kierunkowskazy |
Autor |
Wiadomość |
pajakbielsko
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110 Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 1364 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-09, 10:20
|
|
|
pajakbielsko napisał/a: | coś ty- nie obwiniaj siebie- to ta wersja |
W sumie racja Gdybym miał model Classic nie miałbym tego problemu |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-07-09, 10:32
|
|
|
racja w classicu wystarczy raz uderzyć młotkiem i odpadnie |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-09, 10:35
|
|
|
Corvius napisał/a: | racja w classicu wystarczy raz uderzyć młotkiem i odpadnie |
|
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
pajakbielsko
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110 Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 1364 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2009-07-09, 10:35
|
|
|
ale po co młotkiem, jeśli działa wszystko bezawaryjnie? |
_________________ http://wesolaszkola.net/
|
|
|
|
|
empiq
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2009-07-09, 11:13
|
|
|
Panowie, classica po prostu nie potrzeba już przerabiać ,
a Customy - sami widzicie |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-09, 11:22
|
|
|
empiq napisał/a: | Panowie, classica po prostu nie potrzeba już przerabiać ,
a Customy - sami widzicie |
Customa też nie, robie to tylko na własne życzenie i z ciekawości |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-07-09, 11:45
|
|
|
empiq napisał/a: | Panowie, classica po prostu nie potrzeba już przerabiać ,
a Customy - sami widzicie |
Custom z definicji jest do przebudowy wg własnego widzi mi się
Classic... Cóż... Na zasadzie "widziały gały co brały" |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-09, 12:14
|
|
|
FifiUr jeszcze jedno pytanie odnośnie przełożenia kierunków: Tobie wystarczyło kabelka czy musiałeś dokładać? |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
RAF
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2009-07-09, 14:28
|
|
|
Wawrzek
od srodka kierunkowskaz przykręcany jest jedną srubą klucz chyba 17, odkręcasz i wyjmujesz cały kierunek wraz z gumowym ramieniem i przewodami, ot cała filozofija
Przewodu napewno Ci nie zabraknie, ponieważ jak sam widzisz odległość od tylnej lampy sie skróci, a właśnie tam są konektorki do podłaczenia przewodów.......
Smiało do roboty |
_________________
|
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-09, 18:05
|
|
|
Kurwa, i z roboty wyszedł murzyński chuj...
Żeby odkręcić ten jebany kierunek musiałem wpierw zdemontować: bagażnik, cały sissybar, stelaż na sakwy a następnie całą "płetwę". W dodatku robiąc to złamałem imbus i musiałem kupić nowy (10zł w plery ). Jak już wykonałem tą robote okazało się, że za chuja pana nie wymontował bym tego kierunku bez zdemontowania w/w osprzętu bo tak jak napisał RAF, kierunek jest przykręcany od środka...
Uwkuriałem się bo zdrowia przy tym straciłem sporo (śruby cholernie ciężko się odręcały - chyba od nowości moto nikt ich nie ruszał), i jak już wymontowałem ten kierunek to się okazało, że gwint nie pasuje z gwintem odblasku shock Kurwa...
Zagadką jest też dla mnie jak mam wymontować sam środek kierunku, tam gdzie jest żarówka. Jest jakiś dziwny patent mocowania na jakimś gumowej uszczelce... Nie wiem czy mam to w całości wypchać, wysunąć czy jak? Inaczej przewodów nie wyciągne...
Teraz browara musze pierdolnąć na podniesienie morali |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
RAF
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2009-07-09, 22:45
|
|
|
Powiedz kolego drogi w jakim celu chcesz wymontowac środek kierunkowskazu z obudowy?
Jeśli chcesz je zamontowac przy tablicy rejestracyjnej, musisz dorobic płaskownik odpowiedniej szerokości i długości (mogę jutro zmierzyc i podac Ci wymiary, ja właśnie zakończyłem zabawę z kierunkami ), musi byc odgięty na końcach w przeciwnym kierunku niż ten ze światłami odblaskowymi.
Otwory pod kierunkowskazy to fi 10 mm, oraz dwa otwory do zamocowania płaskownika.
Jeśli chcesz jutro wieczorem zrobię dokładne fotki i wyślę Ci mailem, a Ty je tu wrzucisz bo jeszcze się tego nie nauczyłem |
_________________
|
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-09, 23:09
|
|
|
RAF napisał/a: | Powiedz kolego drogi w jakim celu chcesz wymontowac środek kierunkowskazu z obudowy? |
No a jak inaczej przeniose kabelek? Przecież przechodzi on przez błotnik... Chyba ze odepne z akumulatora... Dla mnie to już wyższa szkoła jazdy. Chętnie oglądne fotki i jak chcesz mogę je tutaj wrzucić |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-07-09, 23:37
|
|
|
kurwa mać! ja rozumiem ze młodego nikt nie slucha ale ja już błotnik w customie zdejmowałem i zakładałem nową lampe wy osły patentowe.... NA POCZĄTEK ROZŁĄCZCIE KABLE!! |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-09, 23:55
|
|
|
Corvius napisał/a: | kurwa mać! ja rozumiem ze młodego nikt nie slucha ale ja już błotnik w customie zdejmowałem i zakładałem nową lampe wy osły patentowe.... NA POCZĄTEK ROZŁĄCZCIE KABLE!! |
Spokojnie kolego Najpierw trzeba wiedzieć jak to zrobić |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-07-10, 00:13
|
|
|
bracie ja wymiękam....
- zdejmujesz kape od akumulatora,
- na frontowej sciance masz 2 "zlączki" kabli jedna z nich idzie do tyłu i to sa kable od lampy i kierunków....
- odepnij je
- zdemontuj cały choinkowy syf jaki masz na CUSTOMIE (!!)
- zdejmij siedzenia
- odkręc imbusami listwy boczne a za razem caly błotnik
- przenieś sie z listwami i błotnikiem w inne miejsce i obróć to do góry "nogami"
- odkręcasz lampe by dostać sie do "złączek" od kierunków i rozpinasz kable
- po wewnętrznej streonie listw sa nakretki (klucz 17 chyba) odkręcasz i razem z kablem przez otwór w błotniku i listwie wyciągasz ten syf...
- następnie montujesz to wszystko tak jak chciałes na miejscu od odblasków tylko musisz inaczej (wedle wlasnej inwencji - ja nie miałem tego klpotu bo usunąłem migacze) walnąć kabel po wewnętrznej stronie chlapacza (przewiercić) i dać na zewnątrz do tego miejsca..
jak nie ogarniasz wpadnij do poznania a Ci to zrobie... za zgrzewke piwa bo ja juz nerwów nie mam... |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
RAF
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2009-07-10, 08:26
|
|
|
Corvius napisał/a: |
jak nie ogarniasz wpadnij do poznania a Ci to zrobie... za zgrzewke piwa bo ja juz nerwów nie mam... |
Spokojnie, nieagresywnie
Nie każdy musi się znać
Wawrzek jesli posiadasz klucz nasadowy najlepiej z grzechotką i dłuższym ramieniem, wystarczy znaleść trzy śruby tylnej lampy 10 - tki (znajdują się od środka błotnika) i odkręcić je bez potrzeby zdejmowania błotnika.
Później jak napisał Corvius rozłączyć przewody, przełożyć kierunki, złaczyć przewody,skręcić i po kłopocie |
_________________
|
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-10, 10:40
|
|
|
Zanim już kurwa zabiorę się do rozbiórki połowy motocykla, będę musiał wykombinować jak zamontować kierunki przy tylnej tablicy.
Dla Was to jest i może proste, ja mam swój pierwszy moto i ni chuja się na tym znam
Ciekawe Wiewiór jak Ty to poroskręcałęś w "kilka sekund" |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
RAF
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2009-07-10, 13:21
|
|
|
Wawrzek napisał/a: | Zanim już kurwa zabiorę się do rozbiórki połowy motocykla, będę musiał wykombinować jak zamontować kierunki przy tylnej tablicy.
Dla Was to jest i może proste, ja mam swój pierwszy moto i ni chuja się na tym znam
|
Nie jesteś sam to tez moje pierwsze moto
Tak jak napisałem wcześniej dziś podam Ci wymiary płaskownika + dokumentacja fotograficzna . Podjedź do jakiegoś warsztatu ślusarskiego zrobią Ci w pięć sekund |
_________________
|
|
|
|
|
Wawrzek
Rocznik: 2001
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 298 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2009-07-10, 14:46
|
|
|
Ślusarza mam już znajomego bo miałem przygody z sissybarem i bagażnikiem
Czekam więc na foty |
_________________ Where I lay my head is home |
|
|
|
|
|