YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-10-22, 10:36
Ściąga mnie na lewo lub na prawo
Autor Wiadomość
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-11-03, 14:50   

Oj ja tez puszczałem kierownicę i się wczuwałem ... bo mi drgało cuś lekko , a przy zwalnianiu mocniej... cudowałem , aż pojechałem do mechaniora i mówię mu "Łukasz, jak puszczam kierę to mi tak lekko wibruje.. drga jakoś " - a on: "na cholerę puszczasz?! Kieronica jest po to aby ją trzymać!!! ;P "
i problem zniknął... :)
a na poważnie zniknął na dobre po wymianie przedniej oponki. (jakoś ciut nierówno była wyciapana) ;)
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
kubus1982 


Rocznik: 2001
Wiek: 43
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: gostyń
Wysłany: 2011-01-21, 14:34   

generalnie to człowiek niema obydwu stron idealnie takich samych o czym mozna sie przekonać kupujac np garnitur.jajka tez nie są takie same i na tym samym poziomie:)ja jak jadę to jest ok niema czegoś takiego jak piszecie że trzeba kiere mocno ciągnąć,ale....jak ją puszcze to musze się ostro w prawo NADDAĆ żeby moto prosto poprowadzić.po przeczytaniu tych wszystkich odpowiedzi wychodzę z założenia że może się na to składać włożenie portfela w lewą kieszeń, w sakwie co nieco też po lewej stronie.o jajku nie wspominam bo też akurat po tej jest takie jakby od starszego brata:) pozostaje cegiełka po drugiej stronie i będzie gitara.chyba.
_________________
kubuś
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-01-21, 21:11   

Portfel to zapewne wpływu nie będzie miał. Większość motocykli ma tendencje do lekkiego chodzenia na boki po puszczeniu kierownicy. Wyważenie ma tu duże znaczenie. Wystarczy że koło będzie lekko stuknięte np o kraweznik juz może ciągnąc w bok. Ważne żeby nie walił się na bok bo to już niepokojący znak.

No chyba że się wiezie bardzo ciekawskiego plecaczka co baniak wystawia z boku, to będzie przechylać tak że aż trzeba kontrować. :hahaha: Jesienią wiozłem pewnego gościa co się kiedyś Kolinek nazywał. Tak się ciekawski wychylał że mnie ramię zaczęło boleć od ciągłej kontry :hahahaha:
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-01-22, 12:35   

jesli lekko sciaga to wystarczy troche przemiescic tyłek na siedzeniu i po sprawie :)
 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 46
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-01-22, 12:59   

proponuje dopompować koła z lewej strony :brawo2:
mnie ściąga też w lewo ale zaczne od zmiany oponki na nową, z pewnością nierówne siedzenie ma troszkę wpływu na ściąganie ale troszkę, nie sądzę żeby pan_wiewiórka siedział jednym pośladkiem...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-22, 13:00   

koks79, prawie tak siedział. ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2011-01-22, 14:33   

fazzi napisał/a:
jesli lekko sciaga to wystarczy troche przemiescic tyłek na siedzeniu i po sprawie :)


Fazii fakt, też o tym pisałem, kto nie wierzy że nierówno siedzi, niech zmierzy swoje kończyny względem np gmoli (prawie każdy człowiek lewą nóżkę ma zdziebko krótszą, przez to jak zabłądzi w np lesie to chodzi w kółko))
Stukilowe ciałko przesunięte w te czy wewte parę centymetrów robi różnicę a i pomontowane niesymetrycznie dodatki też trochę ważą.
Nawet w puszce siedzi się lewą nogą bardziej do przodu ( w GB prawą) ;p
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
werwolf2005 


Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 27
Skąd: ŚWIDNIK
Wysłany: 2011-05-20, 00:09   

Witam-mnie też sciągało ale na prawo. Fajnie opisujecie tą asymetryczność człowieka-większe jajko dłuższa noga itd ale tak na poważnie. Moja Jadźka też maiała jeden jedyny mankament o którym zapomniano mi powiedzieć. Przy wjeździe na busa spadła na tylne koło-niby nic, więc nikt mi o tym nie mówił. Sprawdzało go kilku ludzi jeżdźących YAMAHĄ-NIC! Motocykl igła, byłem w serwisie-zrobiono mi kompletny przegląd-NIC. Ale sciąga dalej-więc przyłożyłem do tylnego koła dechę i mało co nie zemdlałem.Decha pokazała 6,5cm rozebrana rama z lagami i tyłem 4,5cm!. Motocykl spadając skręcił rame i uszkodził wahacz.Po prostowaniu w serwisie 0,4mm (niby norma) Podałem temat dalej-akurat moi kumple nie mierzyli chyba z obawy,że może akurat coś wyjdzie. Każdy nowy motor - decha albo 2m ŁATA podstawowym pomiarem na początek.Pozdrawiam
_________________
"lepiej się zużyć niż zardzewieć"
 
 
werwolf2005 


Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 27
Skąd: ŚWIDNIK
Wysłany: 2011-05-20, 00:16   

Witam-czy istnieje jakaś norma jeżeli chodzi o odchyłkę pomiędzy osiami motocykla? Podobno jest jakaś wartość w mm która dopuszcza coś takiego.
Proszę o pomoc.

dublujesz temat -scaliłem i tym razem jeszcze daruję vaaks
_________________
"lepiej się zużyć niż zardzewieć"
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-05-20, 09:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-20, 01:18   

werwolf2005 napisał/a:
Podobno jest jakaś wartość w mm która dopuszcza coś takiego.
tego nie wiem, ale odpowiedź zapewne dostaniesz tam gdzie dkonuja pomiarów ram motocykli, np http://m-technik.pl/
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-20, 01:20   

werwolf2005 napisał/a:
Przy wjeździe na busa spadła na tylne koło-niby nic, więc nikt mi o tym nie mówił. Sprawdzało go kilku ludzi jeżdźących YAMAHĄ-NIC! Motocykl igła, byłem w serwisie-zrobiono mi kompletny przegląd-NIC. Ale sciąga dalej-więc przyłożyłem do tylnego koła dechę i mało co nie zemdlałem.Decha pokazała 6,5cm rozebrana rama z lagami i tyłem 4,5cm!



:hahaha: :hahaha: :hahaha: bajki. takie skrzywienie od spadnięcia. Żeby wygiąc taka grubą rurę jak wahacz w 1100 trzeba siły o wiele wiekszej ja spadnięcie z wysokości 0,5m. Ponaddto tak spadł sobie na koło i nie przewrócił się ? reszta blach cacy ? Nie wierzę w to. No ale mogę się przecież mylić.

A ten serwis to jakaś kpina nie serwis. jeszcze jeden powód żeby omijać serwisy szerokim łukiem, ciekawe jak by się zachowali w sądzie jak na podstawie ich opinii kupiłbyś tak przekoszony motocykl-IGŁA
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
werwolf2005 


Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 27
Skąd: ŚWIDNIK
Wysłany: 2011-05-20, 14:24   

Mam dokładny opis motocykla z firmy zajmującej się prostowaniem ram. żadnych zewnętrznych śladów świadczących o stłuczce. Motocykl był skręcony zgodnie z przekoszeniem koła. To jest opinia kilku osób zajmujących się pomiarem laserowym.
_________________
"lepiej się zużyć niż zardzewieć"
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-05-20, 15:33   

werwolf2005 napisał/a:
Motocykl był skręcony zgodnie z przekoszeniem koła.


Może to rozszyfrować ? Co to znaczy ?
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-21, 00:13   

Ziółek, może na gietarce do rur ktoś go skręcił, żeby śladu nie było
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-05-21, 00:49   

No szesz kur... jak można przekosić ramę bez wypadku ? :nie_wiem: Owszem można lagi skrzywić np zbyt mocno mocując pasami koło do lawety ale żeby ramę przekosić trzeba by chyba na wyścigi enduro pojechać i skakać razem z nimi ! werwolf2005, ;d Coś mi tu nie gra...
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2011-05-21, 09:00   

Po kiego szukac dziury w całym. Motór kupiony, rama naprawiona i jest po sprawie. Można mieć tylko żal do gościa że nic nie powiedział i do siebie że się nie zauważyło.
A co mogło być przyczyną skrzywienia to już wróżenie z fusów i tak pewnie prawdy nie poznamy. Grunt że dało się naprawić
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group