|
Świece irydowe czy wieloelektrodowe? |
Autor |
Wiadomość |
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2013-04-09, 21:16
|
|
|
Jest różnica. Udowodnię to Wam na prostym przykładzie.
Odpalcie zimny motocykl i bez rozgrzewania i bez ssania ruszcie do dynamicznej jazdy.
Na zwykłych świecach będzie to dosyć trudne - czasami nawet niemożliwe.
Na irydach - żaden problem.
Więc jest jakaś różnica. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 60 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-04-09, 21:43
|
|
|
Ręce opadają jak czytam niektóre wypowiedzi ...... dajcie już spokój tym irydom
Kto chce,niech kupuje, kto nie chce niech nie kupuje..... ale na samym początku gdyby ktoś chciał kupić to proponuję mocno zapoznać się z opiniami na ich temat, przeszukać forum a później podjąć decyzję o zakupie....... inaczej to za miesiąc ktoś założy podobny temat, za dwa miesiące następny, itd |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1362 Skąd: Robotnicza Wieś
|
Wysłany: 2013-04-09, 22:42
|
|
|
Temat zaczął się kręcić tylko wokół świec irydowych, brak natomiast opinii użytkowników świec wieloelektrodowych |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-04-10, 17:03
|
|
|
MARSINUS napisał/a: | brak natomiast opinii użytkowników świec wieloelektrodowych | może powód jest oczywisty ? nikt się nie wypowiada, ponieważ nikt, lub prawie nikt nie używa ?
[ Dodano: 2013-04-10, 17:10 ]
soft napisał/a: | Odpalcie zimny motocykl i bez rozgrzewania i bez ssania ruszcie do dynamicznej jazdy. | no wiesz ? a ceremoniał . Odpalanie, ssanie na cały gwizdek, potem pomału ruszamy, potem ssanie do połowy, delikatnie podkręcamy manetkę, kilometr albo dwa, bum, bum, bum i powoli zdejmujemy ssanie do zera, o ile termometr zamiast korka wlewu oleju pokaże nam co najmniej 60-70stopni. I wreszcie ssanie zamykamy i można jechać |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|