Drag Star a wzrost:) |
Autor |
Wiadomość |
hary
Model: BĘDZIE
Wiek: 48 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 09:32 Drag Star a wzrost:)
|
|
|
Witam wszystkich.
Jestem tu "nowym" forumowiczem i z góry przepraszam za byc może banalne pytania;) ale kto pyta podobno nie błądzi:)
Jestem 187cm-owym gosciem i w najbliższym czasie mam zamiar zakupic od lat wymarzonego Draga(na początek 650).
Słyszałem wiele opinii na temat: wzrost a motor. Wolę zapytac więc u źródła...czy ten mój wzrost nie jest zbyt spory na Drag Stara? Poruszacie się sprzętem już pewnie latami ,więc mam nadzieję,że nie potraktujecie tego aż tak banalnie...Dziękuję i pozdrawiam[/b] |
|
|
|
|
Tomasz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 53 Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 493 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2011-04-14, 09:35
|
|
|
Jestem twojego wzrostu prawie 186 i latam 2-gi sezon na 650-tce i jest zajebi..ie |
_________________ 502-156-556 |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2011-04-14, 09:47
|
|
|
Ja mam 187 cm, grubo ponad 100kg wagi i jeździłem 650 customem. Marecki jest chyba jeszcze wyższy i swego czasu jeździł 650 Classikiem. Generalnie nie było tragedii. Jak spojrzysz na nasze zdjecie ze zlotu w Zamrzenicy (na stronie głównej na samej górze), to tam po prawej stronie stoi taki gość, który wygląda tak, jakby był doklejony w Photoshopie To LARRY. Lary ma ze 2 metry, wagę też słuszną i jeździ 650 Customem.
A tak to mniej więcej wyglądało:
|
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
Ostatnio zmieniony przez moondek 2011-04-14, 09:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hary
Model: BĘDZIE
Wiek: 48 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 09:53
|
|
|
To raczej tragedii nie powinno byc:)
Dzięki serdeczne i pozdro |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-04-14, 09:56
|
|
|
Drag Star 650 i 1100 mają prawie identyczne wymiary więc sam wygląd na jednym jak i drugim motocyklisty o Twojej posturze będzie podobny.
Ja na Twoim miejscu jednak zastanowił bym się czy moc jaką dysponuje DS650 będzie zadowalająca dla Ciebie - szczególnie jeżeli chodzi o wyjazdy z plecaczkiem.
Nie patrz na motocykl "na początek" - lepiej bierz pod uwagę coś co będzie spełniało warunki dłużej niż 1 sezon. Jeżeli masz wątpliwości i myślisz że po sezonie sprzedasz 650-kę żeby kupić 1100, 1300, 1700 lub 1900 to życzę wytrwałości w dążeniu do celu.
Zastanów się 2 razy. Kupić łatwo - sprzedać ..... za bezcen też łatwo. |
|
|
|
|
hary
Model: BĘDZIE
Wiek: 48 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:15
|
|
|
Czyli 1100 na pierwsze moto nie będzie zbyt wymagające?
Człowiek się nasłuchał stad pomysł na 650 |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:21
|
|
|
soft napisał/a: | Drag Star 650 i 1100 mają prawie identyczne wymiary więc sam wygląd na jednym jak i drugim motocyklisty o Twojej posturze będzie podobny. |
Skoro tak, to masz tu jeszcze jeden "profil, tym razem na 1100.
soft napisał/a: | Jeżeli masz wątpliwości i myślisz że po sezonie sprzedasz 650-kę żeby kupić 1100, 1300, 1700 lub 1900 to życzę wytrwałości w dążeniu do celu.
Zastanów się 2 razy. Kupić łatwo - sprzedać ..... za bezcen też łatwo. |
Już nie strasz tak chłopaka... Nie ma problemu ze sprzedażą 650 w godziwych pieniądzach... Gdyby podążać tokiem rozumowania softa, to za bezcen możnaby było takie sprzęty kupić, a to chyba raczej nie jest możliwe
Co do plecaczka, jeżeli masz zamiar jeździć z plecaczkiem, to zdecydowanie polecam Ci Classica. W Customie "podpaska" nie spełnia swoich założeń...
Co do samego motocykla, na początek, to wg mnie właśnie 650 jest idealną maszyną! Czuć różnicę w mocy pomiędzy 650, a 1100 (nie mówiąc o sprzętach z większą pojemnością). Jak dla mnie 650ka jest najlepszym sprzętem, żeby przez pierwszy rok lub 2 lata zbierać szlify w jeździe motocyklem. |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
hary
Model: BĘDZIE
Wiek: 48 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:27
|
|
|
Każda rada jest dla mnie cenna,więc stąd moje pytania...
Nie jeździłem wczesniej na moto o pojemnosci większej niż 250 ale chyba wiek uswiadomił mnie,że czas realizowac marzenia:):) |
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:29
|
|
|
hary, a jak się przedstawiasz wagowo bo możesz być prawie dwumetrowym "szczupakiem" - jak nasz Król albo... "słusznej postury" - jak mój przedmówca |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
|
hary
Model: BĘDZIE
Wiek: 48 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:31
|
|
|
Wzrost jak już wspomniałem 187:) a waga....:) 105 kg czystego żywca |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 718 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:38
|
|
|
hary napisał/a: | Czyli 1100 na pierwsze moto nie będzie zbyt wymagające?
Człowiek się nasłuchał stad pomysł na 650 |
Śmigam na 1100 drugi sezon. Jest to moje pierwsze moto. Wcześniej jeździłem na rowerze.
Obecnie objeżdżam prawie wszystkie skutery w mieście.
Tego typu maszyny są wymagające jeśli chodzi o kosmetyki. Nie lubią tanich szamponów i pasty do podłogi.
P.S.
Bardzo popularna jest opcja, kupisz 650, dopieścisz i sprzedaż z żalem. Kup 1100 dopieść i ciesz się dłużej zanim sprzedaż. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:41
|
|
|
dasz radę na jednym i drugim. 650-tka wystarcza w zupełności do jazdy solo. Z plecaczkiem i "tobołami" też daje rade, ale wyprzedzanie TIR-a wymaga redukcji i sporo wolnej przestrzeni. Coś o tym wiem. Jak wracałem z Grunwaldu z Adunem i Kubą B, Adun pociągnął i z łatwością wyprzedził a ja zanim nabrałem prędkości to już skończyła się przestrzeń. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
izi rajder
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 280 Skąd: Mors-Gdańsk
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:42
|
|
|
Ja jeżdżę pierwszy sezon na motocyklu, we wrześniu dopiero prawko zrobiłem . Też nasłuchałem się o dwóch szkołach... jedni twierdzili, żeby zacząć od czegoś małego, żeby nauczyć się jeździć, i po roku kupić większy, a inni przeciwnie, że po kilku miesiącach braknie mi w 650 mocy, szczególnie że zakładałem z góry docelowo jazdę z plecaczkiem. W sumie razem ważymy w ubrankach ponad 150 kg. Zdecydowałem się na classica 1100, i nie żałuję. Nie mam porównania z 650, bo nim nie jeździłem, ale w porównaniu z Hondą 250 z kursu, to niebo a ziemia, dużo łatwiej się prowadzi i wiele wybacza moja gwiazdka. Co prawda na pierwszym dłuższym wyjeździe zaliczyłem szlifa, ale to już inna bajka, bo nie sądzę, żeby w moim przypadku miała znaczenie moc silnika, po prostu zadecydowało prawo Merphiego
Ja osobiście polecam 1100 |
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:47
|
|
|
hary, jeśli zarysuje Ci się wizja że jednak chcesz 1100 to jeszcze weź po uwagę pozycję na motocyklu - wysokim wygodniej jest chyba na customach - no i prezentują się lepiej (o ile mogę tak powiedzieć o facecie na motórze ) |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:50
|
|
|
krotom napisał/a: | wysokim wygodniej jest chyba na customach |
Gówno prawda Dpodaj jeszcze parametr wagi. Po przejechaniu 100km miałem odciski na dupie. Teraz na Classiku jest zdecydowanie lepiej
[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-04-14, 10:56 ]
Moondas - TY zawsze byłeś wyjątkowy |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
JoeF
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 26 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 2011-04-14, 11:31
|
|
|
Myślę, że osoba o takich gabarytach typu wzrost powyżej 180 waga około 100 bez problemu poradzi sobie z większą wagą motocykla ale oprócz wagi i wzrostu lekkie znaczenie mogą mieć również proporcje długości nóg do reszty ciała...
Ja mam około 188cm - piszę około, bo pewnie się już kurczę na starość oraz około 97kg
Moim pierwszym motocyklem jest 1100 classic i napiszę tak: żadnych problemów z osiągami motocykla we dwie osoby, natomiast jeżeli chodzi o pozycję w czasie jazdy wydaje mi się, zwłaszcza na dłuższych odcinkach, że moje siedzenie jest za blisko baku, często na czerwonym świetle wstaję, żeby wyprostować nogi, chodzi głównie o "te zawiasy" w stawach biodrowych a głównie te ciasne miejsca zgięć spodni kombinezonu.
Zapewne podnóżki do jazdy autostradowej lub zmiana siedzenia poprawiłaby tę sytuację ale niczego nie doinwestowywałem w tym temacie do mojego motocykla. Natomiast do mojego wzrostu bardzo przydatne wydaje się podniesienie kierownicy, które motocykl miał już w momencie kiedy go kupowałem. Mając w przeszłości problemy z dyskopatią itp. nie odczuwam żadnego dyskomfortu "w plecach" nawet po dłuższej jeździe.
Teraz jestem na etapie zmiany motocykla na nieco dłuższego Royal Star'a być może poprawi mi się również komfort jazdy i pozycja nóg ale tego jeszcze nie wiem, nie przymierzałem się do większego motocykla i z resztą nie wymiary są powodem zmiany lecz konkretna okazja w miarę korzystnego zakupu.
Co do opinii na temat sprzedaży motocykla, to zawsze sprzedać "bez straty" będzie ciężko - wiem bo jestem na tym etapie... natomiast zgaduję, że jednak łatwiej chyba sprzedać 1100, na który więcej osób się przesiada lub zaczyna niż 650, od których częściej się zaczyna chociaż oczywiście są przesiadki ze starszych i mniejszych maszyn. |
_________________ XVZ 1300 Royal Star Tour Deluxe 2006 Pearl White |
|
|
|
|
MarMar
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 1204 Skąd: Waleniowo
|
Wysłany: 2011-04-14, 12:53
|
|
|
Ja mam 187cm,ok 90kg,i nie czuję żadnego dyskomfortu podczas jazdy,jedynie wielką frajdę.Najlepiej usiądż na jeden i drugi motocykl,może spróbuj się przejechać.A jeśli to twój pierwszy,to będziesz sie dobrze czuł na każdym-czy to 650,czy 1100. |
_________________ ...........................................................
Jest - FJR1300AS
Były: DragStar 650, MS1300
|
|
|
|
|
wirek70
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 53 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2011-04-14, 14:03
|
|
|
Ja mam 186cm i około 90kg żywca. Mam 650 i jest super Dołożyłem tylko spacerówki i teraz pozycja wydaje mi się lepsza i wygodniejsza. |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-04-14, 14:13
|
|
|
Ja mam 176 i 80 kg, a wygląda to tak
Demolka.jpg
|
|
Plik ściągnięto 570 raz(y) 83.22 KB |
|
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-04-14, 14:13
|
|
|
Harry jak juz masz jakies doswiadczenie w jezdzie na mnijeszych i słabszych moto to z 1100 sobie powinienies bez problemu poradzic . Wszystko prawda co napisano wczesniej ze 650 do jazdy solo jest ok ale juz pod obciazeniem to ani wygodnie ani bezpiecznie. I nastepny fakt na customie plecaczek za daleko nie pojedzie . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
|