| 
		ZESTAW DYNOJET | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 berezx  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 2000 
                  Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 19 Skąd: Namysłów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-08-12, 16:14   ZESTAW DYNOJET
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ktoś może stosował coś takiego w swoim motórze?
 
 
http://www.moto-akcesoria...roducts_id=9903 | 
             
						
				_________________ 4 wheels transport the body----2 wheels transport the soul!! | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 21:26, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Janusz  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 58  Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-08-13, 19:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W Jaśle w serwisie wmw moto, montują taki zestaw z regulacją za 1 tyś zł. Do tego jeszcze powinien być filtr powietrza KiN to jest jakieś 200 zł. Jak jeździsz sam to różnicę odczujesz a z dużym bagażem i pasażerem prawie niema różnicy | 
             
						
				_________________ Janusz | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jacek  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 61  Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 310 Skąd: Zielonka k/W-wy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-08-13, 19:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jakie skutki dla silnika mogą mieć takie "wynalazki" i czy warta jest skórka za wyprawkę ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Janusz  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 58  Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-08-30, 21:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tu jest link jak to zrobić i opis tylko że po angielsku,  http://www.star-riders.or...ume1-1/gak.html 
 
 
[ Dodano: 2008-08-31, 09:38 ]
 
W USA do v-starów 650 maja jeszcze zmodyfikowane moduły zapłonowe,z których ponoć wyciaga się więcej mocy. Jeżeli kogoś to interesuje mogę podać link | 
             
						
				_________________ Janusz | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 RafV  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 54  Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 286 Skąd: Ujście/Piła 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-08-31, 12:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
 
Słyszałem, że różnica w mocy jest praktycznie żadna, a jeśli jest to tak mała, że szkoda kasy, chyba że względy estetyczne i lepsze samopoczucie właściciela, ale to inna bajka | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Janusz  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 58  Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-09-01, 16:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Odnośnie modułu to chyba chodzi o to że nie ma odcięcia zapłonu przy maksymalnych obrotach [tak zwana blokada] | 
             
						
				_________________ Janusz | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Biały  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 50  Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1621 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-01-10, 00:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A czy Drag Star ma odcięcie paliwa jak za mocno odkręcimy gaz?? | 
             
						
				_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Corvius  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 36  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-02-28, 19:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               przyznam ze sie zastanawiałem nad tym zestawem - polecane do filtra K&N i przelotowych wydechów / sportowych (cobra i V&H robią wlasne ale dyno jest podobno uniwersalny    do każdych wydechów) "hamerykansky" mechanik twierdził ze do 15% - 20% mocy daje cały 3 stopniowy zestaw...  
 
 
 ciekaw jestem tych wyników... jednak nie zamierzam tego sprawdzac przynajmniej na razie - w pierwszej kolejności zobacze jaki będzie efekt z przelotowymi wydechami i filtrem K&N | 
             
						
				_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
 
 
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
 
 
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kozak_Barabasz  		  
		 
          
  
  
                  Model: BĘDZIE 
                  Wiek: 35  Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-03-01, 01:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Corvius napisał/a: | 	 		  |  jaki będzie efekt z przelotowymi wydechami i filtrem K&N | 	  
 
Nie spodziewaj się znacznego wzrostu osiągów roll
 
Mało tego    Motocykl może być słabszy   
 
A dlaczego ? Wymiana wydechów czy filtra powietrza zmienia charakterystykę silnika.
 
Jeśli nie przeprowadzisz regulacji gaźników to będziesz miał dziurę w obrotach.
 
Nic tak nie daje "kopa" motocyklowi jak wymiana dysz ... dumny | 
             
						
				_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pandzioch2003  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 43  Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-03-06, 23:40   drag 1100 z zestawem Dyna 2000
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Moj dragus pochodzi z USA. PO jego zakupie znalazlem w nim modul zaplonowy Dyna 2000 z regulacja map zaplonu ( od 1 do 10) i regulacja max. obrotow, zestawem dysz w gazniku, wkladem K&N i wydechami Cobra. I powiem ( napisze) Wam tak: jedyna wada takiego zestawu to ok. 7,5 - 8l/100km.
 
A zalety:
 
przy jezdzie na ustawieniu do nr.4 wieksza elastycznosc, ale mocy wiekszej nie odczuwam.
 
Natomiast przy nastawieniu na ok. nr 8-9 duzo wieksza moc ( dla przykladu testowalem z VTXem 1300 i nie mial szans      Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sasklacz  		  
		 
          
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2004 
                  Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: Słupno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-04-25, 10:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Chciałem założyć zestaw dysz ale wydaje się to dosyć skąplikowane a ja nie bądę miał czasu na zabawe z gaźnikami (zerknołem na link od Janusza). Narazie założe tylko wydech V&H. Chciłem zapytać czy jest sens montowania filtra K&N bez montażu zestawu Dynijet. Pozdro | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Masa  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 34  Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 104 Skąd: Stęszew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-04-26, 22:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kozak_Barabasz, a konkretnie to o co chodzi z tą wymianą dysz? | 
             
						
				_________________ Masa | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Corvius  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2007 
                  Wiek: 36  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-02-24, 21:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wskrzeszając temat mam sprawe do poznaniaków/wielkopolan mam dynojet i niebawem zawita do mnie filtr KN czy jest tu ktoś chętny kto by mi z tym pomógł i regulacją gazników? (oczywiście jak bedzie juz można wyjechac z garażu...) | 
             
						
				_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
 
 
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
 
 
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |