AMORTYZATOR TYLNEGO ZAWIESZENIA |
Autor |
Wiadomość |
Bulioner
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia
|
Wysłany: 2015-10-06, 19:23
|
|
|
Dzięki
a jak jest z tymi cięgłami czy jak to zwał myślę że faktycznie może to zmienić dźwignię i przez to tak to działa.
co do amorka. czy można kupić sam amorek? |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-10-06, 20:49
|
|
|
można kupić ,ale lepiej regenerować |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-06, 22:14
|
|
|
Polecam Ohlinsa. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-10-06, 23:43
|
|
|
Bulioner napisał/a: | a jak jest z tymi cięgłami czy jak to zwał myślę że faktycznie może to zmienić dźwignię i przez to tak to działa. | najpierw sprawdź, czy faktycznie coś zmieniono.
Nie spotkałem się z samym amortyzatorem nowy w ofertach sprzedaży, a i używane raczej ze sprężynami, natomiast, tak jak napisał pyra, można regenerować.
nawet jest promotion http://www.genialmotor.it...-SHOCK-ABSORBER |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bulioner
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia
|
Wysłany: 2015-10-07, 10:15
|
|
|
W zasadzie mogłem go sprawdzić chyba na wstrząsarce samochodowej?
W każdym razie jak go już wyjmę to będę mógł sprawdzić tylko ręcznie, bo chyba nie ma urządzeń które to mierzą.
Co do cięgieł jeszcze. Czy ktoś mógłby zmiezyć odległość między otworami w cięgle?
To wyeliminuje mi tą ewentualność. |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-10-07, 20:18
|
|
|
jak amor padł to ręcznie sprawdzisz. jak go wciśniesz, to już nie wyjdzie prawdopodobnie. Oczywiście bez sprężyny.
Nie mam pojęcia czy na "trzepaku" szłoby sprawdzić
[ Dodano: 2015-10-07, 20:25 ]
długość kości zmierzę Ci jutro. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bulioner
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia
|
Wysłany: 2015-10-08, 08:15
|
|
|
amor wypłynięty więc jest opcja że to amor.
Ale długość kości też trzeba sprawdzić. |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-10-08, 18:21
|
|
|
Bulioner napisał/a: | długość kości też trzeba sprawdzić. |
długość w osiach otworów ok 140 mm. Cytat: | amor wypłynięty więc jest opcja że to amor. | to nie opcja, to pewnik.
[ Dodano: 2015-10-08, 18:22 ]
mozna regenerować. Jest sporo ofert w sieci. Jedna z nich : http://www.nagengast.pl/r...rtyzatorow.html |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bulioner
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia
|
Wysłany: 2015-10-11, 12:19
|
|
|
dzięki. Kości mam wobec tego oryginalne.
Wpadłem natomiast na dziki plan, żeby utwardzić dodatkowo sprężynę, po regeneracji amorka włożę pod nią podkładkę np. o grubości 5 mm. Co szanowni koledzy na taką modyfikację?
Sprężyna ma zapas- mierzyłem. |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-10-11, 20:54
|
|
|
Bulioner, nie utwardzaj, tylko kup utwardzoną. Wiem, że to nie jest tyle co na flaszke, ale warto. ja kupiłeem w Lidorze. Sprowadzili w tej samej cenie co ja bym kupił na ebayu, tyle, ze bez cła i kosztów przesyłki Czekałem ok. miesiąca. Teraz ma taka ładną, czerwoną |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-10-11, 21:03
|
|
|
Podaj rozmiar mam utwardzoną do MSa |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-10-11, 21:49
|
|
|
średnica 80, długość 185 mm |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bulioner
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia
|
Wysłany: 2015-10-12, 15:22
|
|
|
A jaki jest koszt utwardzonej? |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-10-12, 16:47
|
|
|
Moja 83mm zew, 55 wew , 180 w stanie wolnym ,gdyby był chętny odsprzedam tanio |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-10-12, 18:16
|
|
|
pyra napisał/a: | Moja 83mm zew | zmieści się. Moja jest szersza. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Bulioner
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia
|
Wysłany: 2015-11-22, 14:29
|
|
|
PAnowie zregenerowałem amorek ale przy okazji nasuwa się pytanie.: Czy macie na amorku tylnym odbój gumowy? Ja nie miałem i moto bardzo nisko schodziło. Przy regeneracji fachman mi założył odbój i mam wrażenie że jest lepiej. Problem żeby dobrze wypróbować przy tej pogodzie ;-) |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-11-20, 14:56
|
|
|
Wypróbowane ? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-11-20, 16:06
|
|
|
Bulioner napisał/a: | Czy macie na amorku tylnym odbój gumowy? | fabrycznie nie jest montowany odbój. Bulioner napisał/a: | Przy regeneracji fachman mi założył odbój | możesz wrzucić zdjęcie ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-20, 16:43
|
|
|
Bulioner napisał/a: | zregenerowałem amorek |
Gdzie ? Jaki zakres prac i koszt ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
|