YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wentylator, czy to dobry pomysł ?
Autor Wiadomość
Damian Gondek
[Usunięty]

Wysłany: 2018-08-21, 10:23   Wentylator, czy to dobry pomysł ?

Chłodzony powietrzem RS 1600, czy warto zainstalować "wentylator" aby w korkach tak się nienagrzewał ?

Czy macie jakieś pomysły wdrożone w życie ;-)

Pozdrawiam, Damian.
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1591
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-08-21, 12:06   

Twierdzisz, że Yamaha stworzyła kiepską maszynę ?? !
Inaczej, kup sobie Honde, Kawasaki, Suzuki, coś innego.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
Damian Gondek
[Usunięty]

Wysłany: 2018-08-21, 14:49   

a jakieś konkretne odpowiedzi ..

p.s w bardzo długim korku, nabywa się wiedzy.
 
 
kusy 



Model: MS1900
Rocznik: 2013
Posty: 204
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-08-21, 15:14   

Zastanawiałeś się ile nadmucha Ci taki mały wentylator. Chcesz chłodzić przedni cylinder,który jest bezpośrednio ustawiony do wiatru. A co z tylnym, kompletnie zasłoniętym? Jeżeli byłaby taka potrzeba to konstruktorzy pomyśleliby o tym.
_________________
XV 1900 ROADLINER S
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2558
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2018-08-21, 15:41   

Wygląda na to że jest to temat typu "Co było pierwsze ? Jajko czy kura?"
Wystarczy wrzucić w Google i wyskakuje np. taka pyskówka -> https://forum.scigacz.pl/about79310-0.html
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !

Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Posty: 5117
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2018-08-21, 16:03   

Damian Gondek napisał/a:
Chłodzony powietrzem RS 1600, czy warto zainstalować "wentylator" aby w korkach tak się nienagrzewał ?
a gdzie chcesz ten wentylator założyć i co on ma chłodzić ?

Chcesz mieć wentylator, kup coś z chłodnicą.

Jeździłem trzy lata RS-em i nigdy mi się nie zagrzał,, teraz jeżdżę plastikiem i co chwilę włączał mi się wentylator chłodnicy w te upalne dni.

Damian Gondek napisał/a:
p.s w bardzo długim korku, nabywa się wiedzy.
motocykl jest po to, żeby się w korku nie stało ;p
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1591
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-08-21, 17:45   

https://www.stadler-form....AyABEgIwLvD_BwE chyba chromowany ;D
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Posty: 2171
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2018-08-21, 18:01   

Nie wiem po co . Miałem ponad 5 lat chłodzony powietrzem 1100 zjeździłem nim pół europy w Marsylii i San Tropez było naprawdę gorąco i nie bylo problemów , więc po co ?? :nie_wiem:
_________________

 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 46
Posty: 2392
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-08-21, 20:40   

Lataj i nie myśl za dużo.Nadmiar kasy wrzuć w ciuchy i ciesz się sprzętem.Widać jeszcze nie wiesz co kupiłeś.Powodzenia i radości z użytkowania!
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 53
Posty: 803
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-08-22, 06:00   

Damian Gondek, zdecydowanie za mało jeździsz. Rozumiałbym gdybyś taki temat wymyślił w zimie, z nudy i tęsknoty za gorącem z silnika, ale w środku lata?! Jedź i nie kombinuj!

A technicznie? Wyobrażasz sobie jaki wielki wentylator musiałby być, żeby dał strumień powietrza o prędkości choćby 30-40 km/h? A wydajność, ilość powietrza które musiałby przedmuchać? Poszukaj obrazków z hamowni i zobacz jakie tam stoją wiatraki. No a przede wszystkim to jest Yamaha! Słyszałeś, żeby ktoś miał problem z przegrzewaniem? :)
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
Damian Gondek
[Usunięty]

Wysłany: 2018-08-22, 08:23   

Dziękuję wszystkim serdecznie za odpowiedzi.

Już trochę pojeździłem po europie, ostatnio dość mocno zagrzał się w olbrzymim korku.
Aż czuć było sprzęgło, dzięki ADI, o takie info mi chodziło.
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14017
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2018-08-22, 09:31   

ADi napisał/a:
No a przede wszystkim to jest Yamaha!
możesz rozwinąć to zdanie w szerszym kontekście ?
ADi napisał/a:
Słyszałeś, żeby ktoś miał problem z przegrzewaniem? :)
co prawda nie Radki, ale Virago 1100 miało tą przypadłość ;/
co do wentylatora, to zgadzam się z przedmówcą. To musiałby być naprawdę spory wiatraczek ;D
Olej 15W50 a nawet 60 i korki nie będą straszne w upalne dni
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 46
Posty: 2392
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-08-22, 09:50   

Jeździłem Radkiem ostatnie siedem lat.Bywało różnie i fakt korków nie lubi sprzęt wiatrem chłodzony.No cóż pierwszy gar musi mieć gorzej ,jest osłonięty poprzedzającym cylindrem.
RS ma cylindry aluminiowe a utwardzane są tylko wewnątrz proszkiem ceramicznym (nicasil) ,aby możliwa była praca tłoków.Inżynierowie wykonali rzetelną robotę i możesz być spokojny.Teraz w RK to dopiero jajca gotuje piecyk.Wiem co piszę ;D Tak więc luzik RS to naprawdę porządny sprzęt i mało zawodny.
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 53
Posty: 803
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-08-22, 09:54   

witek1965, kontekst jest bardzo wąski. Inżynierowie Yamahy pracują solidnie i ja bym już ich nie poprawiał.


witek1965 napisał/a:
ADi napisał/a:
Słyszałeś, żeby ktoś miał problem z przegrzewaniem? :)
co prawda nie Radki


A o przegrzewanie Radków tutaj właśnie idzie :dumny:
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1591
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-08-22, 11:54   

Temat jest tak samo beznadziejny, jak nick Anal intrudera.
A po to mam motocykl, by nie stać w korkach.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Posty: 5117
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2018-08-22, 13:45   

ROBERT72 napisał/a:
Jeździłem Radkiem ostatnie siedem lat
Chyba Waldkiem ;p

Imiona Ci się popierdzieliły :hahaha:
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 46
Posty: 2392
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-08-22, 13:53   

PSZEMAS, Waldek też Radek ;D
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14017
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2018-08-22, 15:59   

ADi napisał/a:
witek1965, kontekst jest bardzo wąski. Inżynierowie Yamahy pracują solidnie i ja bym już ich nie poprawiał.
no masz rację, ale jak sam zapewne wiesz, poprawiali siebie i to niejednokrotnie np. w XVS1100, jak również poprawił ich bubla Toni i co najmniej jeszcze jeden facet w kraju. Ja wiem, że dla większości posiadaczy, czy to samochodów, czy to motocykli, aktualnie posiadany sprzęt jest najlepszy na świecie i pozbawiony jest wszelkich wad.. Należę do tych nielicznych co otwarcie przyznają, że ich sprzęt ma wady i to poważne. Oczywiście dotyczy to XVS 1100. Sprzęgiełko rozrusznika oraz ukręcające się wałki zdawcze ze skrzyni i w przekładni wtórnej to norma przecież, więc tak nie gloryfikujmy inżynierów Yamahy, bo nie ma aż tak bardzo za co.
Być może kosztem uzytkowników Virago, Radki nie mają problemu z przegrzewaniem :idea:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Posty: 2171
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2018-08-22, 18:20   

Cytat:
Oczywiście dotyczy to XVS 1100. Sprzęgiełko rozrusznika oraz ukręcające się wałki zdawcze ze skrzyni i w przekładni wtórnej to norma przecież, więc tak nie gloryfikujmy inżynierów Yamahy, bo nie ma aż tak bardzo za co.
Być może kosztem uzytkowników Virago, Radki nie mają problemu z przegrzewaniem :idea:


No właśnie i teraz sam nie wiem przez ponad 5 lat zrobiłem 60 tys . km. i nic :nie_wiem: chyba że ktoś po drodze kręci licznik ?? :nie_wiem:
_________________

 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2558
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2018-08-22, 19:07   

arekw711 napisał/a:
i nic
Typowy przykład złośliwości rzeczy martwych ;D
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !

Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta