|
Szarpanie motorem - pomocy !!!! |
Autor |
Wiadomość |
Bartek Bartek
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2018-02-08, 21:29
|
|
|
ROBERT72 napisał/a: | A to ciekawe podciągnąłeś i jest luźny,coś tu nie gra Nad śrubą masz znaczniki i one dają Ci odniesienie na temat osiowości koła.Powinny być po jednej i drugiej stronie na tych samych kreskach lub pomiędzy ale po równo.To jest ważne ,gdyż jak sam zauważyłeś decyduje o osiowości koła a co za tym idzie pas leży odpowiednio na tylnym kole pasowym.Co prawda pływa tzn.przemieszcza się minimalnie od lewej do prawej strony lecz nie piszczy co jest oznaką właśnie nieustawionej osiowości.Może też być wyciągnięty ,to wtedy nie masz już możliwości naciągu i również piszczy ,bo nie układa się odpowiednio do profilu wgłębień na kole pasowym.
Sprawdź na tych znacznikach i mała podpowiedź w postaci artykułu napisanego przez jednego z kolegów na WRS-ie
https://sites.google.com/site/testankieta/home/pas-napedowy |
Może małe sprostowanie dotyczące luzu, pojawia się na kole a nie na pasie .Jak wcześniej pisałem mam luz około 3 cm podczas wybicia biegu i pojawienia się jakiekogolwiek oporu w momencie pchania w przód lub w tył.Pas przed naciagnieciem nie ,,piszczał'' podczas jazdy , i nie widać aby był poszczępiony, optarty itp. |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-02-09, 07:26
|
|
|
Robert, Bartek pisze o tym że jak kręci kołem to ma luz i tak ma być, napęd nie może być spięty na sztywno, Bartek zanim rozbierzesz całe moto to daj się komuś przejechać co jeździ 1300 bo to może twoja technika jazdy jest winna a nie motocykl |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
macko77
Model: MS1300
Rocznik: 2012
Dołączył: 27 Maj 2020 Posty: 17 Skąd: London
|
Wysłany: 2020-05-28, 22:24
|
|
|
ROBERT72 napisał/a: | Na oko ok1,5cm przy użyciu dość dużej siły .Nie może mocno się uginać... |
W serwisówce jest napisane, że przy naciśnięciu siłą około 4,5 kg pas powinien się ugiąć tylko 4-6mm jeżeli moto stoi w pionie. Nie wiem czy nie jest to błąd bo wydaje mi się, że 4,5 kg to spora siła a 4-6mm to prawie nic. Ten pas byłby napięty jak struna.
Potrzebuje info bo zauważyłem w moim moto, że pas przyciśnięty nawet lekko palcem ugina się ponad 3 cm.
Może ktoś podpowiedzieć jakiś garażowy sposób/przyrząd jak sprawdzić napięcie pasa?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2020-05-29, 07:06
|
|
|
zbyt słabo masz naciągnięty, motocykl ma stać na kołach, jeśli weźmiesz pas w palce i obrócisz nim o 90 stopni to masz dość dobrze naciągnięty |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|