| 
		Stratoliner-y opiszcie wrażenia po przesiadce z DS ! | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 marian00  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 34  Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-09-26, 13:40   Stratoliner-y opiszcie wrażenia po przesiadce z DS !
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Skoro VTX-y mają swój temat to czemu nie Stratolinery ? 
 
Na forum jest też kilku zdrajców, którzy mimo wszystko utrzymali sentyment do marki        więc może niech opiszą wrażenia po przesiadce pokooj | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 soft  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 55  Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-09-26, 18:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie zdrajcy .... szybciej dwulicowcy. 
 
 
Ja zakończyłem wczoraj 1 etap docierania, czyli 1tys km, wymieniłem oleje i filtry i trochę wyżej go "pokręciłem" poniżej w punktach wrażenia:
 
 
- łatwiejsze prowadzenie
 
- łatwiejsze wchodzenie w zakręty (to efekt bardzo niskiego punktu ciężkości)
 
- podczas docierania spalanie 5,1 (ciągle trasa w nocy) nie przekraczając 2,5 tys obrotów.
 
 
Czy ktoś w Was oglądał reklamę telefonii komórkowej "Jak gostka wystrzeliwują z gumy"?
 
Już wiem jak taki gościo się czuję. Ten efekt jest po mocnym odkręceniu manetki w Stratolinerze. Wczoraj właśnie to testowałem. Szok. 
 
 
Jeszcze jedna zaleta: posiada zintegrowany komputer testujący który przy posiadaniu "tajnej" wiedzy jak uruchomić funkcję poda nawet która z 4 świec padła - tak czterech! czy jakie ciśnienie w cylindrach jest, nie mówiąc o setce innych testowanych punktów i urządzeń i parametrów.
 
Wady: brak 6-stki i wstecznego, świateł postojowych, świateł awaryjnych. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marecki-mk  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 59  Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 158 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-09-26, 20:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Soft
 
Za 600 km (1600 km) będziesz mógł odkręcać do końca.
 
Wtedy efekt będzie jeszcze lepszy    | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
Marek
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zaker  		  
		 
          
  
  
                  Model: BĘDZIE 
                  Wiek: 65  Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 1961 Skąd: SGE Galicja 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-09-26, 21:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | soft napisał/a: | 	 		  | Wady: brak 6-stki i wstecznego, świateł postojowych, świateł awaryjnych. | 	  
 
 i pewnie jeszcze skrzydeł ...     | 
             
						
				_________________ ... Ride now , work later ...   
 
   Drag, Road, Rock'n'roll
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ziółek  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 125 
                  Rocznik: 1997 
                  Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-09-27, 10:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja zrobiłem swoim sprzętem 1100 km (w tydzień). Nie wiem czy już mogę się w tym temacie wypowiedzieć. Myślec że Marecki-mk mógłby coś więcej wyskrobać bo jeździ nim już 2 sezony.
 
 
Generalnie mam inne odczucia niż soft i dlatego lepiej nich ktoś bardziej doświadczony się wypowie. | 
             
						
				_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 soft  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 55  Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-09-27, 11:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ziółek, 
 
Przecież tu chodzi właśnie o te pierwsze wrażenie, potem to już przyzwyczajenie i konieczna akceptacja. | 
             
						
				_________________ XV1900 Stratoliner Midnight | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marecki-mk  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 59  Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 158 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-09-27, 19:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Yamaha XV 1900 Midnight , Roadliner , Stratoliner opis :
 
 
Może najpierw trochę podstawowych danych technicznych .
 
Dane z różnych roczników (2006-2009) różnią się, ale najczęściej podawane jest :
 
 
Wymiary- 
 
Długość (mm): 2,580 mm
 
Szerokość (mm): 1,100 mm
 
Wysokość (mm): 1,125 mm
 
Wysokość siedzenia (mm): 705 mm
 
Rozstaw osi (mm): 1,715 mm
 
Min prześwit (mm): 155 mm
 
Masa pojazdu w stanie suchym (kg): 329 kg 
 
 
Podwozie- 
 
Podwozie: Rama aluminiowa
 
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
 
Skok zawieszenia przód: 130 mm
 
Zawieszenie tył: Wahacz
 
Skok zawieszenia tył: 110 mm
 
Hamulec przód: Podwójna tarcza, Ø 298 mm
 
Hamulec tył: Pojedyncza tarcza, Ø 320 mm
 
Opona przód: 130/70R18M/C 63H
 
Opona tył: 190/60R17M/C 78H
 
 
Silnik- 
 
Typ silnika:Chłodzony powietrzem, 4-suw, V-twin, OHV, 4-zawory
 
Pojemność skokowa: 1,854 ccm
 
Średnica x skok tłoka: 100.0 x 118.0 mm
 
Stopień sprężania: 9.48:1
 
Smarowanie: Sucha miska olejowa
 
Gaźnik: Wtrysk paliwa
 
Układ przeniesienia napędu: 5-biegów
 
Przeniesienie napędu: Pas
 
Pojemność zbiornika paliwa: 17 L
 
Pojemność zbiornika oleju: 5.2 L
 
Alternator : 450 W 
 
 
Wersja europejska:
 
Moc maksymalna: 66.4 kW (90 KM) przy 4,750 rpm
 
Maksymalny moment obrotowy: 155.1 Nm (15.8 kg-m) przy 2,500 rpm
 
Prędkość maksymalna: 200 km/h
 
Przyśpieszenie z 0 do 100 km/h:  4.6 s 
 
 
Wersja na USA :
 
Moc maksymalna: 75 kW (101 KM) przy 4,700 rpm
 
Maksymalny moment obrotowy: 168 Nm  przy 2,500 rpm
 
 
Kilka linków :
 
http://www.yamaha-motor.p...stom/xv1900.jsp
 
http://speed-zone.pl/yama...star-p2468.html
 
http://www.motorcycle-usa...First-Ride.aspx
 
http://www.motorcyclecrui...iner/index.html
 
http://www.motorcyclecrui...iner/index.html
 
http://www.bikersweb.co.u...x?ArticleId=131
 
 
 
Znalazłem jeszcze ciekawą tabelkę z porównaniem motocykli :
 
- Harley Davidson Night Rod Special
 
- Kawasaki VN Vulcan 2000
 
- Moto Guzzi Griso 1100
 
- Yamaha XV 1900 Midnightstar
 
 
  
 
 
Jakby ktoś szukał serwisówki to można ją pobrać tu :
 
http://www.paulmilner.com...ch/handbuch.htm
 
 
Tyle suchych danych katalogowych   
 
 
-----
 
-----
 
 
Mój potwór to Roadliner - wersja amerykańska.
 
Motocykl na żywo prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciach .
 
Wygląd, drobne detale, wykończenie - wszystko jest ładnie dopracowane,
 
jednak jest to styl który nie każdemu odpowiada .
 
Jak to bywa we współczesnych maszynach jest też trochę plastiku np. chromowana atrapa na baku .
 
Całość budzi emocje albo na plus albo na minus, ale nikt nie przechodzi obojętnie   
 
Motocykl jest bardzo wygodny, mam 176 cm wzrostu i wszystko jest jakby skrojone dla mnie   
 
Duże szerokie podesty, szeroka kierownica (112cm), wielki i szeroki fotel kierowcy,
 
wszystko to razem sprawia że pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna - jak w domowym fotelu .
 
Ciekawe czy jak zaliczę jakąś dłuższą trasę też będę miał takie wrażenia   
 
 
Motocykl jest bardzo ciężki, w stanie suchym około 330 kg z płynami ponad 350 kg.
 
Ja dołożyłem do tego jeszcze ponad 20 kg gadżetów w postaci: gmol, oparcie, sakwy, stelaże, bagażnik .
 
Razem wychodzi jakieś 370 kg, ale za to z bardzo nisko położonym środkiem ciężkości .
 
Tą masę żelastwa prowadzi się bardzo łatwo, ale na manewrach parkingowych trzeba uważać.
 
Parkując trzeba myśleć o wyjeździe żeby nieopatrznie nie stanąć tyłem pod górkę bo wypchnięcie go samemu jest baaaaardzo trudne   
 
Przydałby się wsteczny   
 
Jak na taką masę to hamulce spisują się bardzo dobrze i z łatwością zatrzymują tą lokomotywę .
 
Biegi wchodzą precyzyjnie z delikatnym, ale słyszalnym kliknięciem .
 
Można zmieniać biegi prawie bezszelestnie jeżeli przed wysprzęgleniem lekko uniesie się dźwignię zmiany biegów . Identyczna sytuacja jest z redukcją, ale oczywiście wymaga to odrobiny wprawy .
 
Luz wskakuje bez problemu.
 
 
Motocykl bez problemu pokonuje wszelkie poprzeczne nierówności, po prostu przepływa po dziurach .
 
Pomimo szerokich opon nie zauważyłem problemów z pokonywaniem kolein i innych nierówności wzdłużnych . Ciężko wybić go z obranego toru jazdy .
 
Zakręty pokonuje dosyć chętnie, ale przydaje się przeciwskręt   
 
 
Silnik jest po prostu piękny   
 
To dzieło sztuki samo w sobie, pół na pół chromowany i czerniony metal .
 
Jest ogromny i robi niesamowite wrażenie,
 
a po uruchomieniu to już całkiem dech zapiera i to dosłownie   
 
Spory w tym udział mają tłumiki Cobry, które wprawiają w ruch wszystkie wewnętrzne organy .
 
Bez problemu uruchamiam większość alarmów w zaparkowanych puszkach .
 
 
Pomimo sporej wagi moto ma bardzo dobre osiągi .
 
Setka w około 4,5 sekundy to już jest całkiem fajne przyśpieszenie   
 
Wyprzedzając na trasie nie trzeba redukować biegów - silnik bardzo chętnie i równo ciągnie już od 1500 obr/min
 
Przyśpieszenie do 150 km/h to dosłownie chwilka .
 
 
Prędkości na piątce :
 
1500 rpm > 60 km/h
 
2000 rpm > 80 km/h
 
2500 rpm > 100 km/h
 
3000 rpm > 120 km/h
 
itd... aż do 5000 obr/min    (czerwona kreska)
 
 
Dla mnie najlepsza prędkość do podróżowania to tak 2000-2500 obr/min czyli 80-100 km/h
 
Silnik ładnie wtedy mruczy, a jazda jest przyjemna - nie mam szyby i raczej nie planuję .
 
 
Silnik jest na wtrysku, nie ma kraników, ssania itd...
 
Przekręcasz kluczyk, starter i bez względu na temperaturę otoczenia silnik pracuje .
 
 
Zużycie paliwa.
 
Przejechałem nim dopiero około 700 km i jeszcze nie sprawdziłem wszystkich wariantów,
 
ale w miejskiej dżungli Poznania (zima, światła, korki, itd...) jak dotąd najwięcej spalił mi 8,5 litra .
 
Silnik był jeszcze wtedy na dotarciu .
 
Latając trochę poza miasto tak 50/50 miasto/trasa wyszło około 7 literków.
 
Jak dotąd najmniej wyszło mi 6,5 litra na setkę .
 
 
 
Plusy ujemne :
 
 
Pieruńsko drogie oryginalne akcesoria   
 
 
---
 
---
 
 
To tyle po pierwszych 700 km, pisałem to w marcu 2009 roku.
 
cdn | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
Marek
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 soft  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 55  Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piwu  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2009 
                  Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-08-27, 22:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Moje wrażenia po przesiadce z DS 1100 Custom: 
 
 
- MOC, MOC, MOC na każdym biegu   ,
 
- lepsze prowadzenie w zakrętach,
 
- cięższy, ale tylko na postoju, potem traci wagę,
 
- szerszy,
 
- wygodniejszy,
 
- lepsza praca zawieszenia. 
 
 
Więcej jeszcze nie moge powiedzieć, bo zrobiłem nim dzisiaj pierwsze 130 km   . Krótko mówiąc jestem nim zauroczony (mimo, że kolor nie jedyny słuszny...;/) 
 
 
[ Dodano: 2012-05-04, 13:07 ]
 
Pojeździłem już troche tym motocyklem i moge powiedzieć więcej. 
 
 
1. Spalanie przy normalnej jeździe około 6 l/100, najmniej spalił 5.2 l/100 a najwięcej 7.5  l/100, więc nie jest źle    
 
2. Udało mi się już zahaczyć podestem o asfalt... bardzo fajnie się kładzie w zakręty. 
 
3. Przy ciasnych zakrętach trzeba redukować do 1-go biegu, strasznie szarpie poniżej 1500 obr./min. | 
             
						
				_________________ www.bkpl8.pl
 
 
Stratoliner S | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Darek11  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2009 
                  Wiek: 67  Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 50 Skąd: Stara Wieś (WzM) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-05-29, 09:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam i chciałbym nieco odświeżyć temat. Mam nadzieję, że jest tu jeszcze paru sympatyków ujeżdżających stratolinery.
 
Przesiadłem się z jedynie słusznego DS 1100 C na to bydle i cały czas mam wrażenie, że poprzednik był bardziej elastyczny. Wprawdzie mam dopiero przejechane 1.500 km i pewnie nie wszystko robię o.k. ale przykładem może być pokonywanie ronda - szarpie na "2". Zresztą przy niższych obrotach zawory grają na maxa. Z miłą chęcia w najbliższym czasie spotkałbym się z kimś z okolic Warszawy i powymieniał doświadczeniem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piwu  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2009 
                  Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-05-29, 10:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przy takiej pojemności jednego garnka to normalnie. Siądź na Warriora i też przy niskich prędkościach szarpie na 2 biegu. Do tego się musisz przyzwyczaić. Unikaj obrotów niższych niż 1.5 tys i nie będzie problemu. | 
             
						
				_________________ www.bkpl8.pl
 
 
Stratoliner S | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marecki-mk  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 59  Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 158 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-05-29, 17:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na 1 i 2 biegu bez problemu ciągnie od 1000 obr/min,
 
ale trzeba bardzo delikatnie operować gazem .
 
Na 3 i 4 ciągnie tak od 1300-1400 obr/min
 
Na 5 biegu nie schodzę poniżej 1500 obr/min co daje prędkość 60 km/h
 
Tak po prawdzie to ja już na obrotomierz w ogóle nie patrzę   
 
 
Odnośnie spalania najlepszy wynik miałem 4,88 l przy spokojnych kodeksowych prędkościach ,
 
a najwięcej to chyba było 8,5 l przy ostrym gwizdku po mieście .
 
Dokładne statystyki tu :  http://www.motostat.pl/vehicle-stats/6671 | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
Marek
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piwu  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2009 
                  Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-05-29, 22:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Marecki-mk takiego zużycia to nawet bym nie wymarzył do tego motocykla    Mi od kilku tys. km utrzymuje się 5.5 - 5.8 l/100 przy normalnej jeździe, bez odwijania non stop, ale też nie jak żółw    | 
             
						
				_________________ www.bkpl8.pl
 
 
Stratoliner S | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marecki-mk  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 59  Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 158 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-05-30, 06:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Te 4,9 to był jednostkowy wynik przy naprawdę spokojnym lansie .
 
Przy normalnej jeździe na trasie zużycie jest w granicach 5,5-6 litrów. | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
Marek
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 soft  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 55  Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-05-30, 09:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Stratolinery najfajniejsze spalanie mają na autostradzie. 
 
Przy prędkościach zbliżonych do maxa modlisz się aby dojechać do stacji paliwowej. | 
             
						
				_________________ XV1900 Stratoliner Midnight | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wysoki  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 48  Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Piła 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-05-30, 10:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | soft napisał/a: | 	 		  | Jeszcze jedna zaleta: posiada zintegrowany komputer testujący który przy posiadaniu "tajnej" wiedzy jak uruchomić funkcję poda nawet która z 4 świec padła - tak czterech! czy jakie ciśnienie w cylindrach jest, nie mówiąc o setce innych testowanych punktów i urządzeń i parametrów.  | 	  
 
 
soft to podziel się prosze tą tajemną wiedzą. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kuba-B  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 1997 
                  Wiek: 56  Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 346 Skąd: Poznań/Koszalin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-06-01, 18:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | soft napisał/a: | 	 		  Stratolinery najfajniejsze spalanie mają na autostradzie. 
 
Przy prędkościach zbliżonych do maxa modlisz się aby dojechać do stacji paliwowej. | 	  
 
 
Oj tak. Na autostradzie miałem spalanie 9,5l | 
             
						
				_________________   
 
"Lepsze jutro było wczoraj". | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wysoki  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 48  Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Piła 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-06-07, 12:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | soft ponawiam prośbe. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 soft  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 55  Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-06-07, 13:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wysoki, czy masz Service Manual. Tam są kody błędów i sposób uruchomienia trybu serwisowego. Jeżeli nie masz to postaram Ci się jakoś pomóc - jak masz napiszę Ci na której stronie to jest. | 
             
						
				_________________ XV1900 Stratoliner Midnight | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 patryk_c  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2006 
                  Wiek: 47  Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2012-06-07, 21:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                 
 
 
  
 
 
  | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |