YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
RS Warrior 1700
Autor Wiadomość
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Posty: 4540
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2014-11-02, 14:45   RS Warrior 1700

W związku z tym, że Warrior dość mocno odbiega zarówno wizualnie jak i pod względem budowy od klasycznego RS'a poniżej zakładam temat dla wszystkich użytkowników tego zacnego modelu. Niech ten temat będzie składnicą wiedzy na temat Yamahy Road Star Warrior 1700 (wszystkich wersji).

Poniżej na sam początek wrzucam link do strony z :

- Service Manual
- Owner's Manual

:klik:

niestety po angielsku ale z braku laku dobre i to :)
Na tym forum jest kilku użytkowników Warriora mam nadzieję, że coś tutaj każdy doda od siebie :)

[ Dodano: 2014-11-02, 15:19 ]
Poniżej zamieszczam listę opon, które nadają się na tył Warriora (oczywiście nie wszystkie - reszta będzie sukcesywnie dodawana).
Lista zawiera parametry opony z uwzględnieniem rozmiaru tylnego widelca.


Opony, które sie mieszczą na standardowy widelec tylny (bez konieczności modyfikacji jego szerokości):

OEM Dunlop D220 200/50ZR17
. Szerokość opony: 194mm
. Średnica opony: 635mm
. Wysokość bieżnika: 6.5mm
. Felga - Zakres: 6" - 6.5"
. Nośność: 387 kg
. Waga opony: nie podano

OEM Bridgestone BT020 200/50ZR17
. Szerokość opony: 201mm
. Średnica opony: 631mm
. Wysokość bieżnika: 6.5mm
. Felga - Zakres: 6" - 6.5"
. Nośność: 387 kg
. Waga opony: nie podano

Avon Storm 2 Ultra 200/50ZR17
. Szerokość opony: 203mm
. Średnica opony: 630mm
. Wysokość bieżnika: 6.8mm
. Felga - Zakres: 6" - 6.5"
. Nośność: 387 kg
. Waga opony: 7,51 kg

Avon Storm ST 200/50ZR17
. Szerokość opony: 203mm
. Średnica opony: 635mm
. Wysokość bieżnika: 6.5mm
. Felga - Zakres: 6" - 6.5"
. Nośność: 387 kg
. Waga opony: 7,5 kg

Metzeler ME880 200/50ZR17-Bw
. Szerokość opony: 193mm
. Średnica opony: 630mm
. Wysokość bieżnika: 6.3mm
. Felga - Zakres: 6"
. Nośność: 387 kg
. Waga opony: 7,21 kg

Shinko 009 Raven Radial 200/50ZR17
. Szerokość opony: 200mm
. Średnica opony: 632mm
. Wysokość bieżnika: 5mm
. Felga - Zakres: ~6.25"
. Nośność: 387 kg
. Waga opony: 7,21 kg

Shinko 011 Verge Radial 200/50ZR17
. Szerokość opony: 200mm
. Średnica opony: 632mm
. Wysokość bieżnika: 6mm
. Felga - Zakres: ~6.25"
. Nośność: 387 kg
. Waga opony: 7,26 kg

Metzeler ME880 210/50ZR17-Bw
. Szerokość opony: 210mm
. Średnica opony: 642mm
. Wysokość bieżnika: 5.5mm
. Felga - Zakres: 6" - 7"
. Nośność: 400 kg
. Waga opony: brak danych

Pirelli Diablo Rosso II 240/45ZR-17 82W
. Szerokość opony: 235mm
. Średnica opony: 648mm
. Wysokość bieżnika: brak danych
. Felga - Zakres: 8" - 9"
. Nośność: 475 kg
. Waga opony: brak danych

Avon Cobra AV72 Radial 250/40VR18
. Szerokość opony: 251mm
. Średnica opony: 655mm
. Wysokość bieżnika: 6.8mm
. Felga - Zakres: 9"
. Nośność: 462 kg
. Waga opony: brak danych

Opony, które można zamontować po modyfikacji tylnego widelca:

Metzeler ME880 Radial 280/35VR18-BW.
. Szerokość opony: 277mm
. Średnica opony: 655mm
. Wysokość bieżnika: 6.5mm
. Felga - Zakres: 9.5" - 10.5"
. Nośność: 500 kg
. Waga opony: 8,3 kg

Avon Cobra AV72 Radial 280/40VR20-BW
. Szerokość opony: 281mm
. Średnica opony: 732mm
. Wysokość bieżnika: 6.5mm
. Felga - Zakres: 9,5" - 10.5"
. Nośność: 580 kg
. Waga opony: brak danych

Metzeler ME880 Radial 300/40VR18-BW.
. Szerokość opony: 300mm
. Średnica opony: 665mm
. Wysokość bieżnika: 6.5mm
. Felga - Zakres: 10" - 10.5"
. Nośność: 545 kg
. Waga opony: 5,7 kg

Avon Cobra AV72 Radial 300/35VR18-BW.
. Szerokość opony: 300mm
. Średnica opony: 664mm
. Wysokość bieżnika: 6.5mm
. Felga - Zakres: 10" - 11"
. Nośność: 545 kg
. Waga opony: brak danych
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
1janbo 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Posty: 3699
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-11-05, 20:51   

...wreszcie coś w temacie...

A przyznam się, że do tej pory byłem przekonany, że 205 to max bez modyfikacji widelca... Będę śledził temat z ciekawością :>
_________________
Moderator na emeryturze.
Emeryt nie musi, emeryt może!



___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Posty: 4540
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2014-11-10, 22:59   

Fabryczne kolory Warriora wg rocznika
2002 Metallic Titanium (a.k.a. Dark Grey Metallic)
2002 Imperial Red
2002 Indigo
2003 Titanium Metallic
2003 Liquid Silver
2003 Onyx with Indigo Flames
2004 Indigo with blue and purple pinstripe
2004 Cerulean Silver with Flames
2005 Indigo with Blue and Purple Pin Stripe
2005 Black Cherry with Flames
2005 Onyx - First Midnight
2006 Candy Apple Red with Silver Stripes on Tank
2006 Onyx - Midnight
2006 Cobalt Blue Sliver Flames
2007 Sapphire Blue with Liquid Silver Flames
2007 Charcoal Silver with Gray Stripes on Tank
2007 Raven - Midnight with Red Tribal Pin Stripe
2008 Candy Red with Black sides
2008 Raven - Midnight
2009 Liquid Silver
2009 Onyx - Midnight
Kolory dostępne tylko w Kanadzie:
2010 Deep Red Metallic with small tank swoosh
2010 Midnight is black w/gold rims and forks

Wszystkie numery kolorów można znaleźć na tej stronie
:klik:

[ Dodano: 2014-11-10, 23:22 ]
Przyciski na prędkościomierzu - taki opis znalazłem

Lewy przycisk = Select
Prawy przycisk = Reset

Nacisnąć i przytrzymać lewy przycisk - zmiana km na mile i odwrotnie
Nacisnąć i przytrzymać prawy przycisk - wyzerowanie licznika kilometrów (mil)
Wcisnąć i przytrzymać oba przyciski - ustawienie zegara

[ Dodano: 2014-11-30, 18:27 ]
W związku z użytkowaniem modułu FI2000 Cobra (tuningowy moduł sterowania paliwem) zamieszczam poniżej opis jak dostroić moduł. W załączniku oryginał instrukcji instalacji w jęz. angielskim prosto od Cobry, a poniżej tłumaczenie ustawień pokręteł:



ZIELONA dioda (lewa) - korekta wpływa na spalanie paliwa przy biegu jałowym oraz w trakcie jazdy. Jeśli masz problemy w trakcie jazdy, w tym miejscu można spróbować innego ustawienia. Generalnie, podwyższone obroty i nierównomierna praca w trakcie jazdy jest spowodowana zbyt ubogą mieszanką paliwowo-powietrzną, więc należy spróbować wprowadzić korektę o niewielki wzrost paliwa poprzez obrót pokrętłem w prawo przy użyciu małego płaskiego śrubokręta na pozycję 1 lub 2. Przetestuj motocykl, jeśli nie czuć poprawy trzeba zwiększyć ustawienie dopóki wzrost obrotów nie ustanie. Również strzelanie z wydechów jest zwykle objawem nieprawidłowo ustawionej mieszanki (lub przyczyna to nieszczelność układu wydechowego). W tym przypadku należy spróbować analogicznie przekręcić pokrętło jak powyżej do czasu aż strzelanie ustanie.

ŻÓŁTA dioda (środkowa) - regulacja ta dotyczy przyspieszenia i zasilania paliwem. Jeśli czujesz szarpanie lub że motocykl spowalnia, to tym pokrętłem należy spróbować innego ustawienia. Akcesoryjne filtry powietrza zwykle zwiększają dostęp powietrza, przez co jest go więcej w mieszance. Wówczas należy spróbować lekko zwiększyć wartość na pokrętle, jak powyżej, aż powróci gładkie przyspieszenie.

CZERWONA dioda (prawa) - to pokrętło kontroluje dostarczanie paliwa przy górnych obrotach. Producenci motocykli mają wymóg górnej granicy emisji spalin, jednak większość akcesoryjnych wydechów nie będzie radykalnie zmieniać tego wymogu. Filtry powietrza o podwyższonej przepustowości (tzw. Hi-Flow), szczególnie te, które nie są zgodne z ograniczeniami, mogą znacząco podwyższyć obroty oraz zapotrzebowanie na paliwo. To pokrętło należy użyć zaczynając od pozycji 3. Dla bezpieczeństwa należy wykonać test w trakcie jazdy motocyklem do czerwonego zakresu wysokich obrotów i dostosować pokrętło do czasu najlepszej wydajności.

Wpływ na ustawienie zależy od :
- wydechu
- filtra powietrza
- rodzaju świec

[ Dodano: Sro 17 Gru, 2014 14:13 ]
Akumulator do Warriora (OEM)

YT14B-4 lub GT14B-4
Napięcie : 12V
Wymiary: 152mm x 70mm x 145mm
Masa: 4.6 kg
Pojemność : 12 Ah
Prąd rozruchu : 135A

Poniżej filmiki obrazujące jak zmienia się odpalanie zimnego motocykla w zależności od prądu rozruchu.

Prąd rozruchu 135A – odpalenie po 6 obrotach rozrusznika
https://www.youtube.com/w...d&v=W4BDSDPpPik
Prąd rozruchu 270A – odpalenie po 2,5 obrotach rozrusznika
https://www.youtube.com/w...d&v=Z0H1IocpVk0

[ Dodano: 2016-07-18, 09:20 ]
Uruchomienie trybu diagnostycznego i sprawdzenie błędów:

Jak wykonać indywidualną kontrolę diagnostyczną

- Zdjąć siedzenie
- Nacisnąć i przytrzymać RESET i SELECT podczas przekręcania kluczyka, i trzymać przyciśnięte przyciski przez około 8 sekund
- Na wyświetlaczu pojawi się komunikat DIAG
- Puścić trzymane przyciski , Nacisnąć ponownie SELECT I RESET ponownie na około 2 sekundy
- Odłączyć czujnik pompy paliwa - Znajduje się pod lewym tylnym rogiem zbiornika paliwa . Kontrolka FUEL powinna zacząć migać na tablicy rozdzielczej, wtedy jest ok .

- Wyświetlacz powinien pokazywać :
ZEGAR SEKCJA : DI 01 ( To jest kod diagnostyczny)
ODOMETER SEKCJA : liczba , zwykle 15-17 ( obszar ten pokazuje wartość czujnika )

Przeprowadzania kontroli sensorów
( SELECT przycisku przewijania w górę , RESET przycisk przewijania w dół)
Dalej już po angielsku.

- DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.

- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY

- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY

- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999

- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS

- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)

- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF

- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF

- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.

- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.

- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION
TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.

- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255 coreshot is offline

Błędy kasuje sie na DI 62 - włączając i wyłączając zapłon.

Cobra FI2000 - manual.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 324 raz(y) 143.64 KB

_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta