yamaha stratoliner |
Autor |
Wiadomość |
norton
Rocznik: 2002
Wiek: 65 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Toronto
|
Wysłany: 2015-03-23, 09:07
|
|
|
koledzy tymi przyciskami na obudowie nic nie da się zmienić poza tym co jest wgrane, aby zmienić dopływ powietrza, paliwa potrzebny jest komputer i program do danego numeru PC .Sam zrobiłem dziurę w przedziale 115-140km/h i praktycznie bez względu na prędkość spala 6l/100km a w trasie nie schodzę ponirzej 80mil/h.Stratolinera S mam od czterech lat |
|
|
|
|
jacala
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sty 2013 Posty: 1141 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2015-04-04, 18:24
|
|
|
Mam pytanko tak dla orientacji:
na jakich wartości macie ustawione na kontrolerze Fi 2000?
Ja znalazłem po instrukcjach od lewej 1 ; 2 ; 4 i tek też miałem ustawione jak kupiłem. |
_________________ były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000
Organizator Zlotu Bieszczady 2019
Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju. |
|
|
|
|
Żółw
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-04-05, 09:58
|
|
|
Troszkę wprawdzie inny silnik ale ja mam ustawione 3-5-0 jeździłem na 1-3-0 i było dziwnie bo strasznie w wydech strzelał. Teraz jest w miarę ok chociaż jeszcze do doskonałości trochę brakuje |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
|
yorguś
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lis 2013 Posty: 53 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-04-13, 22:15
|
|
|
Pany,jaki olej lejecie do waszych lokomotyw? |
|
|
|
|
RTP
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 323 Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2015-04-13, 23:34
|
|
|
yorguś,
YAMALUBE półsyntetyk |
_________________ Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2015-04-13, 23:35
|
|
|
yorguś napisał/a: | Pany,jaki olej lejecie do waszych lokomotyw? |
pisałem juz o tym gdzieś wczesniej... Castrol 10w40 |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
RTP
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 323 Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2015-04-13, 23:45
|
|
|
winiar,
czytam waszą wcześniejszą dyskusję odnośnie ustawiania map itd,. o co tu chodzi bo jestem w tym temacie zielony "zielony" (osobiście nie mam nic do zielonych )
Ja przy jeździe miedzy 90 a 110 czyli spokojnej mam spalanie 7,7L no i strzela wydech przy odpuszczeniu gazu .... liczę na podpowiedź |
_________________ Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2015-04-14, 05:06
|
|
|
RTP, nie pamietam czy Ty masz FI czy Power Comandera? Tu chodzi o regulacje tego ustrojstwa i ustawianie map. Troche duzo Ci spala jak na wolna jazde? Po odpowiednim wyregulowaniu powinna spasc ilosc spalanej benzyny i tez powinno ustapic strzelanie. Moge Ci podac jak mam ustawiony FI bo to posiadam a niestety nie wiem jak sie ustawia Power Comandera ale ktos wrzucal jakies linki. W swoim moge zerknac dopiero w niedziele bo teraz jestem na Malcie z ktorej pozdrawiam |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
RTP
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 323 Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2015-04-14, 11:31
|
|
|
winiar,
no to się dzieje u Ciebie , niedawno Turcja , teraz Malta - ja podsyłam pozdrowionka z Gdańska ;-)
Wracając do mojego Midnight Stara ... przypomnę, że mam wydech akcesoryjny vance & hines z sondą lambda bez EXUP-a. PC na pewno nie mam co do FI raczej też nie. I co teraz z tym biznesem zrobić?
Nie podoba mi się te strzelanie no i spalanie |
_________________ Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2015-04-14, 15:12
|
|
|
Jakos tak wychodzi, ze podróżuje :-) do akcesoryjnych kominow trzeba założyć jeden z tych dwóch elementów. Dlatego Ci strzelają wydechy i nie wiem czy cos dasz radę zrobić bez PC lub FI. Spróbuj nie odpuszczać manetki zbyt gwałtownie i powoli schodzić z obrotów. To jedyna rzecz która mi przychodzi do głowy. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
RTP
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 323 Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2015-04-14, 21:10
|
|
|
no to gratki i korzystaj ile się da ;-)
co do wydechu to napisałem też do gości od wydechów vance & hines, zobaczymy co poradzą. |
_________________ Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America |
|
|
|
|
robert bagan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 55 Skąd: sokółka
|
Wysłany: 2015-04-15, 20:34
|
|
|
Po pierwsze zmień filtr powietrza na k&n |
_________________ Gl1800 |
|
|
|
|
RTP
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 323 Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2015-04-15, 23:13
|
|
|
robert bagan napisał/a: | Po pierwsze zmień filtr powietrza na k&n |
może jakieś uzasadnienie ? |
_________________ Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America |
|
|
|
|
norton
Rocznik: 2002
Wiek: 65 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Toronto
|
Wysłany: 2015-04-16, 10:39
|
|
|
Producent zaleca mineralny 20w50 ja zalewam Motulem 20w50 7100 jest to pełny syntetyk o parametrach mineralnego Oprogramowanie do odpowiedniego PC można pobrać ze strony producenta i wtedy zmieniać ustawienia
[ Dodano: 2015-04-16, 10:52 ]
RTP jeśli masz czysty filtr to go zostaw chyba że chcesz wydać 220zł to zmień na K&N |
|
|
|
|
andrzejnow666
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 757 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-04-16, 11:38
|
|
|
andrzejnow666 napisał/a: | ile Wam spalają Wasze Midnight Stary 1900. Ja jestem po pierwszym tankowaniu po zakupie i lekko się zdziwiłem bo mi wyszło 9,7 l. Oczywiście, jak to na początku by się nacieszyć nowym nabytkiem, było cały czas odkręcanie na maksa, hamowanie i znowu odkręcanie, ale i tak wydaje mi się to trochę dużo. Nie jechałem też nim dalej niż 70 km na raz. Mam w swoim power commandera i wydechy hard crome i na tą chwilę nie wiem czy ktoś wgrywał jakieś mapy tam. Czy to moze mieć aż taki duży wpływ na spalanie ? . Jak szukałem w sieci to podają od 6 do 8,5 l./ 100 km. |
Zacytowałem sam siebie, czuję się jak klasyk A teraz do tematu, oto co zauważyłem. Jeżdżąc z kolesiem co ma shadow 650 i bujając się 80-100 góra 110 km/h to spalanie rewelka - niespełna 6l/100 km. Jeżdżąc szybciej, ale bez gwałtownego odkręcania samemu to +- 7l. A wszytko co powoduje zajeb..... banana na mojej twarzy i nie pozwala żałować wydanej złotówki na moto wiąże się ze spalaniem od 7,5 w górę nawet do wspomnianych 9l z hakiem. Ale jak to mówią przyjemności kosztują więc na razie chyba odpuszczę grzebanie power commanderze. |
|
|
|
|
robert bagan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 55 Skąd: sokółka
|
Wysłany: 2015-04-17, 20:49
|
|
|
może jakieś uzasadnienie
Wydech masz ciut uwolniony a co z dolotem |
_________________ Gl1800 |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2015-04-18, 20:57
|
|
|
Co ile wymieniacie filtr powietrza?
W instrukcji jest chyba co 40 tyś km ..... |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-04-18, 21:04
|
|
|
soft napisał/a: | W instrukcji jest chyba co 40 tyś km ..... | niemożliwe
u mnie by nie palił przy 15tys najlepiej sprawdzić organoleptycznie. Polecam K&N u mnie już się zwrócił (myję co 7-8 tys.) |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2015-04-18, 21:53
|
|
|
umieszczenie tego filtra jest idealne do sprawdzania. Jak sobie pomyślę że mam ściągać lub podnosić zbiornik to mi się słabo robi.
[ Dodano: 2015-04-19, 21:24 ]
Właśnie zamówiłem filtr K&F .... i akumulator :-)
Żegnajcie 600 zł...... |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
RTP
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 323 Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2015-04-19, 23:25
|
|
|
soft napisał/a: | Co ile wymieniacie filtr powietrza?
W instrukcji jest chyba co 40 tyś km ..... |
Sprawdziłem w instrukcji i potwierdzam , że co 40 tysi. |
_________________ Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America |
|
|
|
|
|