YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Świece irydowe czy wieloelektrodowe?
Autor Wiadomość
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2013-04-09, 21:16   

Jest różnica. Udowodnię to Wam na prostym przykładzie.
Odpalcie zimny motocykl i bez rozgrzewania i bez ssania ruszcie do dynamicznej jazdy.
Na zwykłych świecach będzie to dosyć trudne - czasami nawet niemożliwe.
Na irydach - żaden problem.
Więc jest jakaś różnica.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 60
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-04-09, 21:43   

Ręce opadają jak czytam niektóre wypowiedzi ;/ ...... dajcie już spokój tym irydom ;D
Kto chce,niech kupuje, kto nie chce niech nie kupuje..... ale na samym początku gdyby ktoś chciał kupić to proponuję mocno zapoznać się z opiniami na ich temat, przeszukać forum a później podjąć decyzję o zakupie....... inaczej to za miesiąc ktoś założy podobny temat, za dwa miesiące następny, itd :evil:
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2013-04-09, 22:42   

Temat zaczął się kręcić tylko wokół świec irydowych, brak natomiast opinii użytkowników świec wieloelektrodowych :nie_wiem:
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-04-10, 17:03   

MARSINUS napisał/a:
brak natomiast opinii użytkowników świec wieloelektrodowych :nie_wiem:
może powód jest oczywisty ? nikt się nie wypowiada, ponieważ nikt, lub prawie nikt nie używa ?

[ Dodano: 2013-04-10, 17:10 ]
soft napisał/a:
Odpalcie zimny motocykl i bez rozgrzewania i bez ssania ruszcie do dynamicznej jazdy.
no wiesz ? a ceremoniał ;p . Odpalanie, ssanie na cały gwizdek, potem pomału ruszamy, potem ssanie do połowy, delikatnie podkręcamy manetkę, kilometr albo dwa, bum, bum, bum i powoli zdejmujemy ssanie do zera, o ile termometr zamiast korka wlewu oleju pokaże nam co najmniej 60-70stopni. I wreszcie ssanie zamykamy i można jechać ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group