YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zdjęcie tylnego koła - 650 Custom
Autor Wiadomość
Tomero 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-06, 09:49   Zdjęcie tylnego koła - 650 Custom

Panowie - mam pytanie czy są jakiech "patenty" o których muszę pamiętać przy zdejmowaniu tylnego koła ?

Muszę oddać koło na wymianę kilku szprych i wyważenie...

A może w ogóle sam się za to nie powinienem brać bo mogę coś spierd... tylko co ;-) ?

Aaaaa - i jaki macie pomysł na ustawienie motocykla właśnie do zdjęcia i "oczekiwania" na "nowe" koło - czym i jak go podnieść i na czym podeprzeć
_________________
Born to be Wilde...
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-04-06, 10:26   

Tomero, jedź do mechaniora, kóry będzie szprychował. Zapytaj czy ma możliwość zdjęcia. Jeśli robi wulkanizację motóroof, to pewnie nie będzie problemu. Zapłacisz za to 40PLN więcej ale czapka będzie spokojna.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-04-06, 13:31   

Parę śrubek trzeba odkręcić ale niema żadnych sztuczek średnio utalętowany majsterkowicz sobie z tym poradzi.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Tomero 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-06, 19:21   

Wezmę zeszyt i będę robił notatki ;-)

Warsztat który ma mi wymienić szprychy sugeruje wymianę wszystkich - tak się zastanawiam czy z "łakomstwa na kasę" czy faktycznie w trosce o bezpieczeństwo...

Mi strzeliły tylko dwie i w ogóle się zastanawiam czy tylko ich nie wymienić...

Co sądzicie ?
_________________
Born to be Wilde...
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-04-06, 19:50   

Teoria mówi że się wymienia wszystki i tak też sprzedaje je yamaha(cały komplet cena około 400zł) ale chyba nie ma takiej koniecznosci. już ktoś na forum tak zrobił wymienił tylko te walnięte. Zapamiętaj gdzie była metalowa tuleja dystansowa i przy okazji wszystko dobrze umyj benzyną ekstrakcyjną i nasmaruj. Kto smaruje ten jedzie.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Kamyk 



Model: BĘDZIE
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 504
Skąd: polska
Wysłany: 2009-04-06, 21:03   

cztery śruby mocowania przekładni tylnej, poluzować nakrętkę na szpilce koła i cofnąć koło do tyłu. Przy wkładaniu tylko sprawdz, czy dobrze wał się zazębił. Poczujesz to. A podstawaka? Nadaje się do tego bloczek betonu komórkowego 24 i dwie deski. Połuż na nie jeszcze jakiś karton aby nie porysować "podłogi". Mój stał tak ponad tydzień, latem, a ja ... :beczy: :ryczy:
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4816
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-04-06, 23:15   

...chciałem pomóc, ale Kamyk napisał wszystko... Uwierz mi, nie ma żadnej filozofii... nawet ja dałem radę :D
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
Tomero 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-10, 12:46   

No i poszło - faktycznie nie było większego problemu...

Kamyk - wielkie dzięki za instrukcję - wszystko dokładnie jak opisałeś

jaro - dzięki za motywację

Teraz tylko wymiana szprych i... mycie ;-)

W tej sytuacji cały syf z tylnego koła co się przez lata odkładał - zginie ;-)
_________________
Born to be Wilde...
 
 
Kamyk 



Model: BĘDZIE
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 504
Skąd: polska
Wysłany: 2009-04-11, 08:01   

Połączenie napędu z kołem jest proste. Stuknąć i się rozłączy. Jest tam oring, szukałem aby go wymieniać (ze względu na wiek, nie zużycie) ale nigdzie nie mogłem go dostać. Przy okazji sprawdź okładziny, czy nie podchodzi im już wymianka. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group