Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 10:10 |
wymiana klocków ds 650 |
Autor |
Wiadomość |
warek07


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 1534 Skąd: P-T (Free Star)
|
Wysłany: 2010-09-09, 11:28 wymiana klocków ds 650
|
|
|
jak w temacie - szukałem na forum i nie znalazłem...
jesli ktos ma jakies doswiadczenie lub rady to poproszę przydadzą sie bo w sobote zamierzam sam się z tym uporac...
i jeszcze pytanie jakiej firmy klocki polecacie.... tnx |
_________________ carpe diem
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-09, 12:40
|
|
|
warek07, po prostu je wymień. Wszystko robi się intuicyjnie. Jest opis wymiany w 1100 przez Ziółka zrobiony. To sa identyczne zaciski.
1. Odkręć zacisk
2. wyciąg stare klocki
3. oczyść zacisk z brudu, jeżeli trzeba to psiknij jakimś preparatem (WD ) po tłoczku
4. Wciśnij tłoczki do środka
4a. Możesz skorzystać z okazji, że się brudzisz i wymienić płyn hamulcowy.
5. Włóż nowe klocki
6.Przykręć solidnie zacisk ( nie tak jak ja, bo zgubisz śrubę, a kosztuje 35 zeta)
7. Otwórz browca, wypij - po robocie |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
warek07


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 1534 Skąd: P-T (Free Star)
|
Wysłany: 2010-09-09, 14:12
|
|
|
witek1965, tak to też zamierzam uczynić tj. intuicyjnie. Chodziło mi o jakieś wskazówki typu - musisz miec nowy plyn bo stary spie..li, kup klocki firmy xxx bo są najlepsze etc....
Ale i tak browara Ci stawiam (nie jaśka pokooj ) |
_________________ carpe diem
 |
|
|
|
 |
spider


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-04-18, 08:33
|
|
|
Zeby nie zakladac nowego tematu,wymienilem klocki z przodu na sbs'y i porazka klocki piszcza jak w starej furmance.Wstyd w miescie hamulca uzywac,kolega mechanik,ktory mi te klocki zalatwil mowi,ze jak sie dotra to przestana piszczec.Tylko juz 200km zrobione a one nadal piszcza,jakies rady,sugestie? |
_________________ YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0 |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2011-04-18, 11:35
|
|
|
Posmaruj smarem je
A tak na poważnie to rzeczywiście jak są nowe to mogą trochę piszczeć a potem przestaną.
Jak nie to trafiłeś na gorszy egzemplarz .... |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
 |
Grzegorz Anis


Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 1069 Skąd: Chelm
|
|
|
|
 |
spider


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-04-19, 08:51
|
|
|
Ok polatam jeszcze troche i jak naprawde sie nie dotra i nie przestana piszczec to bede sie martwil |
_________________ YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0 |
|
|
|
 |
Maniu_85


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-05-05, 22:28
|
|
|
Przy jakiej grubości okładziny powinno wymieniać sie klocki? |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-05-06, 00:26
|
|
|
jak masz po 1mm to czas najwyższy, dalsze oczekiwanie grozi uszkodzeniem tarczy w momencie jak skończy się okładzina. Ja nie dopuszczałem nigdy do mniejszej jak 3 mm w puszcze, a w moto ustaliłem sobie granice na 2mm |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Maniu_85


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-05-06, 09:26
|
|
|
Dzieki za info musze sprawdzić u siebie jaka jest grubość bo póżniej tarcza to już inny koszt niż klocki :-) |
|
|
|
 |
spider


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
|
|
|
 |
Maniu_85


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-05-06, 22:58
|
|
|
Tak tylko gdzie go dokładnie szukać? |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-05-06, 23:27
|
|
|
Maniu_85, centralnie przez środek okładziny ciernej. Jak go nie widzisz, to znaczy, że już go nie ma |
|
|
|
 |
Maniu_85


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-05-07, 16:43
|
|
|
Rozumiem że masz na myśli te rowki które posiada nowy klocek. Niektóre mają jeden na środku a chyba niektóre dwa jak się nie mylę? muszę to sprawdzić patrząc od dołu na klocki. Jak nie będzie widać rowka trzeba będzie wymienić. Możecie mi polecić jakie najlepiej kupić? Tylko czy do VTX1300 pasują te same co do DS1100? |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-05-11, 23:11
|
|
|
Maniu_85 napisał/a: | Tylko czy do VTX1300 pasują te same co do DS1100? |
śmiem wątpić. Alledrodo, motoakcesoria. Podajesz motonga i masz klocki |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Maniu_85


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-05-13, 23:02
|
|
|
OK dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
|