| PRZEBARWIONE RURY KOLANEK | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | serek0401   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 49
 Dołączył: 09 Sie 2010
 Posty: 592
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-08-11, 10:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | adam 1968 polecam wate polerską NEVR DULL(27ZŁ) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fajrant   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 39
 Dołączył: 11 Wrz 2009
 Posty: 44
 Skąd: Brwinów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-03, 22:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja mam problem z innej beczki. U mnie kolanko jest w świetnym stanie. Natomiast przebarwienie (już fiolet) występuje na dolnym tłumiku pod spodem. Dodam, że na górze w tym miejscu jest łączenie z górnym tłumikiem (może ma to jakieś znaczenie). Jestem ciekawy dlaczego tak się dzieje, zwłaszcza, że i tak będę zmieniał układ wydechowy na trochę głośniejszy i nie chcę dorobić się tego samego na nowym.   |  
				| _________________ Fajrant
 
 Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | soft   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 55
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1489
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-03, 22:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zmieniony układ wydechowy na 99% nie będzie miał tego łączenia pomiędzy tłumikami. To łączenie występuje (chyba) tylko w oryginałach.
 
 Jeżeli chodzi o tłumiki które masz w tej chwili założone to są wiercone czy 100% oryginał ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fajrant   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 39
 Dołączył: 11 Wrz 2009
 Posty: 44
 Skąd: Brwinów
 
 | 
            
               |    Wysłany: 2010-11-03, 23:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tłumiki są oryginalne i nie są wiercone. Przypomnę, że przebarwienie występuje nie na łączeniu tylko pod spodem dolnego tłumika na wysokości łączenia. Moto jest z USA. Nie zmieniałem jeszcze dysz w gaźnikach i nie robiłem synchronizacji - może to jest powód, ale wydaje mi się, że w takim przypadku prędzej by się kolanko przebarwiło, a nie tłumik  . |  
				| _________________ Fajrant
 
 Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ziółek   
  
  
 Model: DS 125
 Rocznik: 1997
 Dołączył: 12 Maj 2009
 Posty: 1425
 Skąd: 4 planeta
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-04, 12:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | fajrant, Na 100% moto było pałowane niemiłosiernie i w dodatku na ssaniu. Pewnie też ktoś jeździł na słabej benzynie albo nawet na rozpuszczalniku.   |  
				| _________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzechu   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 62
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 949
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-04, 13:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nikt nie pomyślał o złej produkcji takiego tłumika  np zle wyłożona niedokładnie  tgz rubia łuska wewnątrz i dlatego przebarwienia sie robią czy wy myslicie  że yamaha błędów nie robi   a wy odrazu do tego super teorie spiskową dorabiacie że pałowane   albo co innego
  panowie troche zdrowego rozsądku |  
				| _________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ziółek   
  
  
 Model: DS 125
 Rocznik: 1997
 Dołączył: 12 Maj 2009
 Posty: 1425
 Skąd: 4 planeta
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-04, 13:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | grzechu, Ale ja to z przekąsem pisałem   |  
				| _________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIOTR   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2000
 Wiek: 57
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 134
 Skąd: POZNAŃ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-04, 17:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | grzechu napisał/a: |  	  | a nikt nie pomyślał o złej produkcji takiego tłumika np zle wyłożona niedokładnie tgz rubia łuska wewnątrz i dlatego przebarwienia sie robią | 
 
 grzechu niewiedza nie jest powodem do dumy
  bez obrazy jestem z zawodu GALWANIZEREM i troszke mi się wydaje że BARDZO MOCNO MIJASZ SIĘ Z PRAWDĄ
 rzecz leży w technologi a nie w rybiej łusce
                 poczytaj -polecam
 a tłumaczyć by było długo - uwierz
         
 ps mówiąc o technologi miałem na myśli technologie galwaniczną czyli pokrywanie metali metalami
 -cynkowanie
 -chromowanie też techniczne i czarny,niebieski chrom (bo taki też istnieje)
 -niklowanie
 -miedziowanie
 -srebrzenie
 -złocenie
 -anodowanie
 -kadmowanie
 - i matowy nikiel , chrom ,miedz
 - polerowanie metali kolorowych
 - itp
 |  
				| _________________ www.piotrhein.pl
 
 PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ziółek   
  
  
 Model: DS 125
 Rocznik: 1997
 Dołączył: 12 Maj 2009
 Posty: 1425
 Skąd: 4 planeta
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-04, 18:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | PIOTR, Technologia technologią ale chyba każda rura wewnętrzna (w osłonie) się przebarwia jeśli będzie podgrzewana do wysokich temperatur ? Osłona tez się przebarwi jeśli będzie zbyt blisko rury wewnętrznej ? 
 Bo chyba nie chcesz napisać że BMW, Yamaha, Suzuki itp nie potrafią zrobić porządnie kawałka rury ?
 |  
				| _________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIOTR   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2000
 Wiek: 57
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 134
 Skąd: POZNAŃ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-04, 18:56 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Ziółek napisał/a: |  	  | PIOTR, Technologia technologią ale chyba każda rura wewnętrzna (w osłonie) się przebarwia jeśli będzie podgrzewana do wysokich temperatur ? Osłona tez się przebarwi jeśli będzie zbyt blisko rury wewnętrznej ? 
 Bo chyba nie chcesz napisać że BMW, Yamaha, Suzuki itp nie potrafią zrobić porządnie kawałka rury ?
 | 
 
 ziółek nawet nie próbuje tak twierdzić-ALE!!!!!!!!!!!!!!!!
 pochromuj rury na macie (jeśli nie wiesz o co chodzi to tłumacze)
 Na przygotowaną powierzchnie kładziesz powłoki galwaniczne tak jak zawsze tylko
 nakładasz nikiel matowy  potem polerujesz
 nakładasz miedz matową potem polerujesz
 nakładasz chrom matowy potem polerujesz
 dokładne szczegóły raczej  zbędne
 chodzi o to że matowe powłoki mają większą i bardziej elastyczną  strukturę cząsteczek niż powłoki połyskowe,które szybko nakładamy ale są bardziej twarde niż mat
 sam wiesz że jak łuszczy się chrom to jest twardy ( nie myl z czołgiem) i ostry jak żyletka
 i ma małą elastyczność cieplną a mat odwrotnie tylko po każdej powłoce musisz polerować
 Moja gwiazda ma tak pochromowane rury i po 35 000 są igła a oryginał zjebał się po jednej długiej trasie POZNAŃ-BORNHOLM
 
 [ Dodano: 2010-11-04, 18:57 ]
 tylko nie pytaj o skład kąpieli i dane techniczne
   |  
				| _________________ www.piotrhein.pl
 
 PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fajrant   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 39
 Dołączył: 11 Wrz 2009
 Posty: 44
 Skąd: Brwinów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-08, 21:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po obserwacji tłumika doszedłem do wniosku, że Grzechu ma racje  . Przebarwienie występuje tylko w jednym miejscu  . Najprawdopodobniej wada fabryczna tłumika. No, ale i tak będę zmieniał układ wydechowy więc nie martwię się tym  . |  
				| _________________ Fajrant
 
 Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzechu   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 62
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 949
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-08, 21:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | PIOTR, ciekawe co powiesz na to |  
				| _________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | empiq   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 25 Sie 2008
 Posty: 739
 Skąd: Koluszki/Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-08, 22:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | o Grzechu - jakie ładne ma kolanka czyste  !   |  
				| _________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fajrant   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 39
 Dołączył: 11 Wrz 2009
 Posty: 44
 Skąd: Brwinów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-09, 09:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i proszę  Wspaniały Midnight Star z oryginalnym "złotym" tłumikiem i czyściutkimi kolankami  . U mnie w porównaniu z tym jest tylko mała plamka  . |  
				| _________________ Fajrant
 
 Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-09, 17:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam orginalne i ponad 20 tys i jak go umyje to spokojnie mozna go postawic do salonu obok nowego i nie widac zadnej roznicy   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zaker   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 65
 Dołączył: 06 Gru 2009
 Posty: 1961
 Skąd: SGE Galicja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-09, 17:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | fajrant napisał/a: |  	  | U mnie w porównaniu z tym jest tylko mała plamka   | 
 to trzeba przestać jeździć na paliwie rakietowym ...
   |  
				| _________________ ... Ride now , work later ...
   Drag, Road, Rock'n'roll
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomiq   
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 48
 Dołączył: 11 Sty 2009
 Posty: 88
 Skąd: Lodz-Uk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIOTR   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2000
 Wiek: 57
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 134
 Skąd: POZNAŃ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-09, 20:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | grzechu przecież te rury są z nierdzewki jak widzę i na dodatek oba kolanka tam włożone ,a komory brak,no i na nierdzewne kładzie się sam chrom bo nierdzewa jest stopem A i mamy kilka rodzai blach nierdzewnych
 No GRZECHU - tak jak przed Rydzykiem-z nierdzewy? (sprawdzany magnesem-jak nie chwyta to nierdzewa)
 czekam
             
 no i kolanka to co innego niż tłumik
         
 [ Dodano: 2010-11-09, 20:48 ]
 no i zapomniałem
         jeśli robicie tłumiki z nierdzewy ( inaczej zwanej nierdzewki) to należy pamiętać że przed chromowaniem należy wytrawić nierdzewe w kwasie azotowym aby usunąć wszystkie powłoki i nieczystości po hucie (tak w skrycie-ku.... rymło mi się) a następnie położyć chrom
 |  
				| _________________ www.piotrhein.pl
 
 PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ziółek   
  
  
 Model: DS 125
 Rocznik: 1997
 Dołączył: 12 Maj 2009
 Posty: 1425
 Skąd: 4 planeta
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-09, 23:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | PIOTR, Ten tłumik który grzechu pokazał to mi na oryginał wygląda. To ciekawostka jest teraz. |  
				| _________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wolf   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 45
 Dołączył: 05 Kwi 2010
 Posty: 464
 Skąd: zadupie w CK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-11-10, 00:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | no raczej orginal, bo to z tej aukcji xvs 1300 i teraz zagwostka czemu on taki   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |