| 
		
		|  |  
 
	
		| Przesunięty przez: vaaks 2010-12-30, 16:52
 | RENOWACJA WYŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | wojo   
  
  
 Rocznik: 2003
 Wiek: 51
 Dołączył: 16 Lis 2009
 Posty: 77
 Skąd: Mysłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-05, 21:25   RENOWACJA WYŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy ktos moze z Was demontował prawy wyłącznik zespolony, musze go zdemontować i oddać do polerowania gdyż schodzi z niego lakier czy chrom czy cholera wie. Cos mi ktos tam nawijała że, trzeba rozlutowywac kable itp stad moje pytanie. Pozdro |  
				| _________________ Kiedy pierwszy raz zobaczyłem nagą kobietę, stwierdziłem że to będzie cel mojego życia. Wszystko było dobrze dopóki nie zobaczyłem pierwszy raz XVS1100. Teraz mam dylemat, lepiej podziwiać czy lepiej ujeżdzać.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-12-30, 16:52, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mmmmat   
  
  
 Rocznik: 2006
 Wiek: 44
 Dołączył: 30 Sie 2008
 Posty: 86
 Skąd: Slask
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-05, 21:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie trzeba  na śrubkach wsio masz  ale  uważaj bo łamliwy plastik tam jest |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-05, 21:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Rozbierałem i niczego nie trzeba rozlutowywać. Schodzi lakier, ale po polerce stracisz pictogramy. Aluminium po polerce trzeba polakierować, bo się spatynuje. |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pandzioch2003   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Mar 2009
 Posty: 198
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-31, 12:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niejednokrotnie polerowalem aluminium i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze: jak wypolerujesz i bedziesz co jakis czas przecieral jaks pasta polerska lub woskiem razem z polerowaniem lakieru bedzie w miare oki, choc po czasie element polerowany stanie sie troche bardzie mleczny, ale nadal blyszczacy. Jezeli polakierujesz wypolerowana powierzchnie, to polysk bedzie trwalszy, ale... jezeli zrobisz to niewlasciwym lakierem to po niedlugim czasie lakier moze zaczac sie zluszczac, bo nie ma sie na czym trzymac - powierzchnia jest zbyt gladka-lustrzana. Podobno lepiej sie zachowuja jakies specjalne lakiery. Powodzenia.
 |  
				| _________________ Współtowarzysze
 ISRA 31256
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-31, 13:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Są wszak specjalne, zresztą twardsze od normalnych, lakiery do alufelg, rzecz jasna przezroczyste. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |