RS XV 1700 wrażenia po przesiadce z DS XVS 650 |
Autor |
Wiadomość |
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2010-11-13, 08:53
|
|
|
Wiecie Panowie, bo pozniej jeszcze ten pas trzeba odpowiednio ustawic, naciagnac i nasmarowac a jak robi to jakis ... to i moze peknac dosyc szybko.
Ja mam przejechane na tym swoim pasku ponad 70000 km i jeszcze jest w dobrym stanie. Kupilem nowy bo tak wypadalo i wisi na scianie
A w kregu kolegow z WRS nie ma zadnego przypadku aby sie cos komus z pasem działo
I tak na przyszlosc ... nie porownujmy naszych Gwiazdek do HD |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-11-14, 18:55
|
|
|
Dziś zrobiłem pierwsze 180 mil moim Road Starem i powiem tak... JESTEM ZACHWYCONY MOTOCYKLEM.
Horszczar opisał w pierwszym poście już wszystko. Dodam od siebie, że motor zbiera się z każego biegu i ochoczo rwie do przodu. Nie trzeba mielić biegami tak jak w Dragu - pojemność robi swoje. Duża masa jest na drodze ogromną zaletą. Motocykl jest bardzo stabilny, ale nie jest to moim zdaniem motor na pierwszy motocykl. W większość zakrętów trzeba go wprowadzać przeciwskrętem ale potem idzie w pochyleniu jak po szynach. Trzeba też uważać gdzie się parkuje. Pchnąć go do tyłu pod górkę, albo wypchać z dołka to niezły chalange - przynajmniej dla mnie. Choś pewnie Grzechu z Horszczarem w takich sytuacjach przenoszą motory pod pachą w inne miejsce . Jest dużo wygodniejszy niż 650-ka. Autentycznie nie bolała mnie dupa po dzisiejszej wycieczce, co w Dragu byłu standardem. jednym słowem ŚWIETNY MOTOCYKL |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2010-11-14, 20:27
|
|
|
krokodyl napisał/a: | Nie trzeba mielić biegami tak jak w Dragu - pojemność robi swoje. |
No to tu mamy odmienne zdanie
Ja czesto gesto zastanawiam sie ktory bieg wlozyc jadac tak 80-90 ?
Na 5 szarpie a na 4 troszke juz wyje
Ci innego rozpedzac go i ciagnac na biegach .... inna bajka. Dzisiaj lekka reka bez szyby 170 km/h i jeszcze mialem duuuu zapas pod manetka. |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
HORSZCZAR
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 1529 Skąd: Nowa Mała Wieś
|
Wysłany: 2010-11-14, 20:44
|
|
|
Kroki z tą elastycznością to nie zupełnie tak jak piszesz w Dragu przy 60tce wbijałeś 5 i jazda do końca a w Radku tak się nie da.
Ale reszta to bajka
Dobry wybór |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Road Star XV 1700 Midnight |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-11-14, 21:16
|
|
|
Ja po ostatniej wyprawie do Tresnej, kiedy jeździliśmy po górskich zakrętach patrzyłem z zazdrością na wszystkich z większymi pojemnościami i nie widziałem, żeby co chwile, lewe buty posiadaczy over 1000, wykonywały naprzemieną czynność w górę i w dół. Ja z Marzeną na pokładzie sporo się musiałem naprzekładać tych biegów. Jadąc choćby na górę Żar...
W każdym moto trzrba przekładać biegi, ale tutaj mam taki zapas mocy, że na każdą górę mogę wjechać chyba na każdym biegu. Przynajmniej tak się czuję po przesiadce.
Co do tego co pisze majkelpl, to też właśnie miałem dylemat, od jakiej prędkości wrzucać mu piątkę... On na 4 spoko ciągnie do 140... |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2010-11-16, 08:30
|
|
|
Krokodylku- wiem ile ciagnie na 4, ale jak chcesz lajtowa jazde uskuteczniac i delektowac sie pieknym gangiem, to juz przy 80 probuje wrzucic 5 i troche Waldkowi to nie pasi.
Wiem ze na 2 odcina czy 90
A 180 to idzie z odrecona do 3/4 manetka
Jest to Panowie, potfur w porownianie z malum Dragiem.
W Dragu jak wracalem z Bieszczad, wrzucilem 5 i od 60 do 120 praktycznie na tym biegu jechalem |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-11-17, 20:41
|
|
|
majkelpl napisał/a: | wrzucilem 5 i od 60 do 120 praktycznie na tym biegu jechalem |
No ciutkę już przesadziłeś Pewnie się da tak jak piszesz, ale moja 650-tka na piątce dobrze się czuła od minimum 80-tki.
Co do naszych obecnych sprzetów, to mam jeszcze za małe doświadczenie, żeby się tutaj wymądrzać, jednak po niedzielnej jeździe miałem wrażenie, że poniżej 100 nie ma co 5 zapinać. |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6510 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2010-11-17, 23:21
|
|
|
w 1100 60km/h na piątce jedzie się bez problemu |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-11-18, 16:14
|
|
|
Bemol napisał/a: | w 1100 60km/h na piątce jedzie się bez problemu |
bo roznica pojemnosci 650 a 1600 to duzo a miedzy 1100 i 1600 to juz zupelnie inna bajka i chcialem zauwazyc ze oczywiscie mimo roznicy momentu obrotowego to ilosc koni w duzym dragu i wildku jest praktycznie taka sama.
Dlatego gdzies wczesniej pisalem aby zaznaczac do ktorego draga porownujemy motocykle bo one wprawdze wygladaja podobnie ale jeden od drugiego ma 2 razy wieksza pojemnosc i zupelnie inne hamulce. |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-11-18, 19:53
|
|
|
Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia lie mój 1700 ( 1670 cc - dokładnie ) ma koni. W dowodzie rejestracyjnym mam wbite 63 kw co by dawało aż 84 konie, ale to chyba jakaś zwałka.
Nie bardzo też mogę znaleźć wiarygodną informację w necie jak i na forum wild stara ( prawda też taka że czytałem pobieżnie ) Różnice w podawanych danych są od 64 do 84 kucy... |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-11-19, 17:55
|
|
|
ja pisalem o 1600 a nie wiem czy silnik 1700 to nie ten z warriora a to juz inna bajka
Cytat: | 1670. Tyle wynosi pojemność skokowa olbrzymiego widlaka, który za pomocą pasa zębatego napędza motocykl. Moc maksymalna, która wynosi 85 KM przy 4500 obr/min nie powoduje szybszego bicia serca. O to natomiast dba moment obrotowy. Ustalmy, że 144 Nm przy 3700 obr/min to dużo, nawet bardzo dużo. Nie tylko zapewnia to świetną elastyczność, ale gwarantuje długie, czarne krechy na asfalcie przy gwałtownym odkręceniu manetki gazu. Silnik ma wiele wspólnego Wild Starem, choć rozwiercono mu cylindry o 2 mm, zmieniono rozrząd i średnicę zaworów |
|
|
|
|
|
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2010-11-19, 21:30
|
|
|
fazzi napisał/a: | ja pisalem o 1600 a nie wiem czy silnik 1700 to nie ten z warriora a to juz inna bajka
|
Silnik w Wildku 1600 to jest TO SAMO co w Radku 1700 tylko inne oznaczenia i nazwa ze wzgledu na podzial rynku: Europa i Hameryka.
Moce sa praktycznie te same czyli +- 65 Konikow
Zas Warrior to juz zupelnie inna bajka |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
Jeżyk
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 1019 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2010-11-19, 21:54
|
|
|
Jeżyk napisał/a: | Ale czy nie jest tak, że 1600 to silniki na gaźniku natomiast 1700 to wtrysk ? |
1700 w warriorze ma wtrysk i w RS od 2008 roku
http://www.starmotorcycle.../0/compare.aspx
W 2008 miał delikatny lift. Nowe emblematy, przełączniki i wtrysk, może coś jeszcze. |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-11-19, 22:22
|
|
|
Dokaładnie tak. Ja mam wyprodukowany ( na ramie ) w 2005 i sprzedany w USA w 2006 ( 1,7 ) i mam gaźnik. Niestety amerykańce nigdzie nie podają mocy. Wiecie, jest wystarczająca... |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
grzesieksiek
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 56 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 96 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 2010-11-21, 16:37
|
|
|
Potwierdzam opinię poprzedników odnośnie jazdy XV 1700.Wrażenia z jazdy Road Starem są niesamowite.Przesiadłem się z pojemności 1100(nie był to DS) i mogę śmiało powiedzieć ,że i mocy i momentu obrotowego jest pod dostatkiem.Natomiast co do pasa napędowego to mojemu kumplowi pas się zerwał.Ale to był wyjątek potwierdzający regułę,że pas jest naprawdę dobrym rozwiązaniem. |
|
|
|
|
Grzegorz Anis
Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 1069 Skąd: Chelm
|
|
|
|
|
grzesieksiek
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 56 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 96 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 2010-11-21, 17:32
|
|
|
Już się poprawiłem.Sorry. |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2011-06-19, 20:07
|
|
|
Jak Wasze plecaczki oceniają wygodę motocykla? Chodzi mi zarówno wygodę kanapy jak i pracę zawieszenia. |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1362 Skąd: Robotnicza Wieś
|
Wysłany: 2012-06-06, 11:05
|
|
|
Czy ktoś możne w końcu odpowiedzieć na pytanie jaka jest różnica w mocy i momencie między RS/WS 1700 i RS/WS 1600 ? Z gaźnikiem i na wtrysku ?
O ile w necie udało mi się coś znaleźć na temat RS1600 o tyle RS1700 ni huhu.
Chciałem sprawdzić na "zaprzyjaźnionym forum" WRS ale tam się nawet zarejestrować nie można |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
|