|
ALTERNATOR DS 1100 |
Autor |
Wiadomość |
YACA
Rocznik: 2000
Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 8 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2010-04-16, 18:45 ALTERNATOR DS 1100
|
|
|
Gdzie mogę zlokalizować alternator...sprawa jest taka. Obszukałem foru ale nic o alternatirze nie znalazłem. Mam problemy z ładowaniem.Dziś rozebrałem troszkę drag starka 1100 custom . Znalazłem regulator, wyczyściłem, nasmarowałem WD40 i wszystkie styki i połączenia w motorku (chyba) przy pomiarze napięcia przy klemach
napiecie mi skacze od 12.10 do 14.10 .Mam świeżo naładowany akumulator. wiec moze on doładowuje tylko co jakis czas i dla tego pokazuje sie 14 a potem spada do 12 z groszami. i za jakis czas znowu koło 13.8 i potem spada moze to szczotki na alternatorze. ..prosze o pomoc jakiego elektryka. i jeszcze jedno jak dostać sie do alternatora w drag starku 1100 z 2000r ? ?
pozdrawiam Yaca z Wrocka |
_________________ YACA |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-12-30, 18:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-04-21, 23:48
|
|
|
Z tego co wyczytałem w manualu, w alternatorze nie ma szczotek - uzwojenia są przymocowane od wewnątrz do pokrywy po lewej stronie motocykla (obok podestu kierowcy), stamtąd też odchodzą przewody ładowania. Szczotki występują wtedy, gdy uzwojenia są ruchome (na wirniku). Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.
Z objawów, które opisujesz, bardziej to wygląda na awarię regulatora napięcia, niż samego alternatora. Masz serwisówkę do 1100? Tam to jest w miarę czytelnie rozrysowane, gdzie czego szukać. |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-04-24, 23:50
|
|
|
YACA, spokojnie. Odrazu wymien regulator napiecie.Uwazaj przy zakupie bo sa dwa rodzaje wtyczek - na male i duze piny. Masz podniety regolator a jak bedziesz dalej tak jezdzil to podnie Ci calkowicie i nie bedziesz mial wogole ladowania. Ja mialem tak, ze widzialem ze czasami mi sie rozjasnialo swiatlo. Pomyslalem i zalozylem sobie wskaznik ladowania. Podczas jazdy mialem skoki z 12 do ponad 16(max na skali)Voltow. A jak juz zjechalem z dluuuugiej drogi i regulator padl to moto jechalo poki nie zgasilem. Acha i jeszcze zgasly podczas jazdy wszystkie kontrolki i podswietlenia poza swiatlami mijania ( pozycji nie bylo). Najlepiej spotkaj sie z kims z forum i zamien na probe regulator.Zmierz ladowanie i bedziesz wiedzial - inny (dobry) regulator zalozony do Twojego moto nie uszkodzi sie jak by co Powodzenia. Jak bys szukal regulatora moze pomoc. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
YACA
Rocznik: 2000
Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 8 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2010-04-25, 23:40 dzięki
|
|
|
Dzięki wielkie. Teraz sobie przypominam ,że też zauważyłem w tamtym sezonie zmiany w intensywności świecenia świateł.... 99% mówi że to regler . Właśnie jestem w trakcie szukania reglera. I oczywiście są problemy .Wszyscy mi odradzają podróbki, bo niby fisiują i np. puchną akumulatory. Oryginał ponoć ponad 700zł. Używkę ciężko trafić. Jeśli ktoś ma coś do sprzedania to proszę o pomoc. Sezon w pełni a ja mam uziemione moto
Pozdrawiam DS rulez |
_________________ YACA |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-04-26, 08:03
|
|
|
Ja jezdze na zamienniku firmy TourMax Made in Japan za ok220zł i jest oki drugi sezon. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|