętu miałem iście w Hollywoodzkim stylu. Jest cholernie mokro po deszczu i jak wychodziłem z zakrętu ciut za mocno odkręciłem gaz na niskim biegu. Motocykl elegancko poszedł bokiem (coś jak w żużlu), ja odpuściłem gaz i maszyna wspaniale wróciła na tor. Pojechałem dalej. (z pełnymi gaciami - prawie). Fajnie. Pewnie z boku wyglądało to jak jakieś popisy... Codziennie człowiek się czegoś uczy... Przy okazji: przy wrzucaniu II często wpada mi luz. Co może powodować taki objaw ? |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-07-08, 21:19
|
|
|
ja bym zaczał od najprostszej i najtanszej rzeczy ....sprawdziłbym cisnienie w kołach .
A hamulce to faktycznie nie sa rewelacja . Zalecenie stosowac oba |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
MirekZG
Rocznik: 2005
Wiek: 63 Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 978 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-07-10, 22:22
|
|
|
Moje pierwsza wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne, motocykl świetnie się prowadzi a silnik dysponuje bardzo dobrym momentem obrotowym. Syn który na co dzień jeździ plastikowym suzuki był pod wrażeniem elastyczności V-ki. Wysoka szyba świetnie chroni od wiatru, a hamulce to rzeczywiście pozostawiają dużo do życzenia. |
|
|
|
|
Rado
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 48 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 236 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-07-25, 11:15
|
|
|
Moje pierwsze wrażenia ciut zwietrzały- jeżdżę tydzień ale nakręciłem 800 km także ciut się ta "świeżość" zleżała. Zaskoczyło mnie jak świetnie było nie było ciężka maszyna odpowiada na kierownicę czy nawet pochylenie kierowcy. Z minusów- po godzinie w siodełku robi się ciut "ciasno" (wina mojego wzrostu) no i zaskoczenie tym że jazda powyżej tych 80 to już "wymuszanie" na Jadzi. Jasne, może to robić ale sprawia wrażenie jakby nie do końca to lubiła. Nie żebym bardzo płakał nad tym faktem (rzadko jeżdżę szybciej niż te 70) ale zdziwiło mnie to. |
_________________ When I want your opinion, I'll remove the duct tape |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-07-25, 11:42
|
|
|
Rado nie przesadzj , do 120 650 mozesz spokojnie pociagnac . Powyzej to faktycznie tego nie lubi . Pojezdzisz troche wiecej to jednak stwierdzisz ze 70km/h to jednak mało . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
Rado
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 48 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 236 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-07-25, 12:18
|
|
|
Pociągnąć mogę (zresztą- pociągnąłem "dla testu") ale ani to przyjemne ani nie ma się wrażenia że naturalne. Przy wrzuceniu 5-ki gdzieś koło 50-60 "ciągnięcie" jej aż do 120 ... ale masz rację, za świeży jestem żeby oceniać. |
_________________ When I want your opinion, I'll remove the duct tape |
|
|
|
|
|