Rezerwa paliwa - regulacja |
Autor |
Wiadomość |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2011-04-03, 12:35 Rezerwa paliwa - regulacja
|
|
|
Jeśli źle umieściłem temat proszę o przeniesienie do właściwego działu.
Czy można regulować rezerwę ?
Napiszę króciutko o co chodzi.
Zatankowałem sprzęt po korek i w długą.
Zrobiłem 175 km i zaczęło się szarpanie więc chlast na rezerwę i około 5 km do CPN-u.
No i tam lekkie zdziwienie - weszło po korek 9,8 L (przejechałem 180,4 km).
Z tego co czytałem w innych postach przy DS650 robicie ponad 200 kilosów i dopiero RES.
Więc wygląda mi na to że moja gwiazda ma ok. 6-7 L rezerwy zakładając że zbiornik ma 16L jak na 650-kę przystało.
Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem ? |
|
|
|
 |
zen


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2011-04-03, 14:35
|
|
|
Zasadniczo nie ma regulacji, ale być może ktoś wymienił u Ciebie rurkę na dłuższą. Nic prostszego do sprawdzenia: wymontowc kranik i sprawdzić |
|
|
|
 |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2011-04-03, 15:42
|
|
|
Wymontuję i sprawdzę tylko czy zna ktoś właściwe wymiary obu rurek ? |
_________________ --> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2011-04-03, 16:09
|
|
|
A może masz licznik w milach. Mieliśmy już taki przypadek, poważnie.
(żart). |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2011-04-03, 19:03
|
|
|
Merlin Ty się śmiej ale wczoraj jak wrzuciłem na rezerwę to pomyślałem o tym samym i liczyłem słupki przy drodze i patrzałem czy w liczniku zmienia się co 100m i na pewno jest w kilometrach.
Sprawdzę tą rurkę o której pisał zen |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-03, 20:05
|
|
|
PSZEMAS, rurka od rezerwy to wyssa ci do dna. A tą to masz dłuższą skróć o 10 mm. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2011-04-06, 15:01
|
|
|
Kozak_Barabasz napisał/a: | A może masz 5kg szpachlu |
Taki przypadek też już tutaj był... |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-06, 20:28
|
|
|
na szpachli nie trzymałyby sie raczej śruby mocujące kranik |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2011-04-06, 21:05
|
|
|
Jak będzie trochę czasu to wymontuję a na razie póki pogoda pozwala to
Będzie deszcz - będzie demontaż. |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-04-06, 21:28
|
|
|
PSZEMAS, A może po prostu zadzwonić do kolinka i się zapytać. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
kolinek


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 322 Skąd: WE / PWA
|
Wysłany: 2011-04-07, 01:07
|
|
|
PRZEMAS powiem tak. Jak go kupiłem to kilka dni po tym jadąc po mieście zaczął przerwyać. Po przeżuceniu na rezerwę nic się nie zmieniło więc miałem podejrzenie że to coś z moto. Ale otworzyłem zbiornik a tam susza. Na stację, baniak i podlałem. Więc doszedłem do tego że nie mam rezerwy. Padło na rurkę. Kilka dni później wymieniałem sprzęgło więc napomknąłem kolesiowi o tym i ponoć wstawił rurkę.
Nigdy potem nie sprawdziłem tego gdyż starałem się nie doprowadzać do sytuacji rezerwy.
No i powiem Ci że ja robiłem w granicach 260-280 km i wtedy szukałem stacji |
_________________ Pozdrawiam
KOLiNEK |
|
|
|
 |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2011-04-07, 08:30
|
|
|
kolinek tylko że rezerwa działa bo po 175 km zaczął szarpać i przerywać a jak wrzuciłem na RES to do CPNu jechał normalnie.
Prawdopodobnie to właśnie ta dłuższa rurka jest za długa ale rozbiorę to dopiero jak wyjeżdżę trochę paliwa po mam zalane po korek. |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2011-04-07, 09:01
|
|
|
Przemas, jak tankujesz i paliwo podchodzi Ci niemalże pod korek, to weź kilka razy delikatnie potrząśnij sprzętem (mam tu na myśli motocykl ). Ja tak robię i dzięki temu wchodzi mi do baku parę litrów paliwa więcej. Może w tym tkwi przyczyna? |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-07, 09:56
|
|
|
moondek, parę litrów ? nasze maszyny mają zbiorniki 16 litrów, parę litrów to jest 30-50% pojemności. Ty masz gumowy zbiornik ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2011-04-07, 10:09
|
|
|
Wiciu, powiedzmy 2 litry jeszcze wejdą, a biorąc pod uwagę spalanie 4-5l/100km zyskujemy ok 50km... Już zwiększa się zasięg do 225km. Pozostaje jeszcze kwestia "ciężkiego nadgarstka"... |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-04-07, 10:14
|
|
|
Tylko trzeba jeszcze kolegom podpowiedzieć, że jak tak mocno dopełni się zbiornik, a przyjdzie zostawić moto na słońcu, to ten prawie litr może wyleźć przez korek |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2011-04-07, 11:42
|
|
|
Dlatego nie można motocykla parkować, tylko na nim jedzić |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-07, 12:06
|
|
|
moondek, zwłaszcza jak jest paliwa pod korek |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
ROBERT72


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 53 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 2435 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2011-04-07, 12:35
|
|
|
moondek -słuszne spostrzeżenie |
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 |
|
|
|
 |
|