YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
yamaha stratoliner
Autor Wiadomość
norton 



Rocznik: 2002
Wiek: 65
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Toronto
Wysłany: 2015-03-23, 09:07   

koledzy tymi przyciskami na obudowie nic nie da się zmienić poza tym co jest wgrane, aby zmienić dopływ powietrza, paliwa potrzebny jest komputer i program do danego numeru PC .Sam zrobiłem dziurę w przedziale 115-140km/h i praktycznie bez względu na prędkość spala 6l/100km a w trasie nie schodzę ponirzej 80mil/h.Stratolinera S mam od czterech lat
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-04-04, 18:24   

Mam pytanko tak dla orientacji:
na jakich wartości macie ustawione na kontrolerze Fi 2000?
Ja znalazłem po instrukcjach od lewej 1 ; 2 ; 4 i tek też miałem ustawione jak kupiłem.
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-04-05, 09:58   

Troszkę wprawdzie inny silnik ale ja mam ustawione 3-5-0 jeździłem na 1-3-0 i było dziwnie bo strasznie w wydech strzelał. Teraz jest w miarę ok chociaż jeszcze do doskonałości trochę brakuje ;)
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
yorguś 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-04-13, 22:15   

Pany,jaki olej lejecie do waszych lokomotyw?
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-04-13, 23:34   

yorguś,
YAMALUBE półsyntetyk
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-04-13, 23:35   

yorguś napisał/a:
Pany,jaki olej lejecie do waszych lokomotyw?

pisałem juz o tym gdzieś wczesniej... Castrol 10w40
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-04-13, 23:45   

winiar,
czytam waszą wcześniejszą dyskusję odnośnie ustawiania map itd,. o co tu chodzi bo jestem w tym temacie zielony "zielony" (osobiście nie mam nic do zielonych ;d )
Ja przy jeździe miedzy 90 a 110 czyli spokojnej mam spalanie 7,7L no i strzela wydech przy odpuszczeniu gazu .... liczę na podpowiedź
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-04-14, 05:06   

RTP, nie pamietam czy Ty masz FI czy Power Comandera? Tu chodzi o regulacje tego ustrojstwa i ustawianie map. Troche duzo Ci spala jak na wolna jazde? Po odpowiednim wyregulowaniu powinna spasc ilosc spalanej benzyny i tez powinno ustapic strzelanie. Moge Ci podac jak mam ustawiony FI bo to posiadam a niestety nie wiem jak sie ustawia Power Comandera ale ktos wrzucal jakies linki. W swoim moge zerknac dopiero w niedziele bo teraz jestem na Malcie ;D z ktorej pozdrawiam ;d
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-04-14, 11:31   

winiar,
no to się dzieje u Ciebie , niedawno Turcja , teraz Malta - ja podsyłam pozdrowionka z Gdańska ;-)
Wracając do mojego Midnight Stara ... przypomnę, że mam wydech akcesoryjny vance & hines z sondą lambda bez EXUP-a. PC na pewno nie mam co do FI raczej też nie. I co teraz z tym biznesem zrobić? :nie_wiem:
Nie podoba mi się te strzelanie no i spalanie :beczy:
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-04-14, 15:12   

Jakos tak wychodzi, ze podróżuje :-) do akcesoryjnych kominow trzeba założyć jeden z tych dwóch elementów. Dlatego Ci strzelają wydechy i nie wiem czy cos dasz radę zrobić bez PC lub FI. Spróbuj nie odpuszczać manetki zbyt gwałtownie i powoli schodzić z obrotów. To jedyna rzecz która mi przychodzi do głowy.
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-04-14, 21:10   

no to gratki i korzystaj ile się da ;-)
co do wydechu to napisałem też do gości od wydechów vance & hines, zobaczymy co poradzą.
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
robert bagan 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 55
Skąd: sokółka
Wysłany: 2015-04-15, 20:34   

Po pierwsze zmień filtr powietrza na k&n
_________________
Gl1800
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-04-15, 23:13   

robert bagan napisał/a:
Po pierwsze zmień filtr powietrza na k&n

może jakieś uzasadnienie ? :nie_wiem:
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
norton 



Rocznik: 2002
Wiek: 65
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Toronto
Wysłany: 2015-04-16, 10:39   

Producent zaleca mineralny 20w50 ja zalewam Motulem 20w50 7100 jest to pełny syntetyk o parametrach mineralnego Oprogramowanie do odpowiedniego PC można pobrać ze strony producenta i wtedy zmieniać ustawienia

[ Dodano: 2015-04-16, 10:52 ]
RTP jeśli masz czysty filtr to go zostaw chyba że chcesz wydać 220zł to zmień na K&N
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 757
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2015-04-16, 11:38   

andrzejnow666 napisał/a:
ile Wam spalają Wasze Midnight Stary 1900. Ja jestem po pierwszym tankowaniu po zakupie i lekko się zdziwiłem bo mi wyszło 9,7 l. Oczywiście, jak to na początku by się nacieszyć nowym nabytkiem, było cały czas odkręcanie na maksa, hamowanie i znowu odkręcanie, ale i tak wydaje mi się to trochę dużo. Nie jechałem też nim dalej niż 70 km na raz. Mam w swoim power commandera i wydechy hard crome i na tą chwilę nie wiem czy ktoś wgrywał jakieś mapy tam. Czy to moze mieć aż taki duży wpływ na spalanie ? . Jak szukałem w sieci to podają od 6 do 8,5 l./ 100 km.

Zacytowałem sam siebie, czuję się jak klasyk :) A teraz do tematu, oto co zauważyłem. Jeżdżąc z kolesiem co ma shadow 650 i bujając się 80-100 góra 110 km/h to spalanie rewelka - niespełna 6l/100 km. Jeżdżąc szybciej, ale bez gwałtownego odkręcania samemu to +- 7l. A wszytko co powoduje zajeb..... banana na mojej twarzy i nie pozwala żałować wydanej złotówki na moto wiąże się ze spalaniem od 7,5 w górę nawet do wspomnianych 9l z hakiem. Ale jak to mówią przyjemności kosztują więc na razie chyba odpuszczę grzebanie power commanderze.
 
 
robert bagan 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 55
Skąd: sokółka
Wysłany: 2015-04-17, 20:49   

może jakieś uzasadnienie
Wydech masz ciut uwolniony a co z dolotem
_________________
Gl1800
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2015-04-18, 20:57   

Co ile wymieniacie filtr powietrza?
W instrukcji jest chyba co 40 tyś km .....
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-04-18, 21:04   

soft napisał/a:
W instrukcji jest chyba co 40 tyś km .....
niemożliwe :shock:
u mnie by nie palił przy 15tys :nie_wiem: najlepiej sprawdzić organoleptycznie. Polecam K&N u mnie już się zwrócił ;D (myję co 7-8 tys.)
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2015-04-18, 21:53   

umieszczenie tego filtra jest idealne do sprawdzania. Jak sobie pomyślę że mam ściągać lub podnosić zbiornik to mi się słabo robi.

[ Dodano: 2015-04-19, 21:24 ]
Właśnie zamówiłem filtr K&F .... i akumulator :-)

Żegnajcie 600 zł......
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-04-19, 23:25   

soft napisał/a:
Co ile wymieniacie filtr powietrza?
W instrukcji jest chyba co 40 tyś km .....


Sprawdziłem w instrukcji i potwierdzam , że co 40 tysi.
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group