LIGHTBARY - PYTANIA |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-01-18, 19:33
|
|
|
jaro, ten stelaż, bez tulei ( właśnie o to pyta ishikawa, stelaż na fotce w poście z godziny 23:15) których nie otrzymuje się razem ze stelażem, czy jest to produkt Roadstylera, czy Fehlinga nie nadaje się do zamontowania lamp i kierunkowskazów. Oczywiście adaptować można, co widać po twoich fotach i po tym, że do tego dąży ishikawa. Producenci przewidzieli go do montażu tylko lamp, o czym nie omieszkali zaznaczyć w opisie produktu. Ale to szczegół.
http://www.fehling.pl/kat...ar-classic.html
Na powyższej fotce to ładnie wygląda. Twoje rozwiązanie Jaro nie do końca chyba będzie odpowiadać ishikawa, ponieważ on nie ma typowych (oryginalnych) kierunkowskazów, które są nakładane na wcisk i zaciskane śrubką z boku,
ishikawa napisał/a: | Dla pikanterii dodam, że śruba od lampy ma gwint M10, śruba od kierunkowskazu to M8. |
Czyli trzeba tulejkę z jednej strony z gwintem wewnętrznym M10X1,25 w którą po prostu wkręcisz się lampę ( użyjesz jej jako nakrętki) oraz z drugiej strony z gwintem wewnętrznym M8 (skok nieznany, ale sądzę, że typowy) . O ile lampę da się przykręcić prosto, to już nie ma gwarancji takiej z kierunkowskazem, dlatego potrzebna będzie jeszcze na gwincie kierunkowskazu nakrętka kontrująca, pod warunkiem, że kierunkowskaz ma gwint zewnętrzny. No i oczywiście jakiś otwór z boku , żeby przełożyć kable. Może jakaś fotka ?
[ Dodano: 2011-01-18, 19:39 ]
Focus napisał/a: | żeby kupić uchwyt taki co by nie było trzeba później nic przerabiać. |
to zależy co chcesz na tym uchwycie zamocować. Masz propozycję z Roadstylera i Fehlinga zarówno pod same lampy, jak i pod lampy i kierunki. Jest jeszcze trzecia opcja. Pod same lampy z zastosowanie tulejek redukcyjnych (brak w ofercie stelaża) jaka zaprezentował Jaro- o wiele ładniej wygląda ja na stelażu, który dedykuje Roadstyler z odsuniętym do przodu mocowaniem kierunkowskazu, ale to kwestia gustu. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Focus
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 62 Skąd: Bugaj/Biskupice
|
Wysłany: 2011-01-18, 21:16
|
|
|
No właśnie raczej myślę o uchwycie z kierunkami... Więc chyba pozostanie Roadstyler. Zresztą będzie do kompletu gmoli i bagażnika z tej samej firmy
A czy ma ktoś zdjęcie "z czoła" DS 1100 z uchwytem? |
_________________ It`s nice to be important, but it`s more important to be nice |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-01-18, 22:06
|
|
|
mój stelaż z roadstylera
[ Dodano: 2011-01-18, 22:07 ]
ujęcie dwa
20110118113.jpg
|
|
Plik ściągnięto 296 raz(y) 474.79 KB |
20110118111.jpg
|
|
Plik ściągnięto 293 raz(y) 464.04 KB |
|
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
|
|
|
|
Focus
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 62 Skąd: Bugaj/Biskupice
|
Wysłany: 2011-01-19, 11:56
|
|
|
Dzięki. Widziałem te zdjęcia już wcześniej i myślałem że to roadstyler |
_________________ It`s nice to be important, but it`s more important to be nice |
|
|
|
|
ishikawa
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-01-19, 20:51
|
|
|
Dzień dobry,
Nie wiem co za bajzel moderatorzy zrobili z moim tematem. Niemniej jednak znalazłem odpowiedź na moje pytanie. Dla potomnych:
http://www.moto-akcesoria...ektorow,p,20942
Pozdrawiam |
_________________ Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się. |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:01
|
|
|
... i wszystko w temacie , a rozwiązanie takie proste i tak blisko ... ishikawa - mistrzostwo świata |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:17
|
|
|
ishikawa, Vaaks usunął tylko nieistotne treści. Pomocne ci odpowiedzi zachowane zostały. Fajne te adaptery i niedrogie, a co ważne maskuję śruby i przewody. Swoja drogą, nie nadają się zbytnio do typowych kierunków Dragstara classica. Poskręcaj i zrób fotki |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:27
|
|
|
witek1965 napisał/a: | nie nadają się zbytnio do typowych kierunków Dragstara classica |
.. fakt , classic ma inaczej rozwiązane mocowanie kierunków , w przypadku classica lepiej zakupić stelaż z oryginalnym mocowaniem do kierunków i święty spokój bez kombinowania , jest gotowa tuleja z podcięciem na śrubę "ściągającą" , zakładamy kierunek , dokręcamy śrubę i szafa gra |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
ishikawa
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-01-19, 22:06
|
|
|
Wszystko wpisywałem w google, ale te mocowania znalazłem zupełnie przypadkowo. Co do tego "niedrogie" to bym się spierał. 43 złote za kawałek blaszki? ): Naszła mnie dodatkowo pewna myśl. Spójrzcie:
Przy mocowowaniu lamp i kierunków, pełno jest śrub, nakładek, etc. Może to czymś zakryć? Np. skórą? No wiecie... jak dźwignię zmiany biegów w samochodzie? Nie wiem, czy jasno się wyraziłem.. ): |
_________________ Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się. |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-01-19, 22:43
|
|
|
Jak dla mnie to tulejka z gwintem wewnętrznym wygląda bardziej estetycznie i nic nie trzeba przykrywać ,np. skórą. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-01-19, 22:52
|
|
|
Ishikawa napisz do AndHim on kiedys miał wolne adaptery do kierunków może Ci spasują |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-01-20, 07:14
|
|
|
ishikawa napisał/a: |
Przy mocowowaniu lamp i kierunków, pełno jest śrub, nakładek, etc. Może to czymś zakryć? |
z tegoż samego powodu zrobiłem pudełka w których wszystko jest ukryte. Dodatkowym atutem jest możliwość regulacji pochylenia lamp. te które kupiłem nie miały takiej możliwości, co wymusiło na mnie znalezienie sposobu na rozwiązanie tego problemu.
trochę fotki ciemne wyszły. Poprawię za dnia |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-01-20, 08:12
|
|
|
Brawo na pewno takie skrzynki łatwiej dorobić niż tuleje adaptacyjne, no i dużooooooo lepiej wyglądają. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-01-20, 08:32
|
|
|
jaro, dużo trudniej, ale przede wszystkim mam możliwość regulacji pochylenia lamp. Nie tylko skrzynki, a cały stelaż został wykonany został przeze mnie. Lubię czasami pobawić się, ale drugi raz bym się nie podjął. Wygląd-nie musi się tobie i komukolwiek podobać. Czy ja dyskutuje nad kurtką, którą masz zamiar sprawić małżonce.
[ Dodano: 2011-01-20, 08:41 ]
a swoją drogą taka tuleję adaptacyjna jaka potrzebował ishikawa, jest wykonać mega trudno, chyba, że będzie miała jakieś 5-6cm. Tylko wtedy jak to by wyglądało ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-01-27, 20:20
|
|
|
Wspornik z Kuźni Motocyklowej (bo na taki właśnie się zdecydowałem) ma jeden mankament, a mianowicie nie ma otworu na dole do przeciągnięcia kabli i trzeba go zrobić samemu .poza tym bardzo dobre wykonanie i super wygląd .I lampy są w jednej linji z kierunkami. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
Focus
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 62 Skąd: Bugaj/Biskupice
|
Wysłany: 2011-01-27, 21:19
|
|
|
peters napisał/a: | Wspornik z Kuźni Motocyklowej (bo na taki właśnie się zdecydowałem) ma jeden mankament, a mianowicie nie ma otworu na dole do przeciągnięcia kabli i trzeba go zrobić samemu .poza tym bardzo dobre wykonanie i super wygląd .I lampy są w jednej linji z kierunkami. |
możesz wrzucić jakieś fotki, bo na stronie Kuźni niestety nie znalazłem |
_________________ It`s nice to be important, but it`s more important to be nice |
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-01-27, 21:28
|
|
|
Jutro zrobię i wrzucę. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2011-01-28, 18:31
|
|
|
peters napisał/a: | Wspornik z Kuźni Motocyklowej (bo na taki właśnie się zdecydowałem) ma jeden mankament, a mianowicie nie ma otworu na dole do przeciągnięcia kabli i trzeba go zrobić samemu .poza tym bardzo dobre wykonanie i super wygląd .I lampy są w jednej linji z kierunkami. |
Ja miałem dziury na przeciągnięcie kabli i ot lightbarów i od migaczy. Elegancko się schodzi i idzie potem środkiem wspornika, na samym środku jest wyjście, żeby podpiąć wszystko w lampie. |
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-01-28, 21:41
|
|
|
Obiecałem wrzucić fotki i to czynię.
[ Dodano: 2011-01-29, 17:21 ]
Mam dylemat i może wy mi wy mi pomożecie go rozwiązać .Które z przedstawionych lamp będą najlepiej pasowały do mojego moto ,a może ktoś ma jakąś propozycję .Z góry dziękuję.
Wspornik jak w poście powyżej. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
|