Ładowanie |
Autor |
Wiadomość |
negger77
Rocznik: 1999
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-09-03, 23:06 Ładowanie
|
|
|
Witam kiedyś temat już poruszałem i myślałem że po waszej pomocy udało mi się problem usunąć ale niestety problem z ładowaniem w tym roku powrócił .Wybrałem się na trasę ok 500 km parę razy uruchamiałem i gasiłem silnik problemu nie było ale po jakimś czasie okazało sie że nie ma ładowanie odstawiłem motor na całą noc. Rano poszedłem odpalić maszynę i ładowanie znowu było parę dni jeździłem na wyjeździe i wróciłem do domu bez problemu, ale po kilku dniach temat powrócił jadąc do pracy sprawdziłem ładowanie- brak. Zgasiłem silnik,udało mi się go uruchomić i ładowanie znowu było. I to cały mój problem najgorsze że nie wiadomo kiedy znowu się to stanie i czego szukać proszę o pomoc elektrycy rozkładają ręce bo jak sprawdza to wszystko ok. |
|
|
|
|
bary1809
Rocznik: 2002
Wiek: 37 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2014-10-30, 17:53
|
|
|
witam mam ten sam problem ładowanie waha sie od 12v do 13,5v juz nawet alternator wyjołem i zawiozłem do warsztatu do sprawdzeni ale jest oki regulator napięcia to była moja pierwsza myśl pojechałem do kumpla tez ma draga 1100 podmieniłem regulatory i u niego wszystko oki a u mnie to samo już myslałem nad kiepską masa ale patrze ze masa jest podpięta pod rozrusznik a nie pod ramę jak myślałem wiec oczyściłem ta wtyczke i nadal to samo juz nawet kable sprawdzałem miernikiem czy nie są może przerwane niewiem rozkładam ręce i prosze o pomoc z góry dzieki |
_________________
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2014-10-30, 18:05
|
|
|
bary1809, jak to sie stało że jeszcze nie byłeś w przywitalni - trochę ryzykujesz
a w temacie masz w Lesznie kilka warsztatów , po prostu podjedź pogoda pasi |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
bary1809
Rocznik: 2002
Wiek: 37 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2014-11-03, 20:41
|
|
|
no zawsze zapomnę się przywitać ale poprawiam sie z dnia na dzień a co do tych warsztatów to byłem w trzech i mi powiedzieli ze mam wymienić regulator napięcia a wymieniłem sie z kumplem który tez ma draga 1100 i było to samo to co mam jechać do mechanika wydać 250 zł na regulator który mam sprawny bez sensu wiec prubuje na forum sie czegoś dowiedzieć pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-11-03, 21:19
|
|
|
to obejrzyj wtyczki - bo skoro założyłeś inny regulator i dalej to samo to trzeba dalej
zmierzyłeś napięcia ze stojana ? rezystancje z każdego odczepu i do masy ?
powinny być takie same i brak przebicia do masy
mi się pozajeczyła wtyczka od regulatora - po wymontowaniu i poprawieniu styków wariowanie wskazówki prędkościomierza jak ręka odjął
regulator nie musi być do XVSa - może być każdy o podobnej wydajności prądowej (brak oznaczeń więc warto kierować się pojemnością - wydatki prądowe podobne |
|
|
|
|
stasork
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 69 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-11-03, 21:40
|
|
|
Sprawdź opór uzwojenia (powinno być 0,35-0,45 ohma). Opory mają być takie same.
Napięcie ładowania wynosi 14 V.
Akumulator powinien dawać 12,8-13 V.
Sprawdź powiedź, doradzimy
PS. Jakie jest napięcie na akumulatorze bez obciążenia? |
_________________ Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać. |
|
|
|
|
bary1809
Rocznik: 2002
Wiek: 37 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2014-11-07, 21:38
|
|
|
witam na akumulatorze miałem 12,8 a napiecie ładowania przed awarią miałem 13,7 nizsze niz podajesz ale podejzewam ze przez to ze swiatłam właczja sie razem z przekręceniem kluczyka stacyjki a ten opur uzwojenia ma sprawdzic na alternatorze ? dzieki za pomoc zbadam i dam znać szerokości |
_________________
|
|
|
|
|
|