STRZAŁY W TŁUMNIK DS 650 |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof
Rocznik: 1998
Wiek: 60 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 59 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2009-04-26, 21:12 STRZAŁY W TŁUMNIK DS 650
|
|
|
Witam kolegów,
mam kłopot ze swoim DS, po cofnięciu manetki gazu strzela w tłumnik. Wymieniłem świeczki, Synchronizowałem gaźniki i nic. Czy pomoże regulacja zaworów? a może jakieś inne podpowiedzi. |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-04-26, 21:27
|
|
|
..to, Brachu oznacza, że ma tak być... Dosiadasz DS-a... ma być Cię słychać... Ja mam tak samo, ale niestety "strzela" jak jadę na biegu i zwalniam silnikiem... ale to jest extra i niech nie przestaje |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
Krzysztof_R
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2009-04-26, 21:39
|
|
|
No niby masz rację, ale jest to dziwne zjawisko i dość męczące. W zeszłym sezonie to było zabawne ale już przestało. No i jeszcze jedno, jak ustawię obroty biegu jałowego to po dojechaniu i zatrzymaniu lubi sobie zgasnąć, więc przygazówkę muszę zrobić żeby na skrzyżowaniu nie zgasł. /poprzednią wypowiedź też ja pisałem ale przypadkowo nie na swoje konto się zalogowałem - przepraszam użytkownika 'Krzysztof" z Konina/ |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-26, 22:07
|
|
|
było już o tym w różnych podobnych tematach
synchronizacja gażników to tylko zgranie gażników między sobą trzeba przeprowadzić regulacje i może wymienic dysze najlepiej rozebrać gażniki przy okazji wyczyścić i wyregulować wg potrzeby zależy od wydechów puste czy inne |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
Krzysztof_R
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2009-04-26, 22:34
|
|
|
ok. dodam że mój DS to spzęt z za wielkiej wody, więc może rzeczywiście trzeba w gaźnikach mocniej grzebnąć. a może podpowiesz na którym forum było coś napisane. |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-26, 22:53
|
|
|
na naszym forum w dziale wydechy czy przebarwione rury
nie pamiętam teraz dokładnie ale poczytaj |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
Mario32
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 35 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-04-27, 00:56
|
|
|
Witam. W moim DS jest tak samo. Strzela i to mocno czasami jak schodze z obrotów. Mi się nawet podoba Bedąc ostatnio w serwisie na wymianie płynów spytałem się mechanika czym jest to spowodowane a on mi na to ....... to wina powietrza, u nas jest inne niż w USA i powiedział, że mam się nie przejmować bo amerykance zdarza się, że w górach nie jeżdzą bo tam powietrze jescze inne przeciez;) Tak wiec jeżdzę dalej a Gwiazda strzela, ze przechodnie podskakują aż do góry |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-27, 08:53
|
|
|
Mario32, no to mechanika masz dobrego
właśnie o to chodzi że gażnik do przestawienia na europe bo i powietrze i paliwo inne mają więc dysze i takie tam inne regulacje trzeba zrobić
a wszyscy mówią o synchronizacji gażników i co to daje jak gażnik jest nie odpowiednio dostosowany ? |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-04-27, 11:18
|
|
|
U mnie strzela jak haubica. A co do gaśnięcia, daj nieco wyższe obroty, sprawdź manetką jakie są w miarę odpowiednie i dokręć śrubkę |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-04-27, 12:21
|
|
|
krzysztof, podjedz kiedys do poznania to usłyszysz co to strzelanie z wydechów |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
Masa
Rocznik: 2007
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 104 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: 2009-04-27, 18:42
|
|
|
grzechu, a powedz mi, jeśli nie mam dostosowanych (gaźników) na Europę to moge mieć ubytek mocy?
moje moto chodzi bez problemu....żadnych strzałow itd. |
_________________ Masa |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-04-27, 18:50
|
|
|
przy amerykańskich modelach to jest tez kwestia oktanów w paliwie... ich zupa jest nieco bardziej zmieszana z woda niz nasza więc ine polecam lac 98 czy jakichś tam super wynalazkow ;] |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-27, 19:09
|
|
|
Masa, powiem tak ja sam mam v stara z hameryki leje 95 oktanów i nie odczuwam jakiej różnicy jak wleje 98 do swoich gażników nie zaglądałem mam 3000mil nie widze potrzeby do momentu przelatania jakiś 10tyś ale dużo napewno zależy od tego gdzie moto w hameryce jeżdziło różne stany różne normy ekologiczne
trzeba sprawdzić jak są gażniki ustawione (jakie dysze ) i jakie powinny być w wersji europejskiej i poustawiać na nasz klimat |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2009-04-27, 19:55
|
|
|
Sam już nie wiem... kogo nie pytam, jeździ na 95 i twierdzi, że nie ma różmicy a ja u siebie różnice zauważam. Może nie ma jakiegoś strasznego ubytku mocy, ale na 98 jakoś łagodniej pracuje i lepiej się zbiera z dołu. Na 95 najpierw generuje sporo wibraji zanim się zbierze. A strzela z rury przy redukcji z każdego oktanu. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2009-04-27, 20:01
|
|
|
Ja dołączam do shippa, chociaż to oczywiście subiektywne wrażenia. I mniej jakby pali na 98 |
|
|
|
|
jorg
Model: SYMPATYK
Wiek: 63 Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1572 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 2009-04-27, 20:05
|
|
|
zen napisał/a: | Ja dołączam do shippa, chociaż to oczywiście subiektywne wrażenia. I mniej jakby pali na 98 |
Jeszcze nigdy nie jeździłem na 98,ale teraz po waszych wypowiedziach spróbuje.Obaczymy co na to gwiazda. |
_________________ Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe.
Chcąc być czyimś przyjacielem,trzeba stać się godnym przyjaźni. |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-27, 21:33
|
|
|
ogólnie to chyba podkreślam chyba yamaha przewiduje niskooktanową benzyne do ds
ma ktoś instrukcje obsługi co tam mądrego piszą na temat? |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2009-04-27, 21:52
|
|
|
grzechu napisał/a: | ogólnie to chyba podkreślam chyba yamaha przewiduje niskooktanową benzyne do ds
ma ktoś instrukcje obsługi co tam mądrego piszą na temat? |
Ja gdzieś /nie pamiętam gdzie/ widziałem, że wskazana jest benzyna 98.
Nie mogę tego znaleźc, zresztą nie ważne, ja jeżdżę na 98 bo odczuwam poprawę w pracy silnika i osiągach. Niewielką ale zawsze. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
Krzysztof_R
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2009-04-27, 22:56
|
|
|
ok. no to biorę za mojego DS-ka, zobaczymy co mi wyjdzie. może ktoś wie jaka średnica dysz na europejską wachę powinna być?? |
|
|
|
|
Mario32
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 35 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-04-29, 09:45
|
|
|
Grzechu ten moj mechanik to był z autoryzowanego serwisu Yamahy. Mówiłem mu o zmianie dysz, synchronizacji gaźników bo wcześniej czytałem o tym na forum a on swoje. Fakt, ze chłopak spisał się w innej kwestii ponieważ byłem w serwisie z powodu awarii pompy paliwa i chciało mu sie je naprawiać a nie wymieniać na nową za około 800 PLN |
|
|
|
|
|