YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Szarpanie motorem - pomocy !!!!
Autor Wiadomość
Bartek Bartek 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Posty: 8
Skąd: Bytów
Wysłany: 2018-02-08, 21:29   

ROBERT72 napisał/a:
A to ciekawe podciągnąłeś i jest luźny,coś tu nie gra :nie_wiem: Nad śrubą masz znaczniki i one dają Ci odniesienie na temat osiowości koła.Powinny być po jednej i drugiej stronie na tych samych kreskach lub pomiędzy ale po równo.To jest ważne ,gdyż jak sam zauważyłeś decyduje o osiowości koła a co za tym idzie pas leży odpowiednio na tylnym kole pasowym.Co prawda pływa tzn.przemieszcza się minimalnie od lewej do prawej strony lecz nie piszczy co jest oznaką właśnie nieustawionej osiowości.Może też być wyciągnięty ,to wtedy nie masz już możliwości naciągu i również piszczy ,bo nie układa się odpowiednio do profilu wgłębień na kole pasowym.
Sprawdź na tych znacznikach i mała podpowiedź w postaci artykułu napisanego przez jednego z kolegów na WRS-ie
https://sites.google.com/site/testankieta/home/pas-napedowy

Może małe sprostowanie dotyczące luzu, pojawia się na kole a nie na pasie .Jak wcześniej pisałem mam luz około 3 cm podczas wybicia biegu i pojawienia się jakiekogolwiek oporu w momencie pchania w przód lub w tył.Pas przed naciagnieciem nie ,,piszczał'' podczas jazdy , i nie widać aby był poszczępiony, optarty itp.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Posty: 1681
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-02-09, 07:26   

Robert, Bartek pisze o tym że jak kręci kołem to ma luz i tak ma być, napęd nie może być spięty na sztywno, Bartek zanim rozbierzesz całe moto to daj się komuś przejechać co jeździ 1300 bo to może twoja technika jazdy jest winna a nie motocykl
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
macko77 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Posty: 10
Skąd: London
Wysłany: 2020-05-28, 22:24   

ROBERT72 napisał/a:
Na oko ok1,5cm przy użyciu dość dużej siły .Nie może mocno się uginać...


W serwisówce jest napisane, że przy naciśnięciu siłą około 4,5 kg pas powinien się ugiąć tylko 4-6mm jeżeli moto stoi w pionie. Nie wiem czy nie jest to błąd bo wydaje mi się, że 4,5 kg to spora siła a 4-6mm to prawie nic. Ten pas byłby napięty jak struna.
Potrzebuje info bo zauważyłem w moim moto, że pas przyciśnięty nawet lekko palcem ugina się ponad 3 cm. :shock:
Może ktoś podpowiedzieć jakiś garażowy sposób/przyrząd jak sprawdzić napięcie pasa?
Pozdrawiam
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Posty: 1681
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2020-05-29, 07:06   

zbyt słabo masz naciągnięty, motocykl ma stać na kołach, jeśli weźmiesz pas w palce i obrócisz nim o 90 stopni to masz dość dobrze naciągnięty
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta