YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Łańcuszek rozrządu w Drag Star 1100
Autor Wiadomość
budynds 



Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-03-21, 12:47   Łańcuszek rozrządu w Drag Star 1100

Witam! Dałem do roboty silnik w swoim Dragu 1100 niby przebieg jest 40tys. a mechanik mówi że łańcuszki są już na końcu, i trzeba wymienić, moto stanęło na zupełnie co innego, czy to jest możliwe że przy 40 tys. tak jest, czy może licznik jest kręcony?? i ten przebieg jest nie prawdziwy.
Proszę o opinie pozdrawiam!

[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-03-21, 13:23 ]
Kolego budynds, odsyłam Cię do Regulaminu (patrz pkt. 6)



Zmieniono tytuł z nic nie mówiącego na precyzyjny. vaaks
_________________
...:::Dirty Squadron:::...
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-03-21, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-03-21, 12:59   

Raczej nie wygląda mi to na 40000 tyś km. bo ja mam ponad 50 tyś. i łańcuszek jak nowy prawie. A może mechanik szuka sobie dodatkowej pracy.
_________________
Dawid Z.
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2011-03-21, 13:18   

:mysli: o jakim łańcuszku piszecie ?
_________________


AB Rh+
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-03-21, 13:45   

Rozrząd.
_________________
Dawid Z.
 
 
budynds 



Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-03-21, 13:56   

No raczej nie bo mechanik to dobry znajomy sam pokazał co jest pięć i faktycznie łańcuszki są wyciągnięte, i będzie trzeba zrobić, chodziło mi o to czy to możliwe że przy 40tys. już sie skończyły.
_________________
...:::Dirty Squadron:::...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-03-21, 14:12   

budynds napisał/a:
czy to możliwe że przy 40tys. już sie skończyły
kurde, nawet w kaszlaku made in poland ( socjalistyczny wyrób) dłużej chodziły. :nie_wiem: mało prawdopodobne, ale możliwe. Opisywali tu już ludzie przypadki nieprawdopodobne. ( zdecydowanie przedwczesne zużycie całkowite wielowypustu w przekładni Krotoma), a jednak się zdarzały
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2011-03-21, 15:39   

Mój drag star ma 42 tys i wszystko chodzi idealnie. Kuzyn ma 80 tys i też idealnie wszystko chodzi. Nawet sprzęgiełka rozrusznika nie wymieniał.

Znajomy wymieniał rozrząd w XJ 900 przy 170 tys....

Moim zdaniem odpowiedź na Twoje pytanie jest prosta. Masz kręcony licznik i to sporo, lub trafiłeś na jakiegoś bubla i masz ogromnego pecha.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-21, 19:01   

budynds napisał/a:
No raczej nie bo mechanik to dobry znajomy sam pokazał co jest pięć i faktycznie łańcuszki są wyciągnięte, i będzie trzeba zrobić, chodziło mi o to czy to możliwe że przy 40tys. już sie skończyły.

Skoro to tylko łańcuszki wymień i nie przejmuj się.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
budynds 



Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-03-21, 21:08   

Motorek przytachałem z Niemiec i sprawiał się całkiem spoko, bardzo jestem zadowolony, teraz dałem go do roboty bo jedynka zaczęła wyskakiwać i przy okazji coś takiego wyszło, myślę ze to zrobię i się będzie dalej latać! Dzięki wszystkim! Pozdrawiam:)
_________________
...:::Dirty Squadron:::...
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-03-21, 21:36   

Nie przejmuj się dopieścisz gwiazdkę i Cię nie zawiedzie.
_________________
Dawid Z.
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 59
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3456
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2011-03-21, 21:38   

to masz przekręcony licznik, ja mam nakręcone 65 i nie ma zadnego problemu
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-22, 11:36   

WADERA napisał/a:
to masz przekręcony licznik

Jak polowa tego forum :hahaha:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-03-22, 19:50   

Może to nie jest problem w łańcuszku tylko w napinaczu. Napinacz automatyczny mógł się zaciąć.
Trzeba go wykręcić - 2 śrubki - sprawdzić czy działa i zainstalować go.
Jeżeli wykręcisz napinacze od razu sprawdzisz paluchem łańcuszek nierządu :-)

Pamiętaj że samonapinacza nie da się cofnąć! Trzeba wyjąć całkowicie "palec" napinający i założyć go do (od) przodu ponownie.
 
 
graju 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 7
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-04-10, 19:28   

Witam.

Tak się zastanawiam czy jest jakiś limit przejechanych km po których łańcuszki trzeba wymienić?
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-04-11, 10:16   

Cytat:
Tak się zastanawiam czy jest jakiś limit przejechanych km po których łańcuszki trzeba wymienić?


Coś tam serwisówka pisze że chyba ok.50 tys km , ale np kolega ma 80tys i jeszcze nie ruszał , myąlę że jeżeli nie daje żadnych oznak zużycia nie ma po co ruszac
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 61
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-11, 18:16   

Po wykręceniu napinacza zobaczysz na jaką długość ma już wypchnięty bolec. Tak jak już powyżej sugerowano, palcem możesz nacisnąć na łańcuch - pewnie będzie wisiał. Napinaczowi w końcu skończy się zakres regulacji, wtedy łańcuch zacznie dzwonić.
Tu uwaga: jeśli zdecydujesz się wykręcać napinacz, miej uszczelkę na zmianę, z pewnością przy odkręcaniu stara zostanie uszkodzona.
Jeśli będziesz wymieniał łańcuchy, polecam DID-a - to zamiennik niczym nie urągający oryginałowi. Kosztuje ~200zł, zaś oryginał 300zł.
 
 
graju 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 7
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-04-12, 11:54   

jusza napisał/a:
Po wykręceniu napinacza zobaczysz na jaką długość ma już wypchnięty bolec. Tak jak już powyżej sugerowano, palcem możesz nacisnąć na łańcuch - pewnie będzie wisiał. Napinaczowi w końcu skończy się zakres regulacji, wtedy łańcuch zacznie dzwonić.
Tu uwaga: jeśli zdecydujesz się wykręcać napinacz, miej uszczelkę na zmianę, z pewnością przy odkręcaniu stara zostanie uszkodzona.
Jeśli będziesz wymieniał łańcuchy, polecam DID-a - to zamiennik niczym nie urągający oryginałowi. Kosztuje ~200zł, zaś oryginał 300zł.


jusza dzięki za konkretne i szczegółowe info ;)

Niestety moja przygoda motocyklowa dopiero raczkuję ;) Więc nie jestem w stanie, nie mam wiedzy ani umiejętności aby przeprowadzić takie oględziny.

możecie mi jeszcze powiedzieć czy dzwonienie łańcuszka jest bardzo dosadne, czy trzeba się wsłuchać? dzwoni tylko podczas jazdy czy na postoju też?

Ostatnio usłyszałem cichutkie tykanie przed naciśnięciem rozrusznika, dźwięk taki jakby ktoś parę razy puknął leciutko gwoździem w metal. Zdarzenie takie miało miejsce tylko raz
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 61
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-12, 15:50   

Dzwoni w czasie jazdy - nie nagle, będzie narastało. Nie należy czekać aż zacznie dzwonić.
Prawdopodobnie stukanie o którym piszesz to pompa paliwa - normalny dźwięk.
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-04-13, 11:09   

ja te tykanie mam zawsze jak postoi mi kilka dni, pompa paliwa tyka, poza tym tykanie silnika jest rzeczą zupelnie normalną, ja to uslyszałem dopiero po wyciszeniu wydechów.
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 61
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-08, 18:11   Łańcuch rozrządu.

Ile jest ogniw w łańcuchu rozrządu do DS1100?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group