YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Moja gwiazdka jezdzi tylko na ssaniu
Autor Wiadomość
BartCorby 


Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Corby
Wysłany: 2010-06-06, 15:15   Moja gwiazdka jezdzi tylko na ssaniu

witam raz jeszcze, mam problem z moja gwiazdka 125 a mianowicie, zapala bez problemu, po przejechaniu kilku min, przy redukcji biegu gasnie, nastepnie mam problem z odpaleniem no chyba ze wlacze ssanie, z racji tego ze moja wiedza na temat mechaniki jest rowna zeru albo i gorzej bardzo prosze o pomoc... najlepiej gdyby ktos mial jakas konkretna istrukcje zwiazana z czyszczeniem i regulacja gaznika, wymiana swiec i wszystkiego co moze byc zwiazane z w/w problemem. z gory dziekuje
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2010-06-06, 15:23   

Jak wspomniałeś czyszczenie i regulacja gaźnika załatwi temat. Prawdopodobnie masz zatkaną dyszę wolnych obrotów.
Z czyszczeniem nie jest zbyt skomplikowane, wykręcasz gaźnik, rozkręcasz na śrubki, czyścisz, skręcasz wszystko i po sprawie.
skoro piszesz że nie masz o tym pojęcia regulację lepiej zleć komuś kto będzie wiedział którą śrubką kręcić i w którą stronę.
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
BartCorby 


Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Corby
Wysłany: 2010-06-06, 16:52   

wlasnie wrocilem z przejazdzki zgasl 5 razy, ale w momencie kiedy zawor paliwa przekrecony jest na PRI tzn cos jak wskazowka zegara na 15min po...to dziala bez zadnego problemu ale zauwazylem rowniez ze od czasu kiedy zaczal gasnac zwiekszone sa obroty silnika nawet przy starcie hmmm pojecia nie mam, a juz nie mowie o tym ze bladego pojecia nie mam jak wyciagnac gaznik =/ dolalem do baku cleanera bo ludze sie ze moze cos zatkalo dysze czy cos takiego, mam nadzieje ze pomoze choc wydaje mi sie ze to nic nie da. ma ktos z was moze instrukcje obslugi, tzn czyszczenia gaznika krok po kroku najlepiej dla TOPORNYCH? bede zobowiazany...pozdrawiam
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2010-06-06, 18:15   

Kranik w pozycji PRI służy do zalewania gażnika grawitacyjnie (poliwo leci omijając podciśnienie pompy paliwowej) bo taką chyba masz jeżeli w tej pozycji chodzi i nie gaśnie to może coś przy pompie się dzieje miałem podobną sytuacje w intruderze 125 jeżdził tylko na pozycji PRI w innej pozycji do czasu aż zeszło paliwo z komory gaźnika okazało się że właśnie zasyfiła się pompa po czyszczeniu wszystko wróciło do normy
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
BartCorby 


Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Corby
Wysłany: 2010-06-06, 18:21   

wielkie dzieki, a co z tymi zwiekszonymi obrotami silnika?

[ Dodano: 2010-06-06, 18:25 ]
sorki ze pisze post jeden za drugim ale umknelo mi pyt. a mianowicie czy w przypadku jazdy z kranikiem ustawionym na PRI mozna zalac, lub w jaki kolwiek sposob zajechac motorek? moze to banalne pyt ale jak juz wczesniej pisalem jestem kompletnym laikiem a to moj pierwszy motor, a niechcialbym go zajechac po pierwszym tyg mojej jazdy hehe bo chyba bym tego nie przezyl =/
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-06, 21:02   

Jezeli masz kranik podcisnieniowy jak pisales w pozycjiPRI jezdzi to sprawdz czy wezyk idacy od kranika do kolektora ssacego ( czarna rura laczaca gaznik z cylindrem) jest szczelnie osadzony na obu koncach. Moze spadl albo jest gdzoes pekniety i ulatuje podcisnienie, wiec przy schodzeniu z obrotow nie podaje paliwa a podwyzszone obroty moga byc spowodowane ssaniem" lewego" powietrza przez nieszczelnosc w tym wezyku. NIe ma przyoadkiem jeszcze takiego objawu, ze wolniej spadaja obroty? Jesli tak to kolejny dowod na nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia. Powodzenia.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
BartCorby 


Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Corby
Wysłany: 2010-06-06, 21:46   

niestety albo i stety wezyk jest ok, normalnie wysiadam ;( kurek przekrecony na ON i pali od kopa, po przejechaniu ok 1-2km gasnie i nie odpala bez ssania, po odpaleniu na ssaniu kurek zostawiam na PRI a manetka od ssania wraca spowrotem na swoje miejsce i mozna jezdzic...tylko zastanawiam sie czy nie uszkodze bardziej tej bestii? no i fajne by bylo gdybym wreszcie znalazl przyczyne tego wszystkiego =/
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2010-06-06, 22:07   

To odpal go normalnie na pozycji ON i jak zgaśnie to nie kręć kranika na PRI tylko sprawdz czy masz paliwo w gażniku jak nie będzie to znalazłeś przyczyne niesprawności
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
BartCorby 


Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Corby
Wysłany: 2010-06-06, 22:16   

no super ! !! ale jak juz wspominalem, jestem kompletnym laikiem tak wiec bede wdzieczny jak opiszesz dokladnie jak sprawdzic paliwo w gazniku? i jesli nie to co bedzie tego przyczyna? mnie nasuwa sie pompa...albo jakies dysze ale co ja wiem hehe
nie wiem czy dziekowalem wszystkim za odp jesli nie to wielkie dzieki ! !!
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2010-06-06, 23:19   

każdy gaznik ma zawór inspekcyjny zazwyczaj jest to sróba wkrecona w dolna częśc gażnika obok śróby powinen być otwór do wetknięcia wężyka odkręcasz sróbe i leci paliwo tylko rób to w miare bezpiecznie bo zregóły bez węzyka to paliwo leci na silnik a on czasami jest ciepły dokładnie ci nie powiem jak i gdzie jest ten zawór bo nigdy nie miałem styczności z DS 125 moze ktoś na forum to widział tak więć zanim zaczniesz kręcić sróbami na oślep to sobie to ustal na 100% bo możesz sobie zmienić skład mieszanki a tego byś nie chciał.
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-07, 09:44   

No to moze membrana w kraniku sie wysypala.Zrob tak: odlacz przewod paliwa zasilajacy gazniki od kranika. Zdejmij wezyk podcisnieniowy z króćca ssacego i ustaw kranik na ON. Teraz najfajniejsze: wloz wezyk podcisnieniowy do ust i zassij powietrze - nie boj sie o paliwo bo tamtedy nie poleci. Jak zassiesz to z kranika powinno poleciec paliwo. Jezeli nie poleci to znaczy ze kranik nie dziala na podcisnienie.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
BartCorby 


Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Corby
Wysłany: 2010-06-07, 18:56   

wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi, zdecydowalem ze zawioze gwiazdke do serwisu niech zagladnie do niej ktos kto sie na tym zna jutro ma byc do odbioru wiec trzymajcie kciuki

[ Dodano: 2010-06-10, 19:40 ]
no i moja gwiazda naprawiona woop woop ! !!!! moge smigac, mam nadzieje ze troche mil przejade zanim znowu trafie do serwisu =/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group