YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
kierunkowskazy
Autor Wiadomość
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-07-09, 10:12   

coś ty- nie obwiniaj siebie- to ta wersja :)
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-09, 10:20   

pajakbielsko napisał/a:
coś ty- nie obwiniaj siebie- to ta wersja :)


W sumie racja :D Gdybym miał model Classic nie miałbym tego problemu :hahaha:
_________________
Where I lay my head is home
 
 
Corvius 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 247
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-07-09, 10:32   

racja w classicu wystarczy raz uderzyć młotkiem i odpadnie :D
_________________
Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!

"Hasta La V-ictoria Siempre!"

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ
 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-09, 10:35   

Corvius napisał/a:
racja w classicu wystarczy raz uderzyć młotkiem i odpadnie :D


:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Where I lay my head is home
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-07-09, 10:35   

ale po co młotkiem, jeśli działa wszystko bezawaryjnie? ;p
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-07-09, 11:13   

Panowie, classica po prostu nie potrzeba już przerabiać :D ,
a Customy - sami widzicie :) :P
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-09, 11:22   

empiq napisał/a:
Panowie, classica po prostu nie potrzeba już przerabiać :D ,
a Customy - sami widzicie :) :P


Customa też nie, robie to tylko na własne życzenie i z ciekawości :P
_________________
Where I lay my head is home
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-07-09, 11:45   

empiq napisał/a:
Panowie, classica po prostu nie potrzeba już przerabiać :D ,
a Customy - sami widzicie :) :P

Custom z definicji jest do przebudowy wg własnego widzi mi się ;)
Classic... Cóż... Na zasadzie "widziały gały co brały" :hahaha:
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-09, 12:14   

FifiUr jeszcze jedno pytanie odnośnie przełożenia kierunków: Tobie wystarczyło kabelka czy musiałeś dokładać?
_________________
Where I lay my head is home
 
 
RAF 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 2009-07-09, 14:28   

Wawrzek
od srodka kierunkowskaz przykręcany jest jedną srubą klucz chyba 17, odkręcasz i wyjmujesz cały kierunek wraz z gumowym ramieniem i przewodami, ot cała filozofija ;D

Przewodu napewno Ci nie zabraknie, ponieważ jak sam widzisz odległość od tylnej lampy sie skróci, a właśnie tam są konektorki do podłaczenia przewodów.......

Smiało do roboty ;D
_________________

 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-09, 18:05   

Kurwa, i z roboty wyszedł murzyński chuj...

Żeby odkręcić ten jebany kierunek musiałem wpierw zdemontować: bagażnik, cały sissybar, stelaż na sakwy a następnie całą "płetwę". W dodatku robiąc to złamałem imbus i musiałem kupić nowy (10zł w plery :beczy: ). Jak już wykonałem tą robote okazało się, że za chuja pana nie wymontował bym tego kierunku bez zdemontowania w/w osprzętu bo tak jak napisał RAF, kierunek jest przykręcany od środka...

Uwkuriałem się bo zdrowia przy tym straciłem sporo (śruby cholernie ciężko się odręcały - chyba od nowości moto nikt ich nie ruszał), i jak już wymontowałem ten kierunek to się okazało, że gwint nie pasuje z gwintem odblasku shock Kurwa...

Zagadką jest też dla mnie jak mam wymontować sam środek kierunku, tam gdzie jest żarówka. Jest jakiś dziwny patent mocowania na jakimś gumowej uszczelce... Nie wiem czy mam to w całości wypchać, wysunąć czy jak? Inaczej przewodów nie wyciągne...

Teraz browara musze pierdolnąć na podniesienie morali :hahaha:
_________________
Where I lay my head is home
 
 
RAF 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 2009-07-09, 22:45   

Powiedz kolego drogi w jakim celu chcesz wymontowac środek kierunkowskazu z obudowy?

Jeśli chcesz je zamontowac przy tablicy rejestracyjnej, musisz dorobic płaskownik odpowiedniej szerokości i długości (mogę jutro zmierzyc i podac Ci wymiary, ja właśnie zakończyłem zabawę z kierunkami ;D ), musi byc odgięty na końcach w przeciwnym kierunku niż ten ze światłami odblaskowymi.
Otwory pod kierunkowskazy to fi 10 mm, oraz dwa otwory do zamocowania płaskownika.

Jeśli chcesz jutro wieczorem zrobię dokładne fotki i wyślę Ci mailem, a Ty je tu wrzucisz bo jeszcze się tego nie nauczyłem ;D
_________________

 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-09, 23:09   

RAF napisał/a:
Powiedz kolego drogi w jakim celu chcesz wymontowac środek kierunkowskazu z obudowy?


No a jak inaczej przeniose kabelek? Przecież przechodzi on przez błotnik... Chyba ze odepne z akumulatora... Dla mnie to już wyższa szkoła jazdy. Chętnie oglądne fotki i jak chcesz mogę je tutaj wrzucić :)
_________________
Where I lay my head is home
 
 
Corvius 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 247
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-07-09, 23:37   

kurwa mać! ja rozumiem ze młodego nikt nie slucha ale ja już błotnik w customie zdejmowałem i zakładałem nową lampe wy osły patentowe.... NA POCZĄTEK ROZŁĄCZCIE KABLE!!
_________________
Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!

"Hasta La V-ictoria Siempre!"

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ
 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-09, 23:55   

Corvius napisał/a:
kurwa mać! ja rozumiem ze młodego nikt nie slucha ale ja już błotnik w customie zdejmowałem i zakładałem nową lampe wy osły patentowe.... NA POCZĄTEK ROZŁĄCZCIE KABLE!!


Spokojnie kolego :) Najpierw trzeba wiedzieć jak to zrobić :P
_________________
Where I lay my head is home
 
 
Corvius 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 247
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-07-10, 00:13   

bracie ja wymiękam....

- zdejmujesz kape od akumulatora,
- na frontowej sciance masz 2 "zlączki" kabli jedna z nich idzie do tyłu i to sa kable od lampy i kierunków....
- odepnij je
- zdemontuj cały choinkowy syf jaki masz na CUSTOMIE (!!)
- zdejmij siedzenia
- odkręc imbusami listwy boczne a za razem caly błotnik
- przenieś sie z listwami i błotnikiem w inne miejsce i obróć to do góry "nogami"
- odkręcasz lampe by dostać sie do "złączek" od kierunków i rozpinasz kable
- po wewnętrznej streonie listw sa nakretki (klucz 17 chyba) odkręcasz i razem z kablem przez otwór w błotniku i listwie wyciągasz ten syf...
- następnie montujesz to wszystko tak jak chciałes na miejscu od odblasków tylko musisz inaczej (wedle wlasnej inwencji - ja nie miałem tego klpotu bo usunąłem migacze) walnąć kabel po wewnętrznej stronie chlapacza (przewiercić) i dać na zewnątrz do tego miejsca..


jak nie ogarniasz wpadnij do poznania a Ci to zrobie... za zgrzewke piwa bo ja juz nerwów nie mam...
_________________
Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!

"Hasta La V-ictoria Siempre!"

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ
 
 
RAF 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 2009-07-10, 08:26   

Corvius napisał/a:

jak nie ogarniasz wpadnij do poznania a Ci to zrobie... za zgrzewke piwa bo ja juz nerwów nie mam...


Spokojnie, nieagresywnie ;D

Nie każdy musi się znać

Wawrzek jesli posiadasz klucz nasadowy najlepiej z grzechotką i dłuższym ramieniem, wystarczy znaleść trzy śruby tylnej lampy 10 - tki (znajdują się od środka błotnika) i odkręcić je bez potrzeby zdejmowania błotnika.

Później jak napisał Corvius rozłączyć przewody, przełożyć kierunki, złaczyć przewody,skręcić i po kłopocie ;D
_________________

 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-10, 10:40   

Zanim już kurwa zabiorę się do rozbiórki połowy motocykla, będę musiał wykombinować jak zamontować kierunki przy tylnej tablicy.

Dla Was to jest i może proste, ja mam swój pierwszy moto i ni chuja się na tym znam :P

Ciekawe Wiewiór jak Ty to poroskręcałęś w "kilka sekund" :hahaha:
_________________
Where I lay my head is home
 
 
RAF 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 2009-07-10, 13:21   

Wawrzek napisał/a:
Zanim już kurwa zabiorę się do rozbiórki połowy motocykla, będę musiał wykombinować jak zamontować kierunki przy tylnej tablicy.

Dla Was to jest i może proste, ja mam swój pierwszy moto i ni chuja się na tym znam :P



Nie jesteś sam to tez moje pierwsze moto :)

Tak jak napisałem wcześniej dziś podam Ci wymiary płaskownika + dokumentacja fotograficzna ;D . Podjedź do jakiegoś warsztatu ślusarskiego zrobią Ci w pięć sekund ;D
_________________

 
 
Wawrzek 



Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 298
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-07-10, 14:46   

Ślusarza mam już znajomego bo miałem przygody z sissybarem i bagażnikiem ;)
Czekam więc na foty ;)
_________________
Where I lay my head is home
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group