Powtarzajace sie wady/ minust 650 |
Autor |
Wiadomość |
eldruto
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2010-09-08, 23:34 Powtarzajace sie wady/ minust 650
|
|
|
Witam
Szukam informacji o Dragstar 650 (zamierzam kupic).
1. Czy motocykle te maja jakies wady, problemy ktore sie powtarzaja wielu urzytkownikom? (np teraz mam Virago 250, no i wirowki maja to do siebie, ze rozruszniki czasem padaja, a czesciej jeszcze stabilizatory napiecia). Jest cos, na co warto zwrocic szczegolna uwage przy kupnie?
2. Jak wyglada komfort jazdy ( mam 186cm/78kg). CZy bedzie lepiej niz na mojej wirowce (tylek chce odpasc po 2h jazdy), czy raczej cudow sie nie spodziewac i przygotowac sie do montazu spacerowek?
3. Aktualnie na allegro jest duzo modeli z 97r. Czy to cos znaczy, czy roczniki 98 i wyzsze maja cos czego te starsze nie maja, jakies poprawki, udoskonalenia, czy to zbieg okolicznosci?
dzieki za kazda odpowiedz!
pozdrawiam |
|
|
|
|
MrHans
Rocznik: 2004
Wiek: 44 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 229 Skąd: Newcastle
|
Wysłany: 2010-09-08, 23:50
|
|
|
Polecam zapoznac sie z tym
http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=27
Ponoc we wrzesniowym numerze Motomanii "obnazyli" zalety i wady 650 (kolega z forum podpowiedzial)
Pozdrawiam |
_________________ "As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley" |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-08, 23:52
|
|
|
Cześc kolego. Witam cię
Nowsze maja na przykład AIS ( to te od 2002) Wygodę zawsze można poprawić, robiąc fotel na zamówienie. Spacerówki raczej nie spowodują, że po 250 km i więcej kość ogonowa nie zacznie boleć.
Aha. skocz do działu o sobie i przywitaj się, bo dostaniesz evil od moderatora. Taki mamy tu zwyczaj |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-09-09, 07:30
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Nowsze maja na przykład AIS ( to te od 2002) |
witek1965, Błąd AIS, czyli tzn. system dopalania spalin czy jak kto woli system wspomagający dopalanie spalin był montowany do drag starów 650 już od 98r. nie wszystkie modele z tego roku to mają, więc mniemam, że pewnie od połowy roku. To tyle w gwoli wyjaśnienia. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2569 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-09-09, 08:55
|
|
|
eldruto, Regulamin pkt 1. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1362 Skąd: Robotnicza Wieś
|
Wysłany: 2010-09-09, 09:10
|
|
|
Ktoś może "wrzucić" na forum te zalety i wady 650tek? |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
eldruto
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2010-09-09, 20:15
|
|
|
Nie widzialem zadnego forum "powitalnia" czy cos w tym stylu wiec nic nie pisalem:)
Ale teraz widze -nie zajzalem do Hyde park - a pewnie tam mam sie przywitac.
ok, niech tradycji stanie sie za dosc:)
A te stronki i artykuly czytalem, ale nic konkretnego tam nie znalazlem - opisuja one raczej zalety motora... a przeciez wiadomo ze wszystko ma jakies zalety (jak i fiat 126p) ale ma i tez wady.
A moim celem jest wybor pomiedzy Dragstarem 650, a Virowka 750. Dlatego tez szukam informacji.
(http://www.mojapasja.advitae.pl/ - nie dziala)
dzieki wszystkim |
|
|
|
|
HORSZCZAR
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 1529 Skąd: Nowa Mała Wieś
|
Wysłany: 2010-09-09, 20:24
|
|
|
eldruto, zdecydowanie 650tka, nie chcę się narażać, ale już 1100 miewają częstsze usterki niż 650tka. To jest na prawdę udana konstrukcja. |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Road Star XV 1700 Midnight |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-09-09, 20:47
|
|
|
Yamaha Drag Star 650 classic- Brak wad
Yamaha Drag Star 650 custom- Za krótkie błotniki, nie wygodna kanapa. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-09-09, 22:10
|
|
|
A ja tez cosik napisze: 650 w classicu wygodniejsza od customa. Silnik bez wad. Czesto roczniki 98-99 borykaja sie z pekajacymy szprychami w tylnym kole. W 1100 silnik bez wad ( moj ma 78tys km) i jest git, poza sprzeglem rozruznika, ktore jest niestety drogie ok 2,5 tys zl przy naprawie. Jak a pierwsze moto to 650 w classicu na dlugo Ci wystarczy( mniw wystarczylo na 43tys km)
Jazda na virazce to zupelnie inna bajka - zdecydowanie mniej ciekawa |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-10, 00:08
|
|
|
jaro, nie wiedziałem., dzięki za info. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
wertus
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 30 Cze 2010 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-30, 09:55
|
|
|
odświeżę temat - info potrzebne pilnie gdyż jest niewykluczone ( a nawet wysoce prawdopodobne ) że w sobotę ostatecznie mojego Intruza przejmie brat a ja dołączę do grona szczęśliwych posiadaczy Dragów. mam na oku 650 customa powiedzcie mi czego wypatrywać w czasie oględzin ( lub jak kto woli na co zwrócić szczególna uwagę ).
Tylko proszę nie zrozumcie mnie źle ja wiem że jest to forum miłośników danej marki i domyślam się że zdaniem każdego jest to moto najlepsze i idealne i bez wad i w ogóle - ale :
szukam informacji raczej "krytycznych" - coś na zasadzie " VS 700 ma problem ze smarowaniem wałka rozrządu na pierwszym cylindrze zaraz po starcie przez co może wyrabiać się łożyskowanie w głowicy - TRZEBA UWAŻAĆ NA METALICZNE STUKI "
Przepraszam że tak łopatologicznie wyjaśniam o co mi chodzi ale jak do tej pory wszystkie tego typu tematy które znalazłem na forum zawierały same ochy i achy a nie wierzę w idealną i pozbawioną wszelkich wad maszynę.
I jeszcze jedno jak wygląda sprawa rozrządu - co ile się go wymienia i czy to dużo roboty - większość mechaniki robię sam
PS tem link nie działa:
Kolejna porcja informacji o Drag Starze 650 oraz 100 www.mojapasja.advitae.pl
pozdrawiam - przepraszam że przynudzałem i czekam niecierpliwie na odpowiedź (i)
Wertus |
|
|
|
|
|