YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz
2008-11-15, 13:10
Skrzynia biegów
Autor Wiadomość
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-08-17, 23:03   

Paskal, toż to ten sam olej co w silniku- okienko na dole z lewej strony. (bardzo na dole i moto musi stać prosto)
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
Paskal 


Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Morąg
Wysłany: 2009-08-18, 21:07   

Dzięki,tak myślałem ale ostatnio koleś mi wpierał że jest jeszcze inny olej w skrzyni i powiem szczeże że trochę zbaraniałem pozdrawiam.
_________________
Paskal
 
 
Brat Mniejszy 



Rocznik: 2001
Wiek: 47
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 33
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 2010-01-13, 21:19   

Hej. Ponoc glupota nie boli, ale kosztuje. Mialem lancuch wymieniac ale sie zabyt wolno do tego zabieralem i sie rozwalilo... ruszylem cos mi tylko zaklikalo i sie okazalo ze sie zakleszczylo, a przy tym i biegi dosatly po dupie (chyba). Zabralem motor do warsztatu tam mi lancuch polepili, ale o biegow nikt nie ruszyl. Szczesliwy do domu wrocilem i mnie trafilo evil . Biegi chodza i owszem, ale mam klopoty z neutralnym, bo moge go wbic, ale nie swieci mi sie kontrolka! Dlaczego, cos moglo sie rozregulowac? Sprzeglo? Zadzwonilem do warsztatu i koles kazal poregulowac sprzeglo przy klamce, ale nic to nie dalo.
Jutro chce pojechac do tego warsztatu i im znowu motor zostawic, ale moze jest cos co moge sam zrobic zeby to naprawic. Dzieki.
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 62
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2010-01-14, 19:04   

Zmień żarówkę
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
Brat Mniejszy 



Rocznik: 2001
Wiek: 47
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 33
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 2010-01-15, 14:35   

Nie zebym chcial podwazyc opinie Kolegi, ale czemu zarowka mialaby sie spalic jak mi lancuch zakleszczylo? (ale sprawdze, bylo by milo gdyby tylko zarowka)
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 62
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2010-01-16, 19:57   

Może to przypadek, może nie, może łańcuch naprawdę coś nawywijał. W każdym razie naprawę zaczynam od najprostszych rzeczy. Za zębatką w silniku nie ma czasami jakiegoś kabelka od jałowego ?
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-04-25, 10:50   

Cześć. W tym temacie jest już kilka wątków ale skoro w pierwszym poście jest napisane że niektóre biegi są głośniejsze to chyba to jednak ten temat...

Od jakiegoś czasu mój piąty bieg ma chyba inny dżwięk niż miał. Taki lekko gwiżdżący. Najsilniej to słychać przy około 85-95 km/h przy przyspieszaniu. Nie chodzi mi o dżwięk przy wkładaniu piątki, tylko o dźwięk podczas samej jazdy... To "gwiżdżenie" znika przy koło 100-105 km/h więc teraz wyżej kręcę czwórkę i wkładam piątkę przy minimum 90-95 km/h

Co się mogło stać? Olać temat i jeżdzić dalej, czy coś sprawdzić? A może ten dźwięk jest normalny? W zeszłym roku miałem baaaardzo głośne tłumiki to mogłem go najwzyczajniej nie słyszeć...
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
loborom 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 81
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Gryfice
Wysłany: 2010-05-04, 11:53   mam to samo, to gwizdanie

także na piątce. gdy zaczyna mi "gwizdać lub świszczeć) redukuję bieg do czwórki, rozpędzam maszynę i wrzucam piątkę. Od razu inna praca silnika.
_________________
loborom
 
 
Nasedo 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 54
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 198
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-06-23, 17:05   stopka zmiany biegów (dźwignia)

Mam dziwaczny problem. Gdy redukuje biegi np. z 5 na 4 i dalej na 3 itd. to gdy zejdę bieg w dół muszę lekko podnieść stopkę zmiany biegów (dżwignia) żeby nóc zredukować na następny. Tak jakby coś delikatnie blokowało powrót stopki. Można to jakoś wyregulować ?
 
 
sempai 


Rocznik: 2001
Wiek: 62
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-23, 10:37   

Witam Koleżanki i Koledzy:)
Dorzucę swoje 5 groszy do tematu..
Moja Pani (piszę o kobiecie:)) przmieszczająca się Drag Starem 650 Custom z 2002, ma problem z biegami..Zapina 1 a jak chce wrzucić luz, to musi użyć sporo siły a i tak przerzuca na 2 z pominięciem luzu. Wrzucenie na luz, graniczy z cudem. To samo przy redukcji z 2 na luz... W jeździe po mieście, to istna udręka...Zrobiłem dźwignię zmiany biegów (zlikwidowałem poprzeczny luz, bo się wyrobiło) ale nic to nie dało. Tak jest na zimnym i ciepłym silniku. Zmierzyłem cięgno sztywne i ma tyle co w serwisówce...Nie powiem, złości to ją niepomiernie i żale odbija na mnie:) a wiecie co to znaczy, zeźlona kobieta:)
Poza tym wybieramy się na swoich motorkach w Bieszczady (wyjazd w czwartek) więc przydało by się to zrobić, żeby mi nie warczała w drodze:)
Czyli w skrócie: POMOCY!
A i jeszcze jedno: może ktoś wie gdzie i za ile można kupić obrotomierz do zainstalowania da Dragu oraz jak go zainstalować:)
Pozdrówko:)
_________________
Jutro to dziś, tyle że jutro...a i tak będziemy jeździć na Gwiazdkach:)
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2010-08-23, 10:40   

Proszę najpierw si e przywitać. Odnośnie obrotomierza temat był wałkowany - użyj opcji szukaj
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-08-23, 11:24   

Najczęstszą przyczyną klopotów z wrzucaniem luzu jest zle ustawienie naciągu linki sprzęgla. Jeśli przy wrzucaniu biegu lekko szarpie motocyklem /chociaż nie zawsze szarpanie jest tego objawem/, oznacza że linka jest za luźna, niewchodzący luz najczęściej spowodowany jest zbyt mocnym naciągnięciem linki /na klamce niewyczuwalny jest luźny skok klamki/. Za mocno naciągnięta linka sprzęgla powoduje też uślizg tarcz sprzęglowych i możliwość ich spalenia w skrajnych przypadkach, a już na pewno dużo szybsze zużywanie się ich.
 
 
sempai 


Rocznik: 2001
Wiek: 62
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-23, 11:31   

Dzięki Shipp:)
Moje myśli też skakały w około tego. Przy zapinaniu jedynki, jest szarpnięcie, ale nie zawsze...
Są 2 rodzaje regulacji: 1- przy klamce, 2- przy silniku...Której użyć do regulacji?
_________________
Jutro to dziś, tyle że jutro...a i tak będziemy jeździć na Gwiazdkach:)
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-08-23, 11:50   

Ja regulowalem przy klamce, ale może są inni znający lepsze sposoby. :D
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
sempai 


Rocznik: 2001
Wiek: 62
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-23, 12:04   

Ok.Sprawdze co i jak i sie pobawię:). Jeszcze raz dzięki:)
_________________
Jutro to dziś, tyle że jutro...a i tak będziemy jeździć na Gwiazdkach:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group