Otwarty przez: vaaks 2010-10-27, 16:58 |
ROZRUSZNIK - USZKODZENIA MECHANICZNE |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta

Rocznik: 1998
Wiek: 51 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 2 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2011-04-12, 19:14
|
|
|
Czesci zaczynajace sie symbolami 3B8 to ulepszony zestaw. Zamowiles w USAch czy kupiles z allegro? |
|
|
|
 |
PIOTRUŚ

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 39 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 210 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-04-12, 19:41
|
|
|
zamówiłem w Usa |
_________________ Suzuki GSF 650 SA |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2011-04-12, 23:08
|
|
|
W tak młodym roczniku już poszło , ile masz na kulane? |
|
|
|
 |
PIOTRUŚ

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 39 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 210 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-04-13, 11:24
|
|
|
4000 mil ....obawiam się ,że mogło być podmienione okaże się jak rozbiorę motocykl
bo nie rozbierałem jeszcze ... |
_________________ Suzuki GSF 650 SA |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-04-13, 12:34
|
|
|
Niekoniecznie przebieg i rocznik musi być wskazówką co do zużycia. Bardziej sposób użytkowania motoru. Jeden odpala i jedzie 200 kilometrów, a inny kręci się po mieście i odpala co 5 kilometrów, a jeszcze inny odpala co rusz dla samego odpalania. |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-15, 00:40
|
|
|
PIOTRUŚ, a w twoim roczniku nie powinno być już fabrycznie zamontowana nowsza, ulepszona wersja ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
PIOTRUŚ

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 39 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 210 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-04-15, 11:17
|
|
|
chyba w żadnym roczniku nie montowali nowszej wersji
tak mi się wydaję no bo po co jak można zarobić dodatkowo ale po objawach raczej na 99,9% to jest uwalone ...i ostatnio zaczęło się mocno nasilać ....wali po zębiskach ,że uszy więdną |
_________________ Suzuki GSF 650 SA |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-15, 15:35
|
|
|
Oznaczona cyfrą (REF#) 2 i numerem (PART) 5EL-15517-11-00 910 zł
Oznaczona cyfrą (REF#) 5 i numerem (PART) 5EL-15512-00-00 498 zł
Oznaczona cyfrą (REF#) 6 i numerem (PART) 99999-03908-00 (dawny numero 5EL-15590-00-00) 2125 zł
to są ceny z polskiej sieci dystrybucji YAMAHA. Co ciekawe PIOTRUŚ ma rację. YAMAHA wypuszczała ulepszony set naprawczy, ale nie montowała go w nowych motocyklach, chyba, że w rocznikach 2008 i w górę na rynek USA. Taka informacje można uzyska tylko w USA lub Japonii oczywiście. Polskie serwisy takiej wiedzy nie posiadają. W 2007 zakończyła się sprzedaż XVS 1100 w Europie i do tego rocznika były stare rozwiązania |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Huragan.Endriu

Rocznik: 2002
Wiek: 44 Dołączył: 30 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: xxx
|
Wysłany: 2011-04-30, 19:52
|
|
|
Witam wszystkich użytkowników Dragów.Ja swoją Gwiazdkę kupiłem w jesieni z przebiegiem 21 tyś mil.Od razu coś mi nie pasowało przy rozruchy, tzn. było słychać stukot.Poczytałem i wiadomo co się okazało, że to nieszczęsne sprzęgło jednokierunkowe.Zdemontowałem je i postanowiłem coś zaradzić zanim się rozleci na kawałki.Okazuje się że można je całkiem łatwo naprawić,trzeba tylko dorobić zewnętrzną bieżnię sprzęgła(ten pierścień przykręcany do magneta) tylko odrobinę ciaśniejszy.Ja tak zrobiłem, moto odpala bez problemu i mam nadzieję że wytrzyma następne 20 tyś mil. |
|
|
|
 |
WS [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-04-30, 22:35
|
|
|
Napisz jakie są realne koszty dorobienia i namiary na fachowca |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-04-30, 22:53
|
|
|
Huragan.Endriu, możesz pomóc wielu ludziom wrzucając tu jakieś fotki i konkrety.
Zapraszam wpierw do regulaminu i działu " o sobie" |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
Huragan.Endriu

Rocznik: 2002
Wiek: 44 Dołączył: 30 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: xxx
|
Wysłany: 2011-05-01, 10:00
|
|
|
Niestety nie posiadam aparatu i na dzień dzisiejszy nie zrobię fotki.Koszt doróbki elementu sprzęgła to około 400 zł.Ale każde sprzęgło trzeba rozpatrzeć indywidualnie w zależności od stopnia zużycia elementów klinujących i bieżni po której "pracują".Wspomniany wcześniej pierścień musi być wykonany z odpowiedniej stali przeznaczonej do nawęglania i tu jest główny problem żeby znaleźć odpowiedni zakład który ma możliwość hartowania a przede wszystkim nawęglania.Ja to załatwiłem u znajomego który mi to zrobił na tkz."fuche". |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-01, 10:20
|
|
|
Huragan.Endriu napisał/a: | Niestety nie posiadam aparatu i na dzień dzisiejszy nie zrobię fotki.Koszt doróbki elementu sprzęgła to około 400 zł.Ale każde sprzęgło trzeba rozpatrzeć indywidualnie w zależności od stopnia zużycia elementów klinujących i bieżni po której "pracują".Wspomniany wcześniej pierścień musi być wykonany z odpowiedniej stali przeznaczonej do nawęglania i tu jest główny problem żeby znaleźć odpowiedni zakład który ma możliwość hartowania a przede wszystkim nawęglania.Ja to załatwiłem u znajomego który mi to zrobił na tkz."fuche". |
Ja tam nic nie chce insynuować , ale jak znajomy jest taki dobry to może więcej takich fuch trafi jemu się odkąd jesteś na forum. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
WS [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-02, 12:03
|
|
|
Dawid Z. napisał/a: | jest taki dobry |
to może podzieli się dokumentacją techniczną moze znajdzie się jakiś zakład który podejmie masowa produkcję oczywiście po realnych kosztach |
|
|
|
 |
PIOTRUŚ

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 39 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 210 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-05-02, 13:13
|
|
|
WS napisał/a: | Dawid Z. napisał/a: | jest taki dobry |
to może podzieli się dokumentacją techniczną moze znajdzie się jakiś zakład który podejmie masowa produkcję oczywiście po realnych kosztach |
tylko ile trzeba by tego zrobić ,żeby się opłacało ....a chyba już dawno ktoś by na to wpadł ....bo zapotrzebowanie jest spore i nie tylko w PL |
_________________ Suzuki GSF 650 SA |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-02, 13:20
|
|
|
PIOTRUŚ napisał/a: | ....a chyba już dawno ktoś by na to wpadł ....bo zapotrzebowanie jest spore i nie tylko w PL |
Weź pod uwagę ,że Polacy słyną z kombinowania i tylko My mamy pomysły ,żeby sobie ułatwić życie i jak najmiejszym kosztem. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
PIOTRUŚ

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 39 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 210 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-05-04, 15:13
|
|
|
brałem to pod uwagę ale zasłyszałem również opinie ,że regeneracja tego to rzeźba w gównie ....i trzeba wymienić na nowe ...
Dzisiaj odebrałem kompletny zestaw do wymiany...koszt części ok 1400 PLN....
Ile kosztuje wymiana tego ustrojstwa orientuje się ktoś |
_________________ Suzuki GSF 650 SA |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-05-04, 21:44
|
|
|
Dawid Z. napisał/a: | Weź pod uwagę ,że Polacy słyną z kombinowania i tylko My mamy pomysły ,żeby sobie ułatwić życie i jak najmiejszym kosztem. |
a na domiar często lepiej jak to wymyślił producent, który odwalił kichę, bo inzynierowi przez ramię zaglądał ekonom.
Sam zobacz jakie kabelki są w instalacji naszych aut i dragów. A jak ciągniesz instalację do lightbarów to leci porządny kable 2.5 mm kw i osobny bezpiecznik i przekaźnik. Nie tak do końca robimy pewne rzeczy bo chcemy zaoszczędzić, po prostu co nieco potrafimy, a jak jeszcze są możliwości (czytaj dojścia do maszyn, urządzeń itd). |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Huragan.Endriu

Rocznik: 2002
Wiek: 44 Dołączył: 30 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: xxx
|
Wysłany: 2011-05-08, 10:35
|
|
|
Człowiek tu włącza kompa raz w tygodniu a tu jakieś ostrzeżenia, nieprzeczytane posty(co to jest post? i gdzie to znaleźć?)Chyba się do tego nie nadaję.Tylko chciałem jeszcze odpisać na temat sprzęgła rozruchowego-kto ma kaske ten kupuje nowe w serwisie(mi powiedzieli 2150 zl).kto bidniejszy ten kombinuje jak to naprawić.Gdyby ktoś zechciał mi odsprzedać swoje zużyte sprzęgło to odkupie i zregeneruje sobie zapasowe.A co do ostrzeżenia to nie mam zielonego pojęcia o co chodzi. :
[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-05-11, 07:23 ]
znajomość Regulaminu się kłania |
|
|
|
 |
PIOTRUŚ

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 39 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 210 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-05-24, 17:15
|
|
|
Kompletne sprzęgło rozrusznika wymienione i pracuje jak złoto ...na starym elemencie widać przytarcie ale jest całe, tryby i wsio inne na oko wyglądają jak z fabryki ...
Problemy wszelakie z rozruchem zniknęły i maszyna gada za każdym razem od pstryku A i nie było podmienione ....i przebieg też potwierdzony tak ,że wytrzymało 6000 kilometrów ........
Koszt wymiany 100-200 PLN |
_________________ Suzuki GSF 650 SA |
|
|
|
 |
|