mocowanie sakw |
Autor |
Wiadomość |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:04
|
|
|
Robo napisał/a: | Nie bardzo kumam jak może stelaż dobijać do tłumika. |
Normalnie, po najechaniu na dziurę motocykl obniża się (tylny amortyzator) i stelaż uderza w wydech. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
 |
Robo


Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:09
|
|
|
W customie 1100 tylny błotnik jest na stałe powiązany z ramą. |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
Robo


Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:27
|
|
|
Teraz kumam . Nigdy na ten detal związany z mocowaniem błotników nie zwróciłem uwagi. Czyli mam rozumieć że błotnik w classicu jest przymocowany do stelaża który jest powiązany z wachaczem? |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:39
|
|
|
Robo napisał/a: | Teraz kumam . Nigdy na ten detal związany z mocowaniem błotników nie zwróciłem uwagi. Czyli mam rozumieć że błotnik w classicu jest przymocowany do stelaża który jest powiązany z wachaczem? |
|
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:45
|
|
|
Kozak_Barabasz, a to co za teoria ale teraz to dałeś ognia do pieca
czy aby napewno sie dobrze przyjżałeś mocowaniu błotnika
a ta naklejka co sobie na tłumik przykleiłeś to mam rozumieć że żaroodporna czy lubisz sfond palonej gumy? |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
Robo


Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:48
|
|
|
Czyli pasażer siedzący na tylnym siodełku classica jeździ w górę i w dół wraz z kołem i błotnikiem. Jeśli takie jest rozwiązanie techniczne to jest to do d..y. To tylko moje przemyślenia ale logicznie myśląc lepiej siedzieć sztywno na tyłku a pracować pozwolić tylko samemu wahaczowi z kołem. W końcu tylne siodło to nie winda. Mam wątpliwości co do poprawności tej konstrukcji którą przedstawił Kozak_Barabasz. |
Ostatnio zmieniony przez Robo 2009-04-09, 21:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:57
|
|
|
grzechu napisał/a: | Kozak_Barabasz, a to co za teoria ale teraz to dałeś ognia do pieca |
Po wejściu na miejsce pasażera i skakaniu na podnóżkach ugina się błotnik roll |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:59
|
|
|
chłopie ty spawdź swoje moto bo to oznacza że sie rozpada |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
pan_wiewiorka


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:59
|
|
|
Jechałem jakiś czas za Krokodylem i miałem okazję przyjrzeć się dokładnie jak pracuje tylne zawieszenie Classica. Wg mnie - ale mogę się mylić - błotnik się nie porusza.
Kozak, może za bardzo najebałeś tego ubrania i moto się już ugina? Zdejmij trochę i sprawdź, pewnie będzie lepiej |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 |
Ostatnio zmieniony przez pan_wiewiorka 2009-04-09, 22:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
Robo


Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 2009-04-09, 22:05
|
|
|
Z serwis-bzdeta wynika że błotnik w classiku jest zamocowany na stałe.
Kozak może błotnik się w moto poluzował albo gdzieś pękł - sprawdź dobrze bo zgubisz kiedyś pasażera. |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-04-09, 22:26
|
|
|
Przetestowane
Skakaliśmy we 2 na podnóżkach i nic.
Natomiast jak docisnąłem ręką tylny bagażnik to już delikatnie dochodziło.
Tak jak napisałem na początku, zjawisko stuknięcia występowało tylko wtedy, jak się najechało na dużą dziurę ze średnią prędkością.
I to się poniekąd zgadza z testem bagażnika, ponieważ przy średniej prędkości (z pasażerem lub bez) następuje maxymalne dobicie amortyzatora i ugięcie błotnika.
PS: Śruby mam podokręcane. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
 |
Maro


Rocznik: 2006
Wiek: 69 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 35 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 2009-04-10, 21:52
|
|
|
Kozak_Barabasz napisał/a: | ...Zobaczyłem wgniecenie na tłumiku właśnie od stelaży.
Nic z tym fantem nie zrobię więc podkleiłem gumową naklejkę.
... |
Niech tylko temperatury dostanie to będziesz miał pięknie zawulkanizowany tłumik.
Ciekawy pomysł na wgniecenia.
|
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
kostass


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2009-04-23, 11:20
|
|
|
juz mam upatrzonego Draga w Customie , a ponieważ jest golutki wiec znów musze ubrac kolejny motocykl , jaki rozmiwar sakw jest dla draga najlepszy , oczywiscie mam na mysli jak największe . Co co mocować to w Louisie widziałem moim zdaniem optymalne mocowanie . Pas ze skóry z dwoma oczkami który przekałda sie pod siedziniem , do tego sakwy są też z oczkami do kompletu jest listwa kotra mocuje sakwy do pasa i jednoczenie zamknieta na kłodke uniemozliwi ich zdjęcie . Fajne tylko troche drogie . A jak wam sie sprawdzają stelaze z podporkami ? |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
 |
Biały


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1619 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-04-23, 11:27
|
|
|
Moim zdaniem stelaże sa lepsze i stabilniejsze. Wszystko jest wtedy takie sztywne. |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
 |
Robertold

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 40 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2009-04-23, 16:04
|
|
|
Może wiecie czy stelaże od 650 pasują do 125? |
|
|
|
 |
empiq


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-23, 16:50
|
|
|
kostass napisał/a: | Pas ze skóry z dwoma oczkami który przekłada się pod siedzeniem |
nie polecam - z doświadczenia - niszczy lakier pod siedzeniem- jak będziesz chciał singla zrobić to zdejmiesz siedzenie a tam d...a porysowane i pościerane Stelaże lepsze znacznie!! |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
 |
1janbo


Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 3 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4928 Skąd: Poznań, moje Miasto.
|
Wysłany: 2009-04-23, 20:00
|
|
|
...a poza tym, pas zasłania elementy chromowane... Miałem, odradzam... i jeszcze raz polecam swój sposób mocowania. Teraz wiem, że nawet na trasie z bagażem się sprawdził |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
 |
|
|
|
 |
|