YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
wydech w xvs 650 czy się dzieli na części?
Autor Wiadomość
tomekkaz 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: NYSA
Wysłany: 2010-01-31, 22:41   wydech w xvs 650 czy się dzieli na części?

Hej witam wszystkich i mam pierwsze pytanie na tym forum . Na jesień kupiłem Drag Stara clasic 650 xvs i jest to pierwszy mój motor jakim kiedykolwiek jeździłem . (5 miesięcy śmigałem skuterem 50-tką ) Otóż motor jest piękny ,nie zniszczony ,wygląda jak nowy , ale niestety raz zapomniałem wyłączyć ssania i piękny chrom na kolanku przy samym cylindrze zamienił się w fiolet i drażni mnie to . O tym aby nie zapominać o wyłączeniu ssania dowiedziałem się właśnie na forum. I właściwe pytanie , czy tłumik jest dzielony , czy można odłączyć kolanko i dać do chromowania? Daje zdjęcie które znalazłem w internecie przedstawia odcinek który mnie interesuje , Pozdrawiam.


Przypominam o pkt 1 Regulaminu evil - JanekBo

872880071_6.jpg
Plik ściągnięto 287 raz(y) 59.26 KB

Ostatnio zmieniony przez 1janbo 2010-01-31, 23:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-01-31, 23:23   

Wróc do poczatku. tam jest odnośnik do powitalni, taki mamy zwyczaj. dział o sobie. Inaczej nikt ci nie odpowie. ja przyznaję się, że nie wiem. Mam również trochę podkolorowane, ale pod osłoną nie widać
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2010-02-01, 00:05   

tomekkaz, może to nie jest bezpośrednia odpowiedź na Twoje zapytania ale zerknij do tego tamatu albo tego.

I wiem co czujesz... sam miałem kilka dni kaca moralnego za to, że dokonałem gwałtu na doskonałości mego Draga przebarwiając mu kolanko :beczy: :ryczy:
_________________


AB Rh+
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-02-01, 00:23   

krotom, tego się chyba nie da uniknąć(przebarwienia). Ale może wystarczy polerka. trochę ostatnio się bawiłem w polerowanie i przebarwienie po spawie ( fiolet po drugiej stronie blachy) zapolerowałem na cacy. Lustro, więc jak można zdjąć tą osłonę, wydaje mi się, że da się przywrócić blask kolanku
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tomekkaz 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: NYSA
Wysłany: 2010-02-01, 19:30   

hej Witek , a czym to polerowałeś chodzi mi o sprzęt i pasty (jeśli były) Czy masz może jakąś profesjonalną polerkę itp.
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-02-01, 19:35   

witek1965 napisał/a:
Ale może wystarczy polerka.

Wg mnie nie wystarczy. Przebarwienie jest wynikiem temperatury i tutaj pomoże wyłącznie galwanizacja.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
power choppers 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Iława
Wysłany: 2010-02-03, 23:58   

Zależy jak mocno jest przebarwiony, jak trochę to można wypolerować, proponuje na początek zobaczyć AutoMaxem i miękka szmatką. A kolanko które jest na foto można odkrecić.
_________________
Power Choppers - budowa, stylizacja i naprawa motocykli
 
 
tomekkaz 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: NYSA
Wysłany: 2010-02-04, 08:24   

to świetnie jak można je odkręcić . Nie będę się bawił w polerowanie tylko oddam do chromowania , dzięki.
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-02-04, 11:23   

tomekkaz napisał/a:
to świetnie jak można je odkręcić

Przy garach masz śruby, musisz je odkręcić a później przy łaczeniu z tłumikami. Pomiędzy masz jeszcze mocowanie do ramy. Bez nerwacji, zdejmiejsz bez problemu.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-02-04, 17:47   

pan_wiewiorka napisał/a:
witek1965 napisał/a:
Ale może wystarczy polerka.

Wg mnie nie wystarczy. Przebarwienie jest wynikiem temperatury i tutaj pomoże wyłącznie galwanizacja.


Marcin a czym wg ciebie jest spowodowane przebarwienie po drugiej stronie blachy, którą wcześniej spawano? Temperatury i to o wiele wyższej od tej jaka występuje w skrajnych wypadkach w wydechach(wszak się nie topią), a ja bez problemu doprowadziłem swoje "wyroby" do stanu lustrzanego :) (przygotówka do położenia chromu) Nie wyjasnię tego w sposób naukowy ( na pewno EDDIE by potrafił) czym jest to zjawisko spowodowane, ale materiał przebarwia się nie w całej strukturze, a tylko na powierzchni i dość łatwo daje się wypolerować. Oczywiście polerowanie kolanka jest zdecydowanie trudniejszą czynnością aniżeli płaskiej powierzchni, ale się da.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-02-10, 01:05   

witek1965 napisał/a:
pan_wiewiorka napisał/a:
witek1965 napisał/a:
Ale może wystarczy polerka.

Wg mnie nie wystarczy. Przebarwienie jest wynikiem temperatury i tutaj pomoże wyłącznie galwanizacja.


Marcin a czym wg ciebie jest spowodowane przebarwienie po drugiej stronie blachy, którą wcześniej spawano? Temperatury i to o wiele wyższej od tej jaka występuje w skrajnych wypadkach w wydechach(wszak się nie topią), a ja bez problemu doprowadziłem swoje "wyroby" do stanu lustrzanego :) (przygotówka do położenia chromu) Nie wyjasnię tego w sposób naukowy ( na pewno EDDIE by potrafił) czym jest to zjawisko spowodowane, ale materiał przebarwia się nie w całej strukturze, a tylko na powierzchni i dość łatwo daje się wypolerować. Oczywiście polerowanie kolanka jest zdecydowanie trudniejszą czynnością aniżeli płaskiej powierzchni, ale się da.


Prosiłbym na przyszłość nie robić osobistych wycieczek, chyba że w innym celu.

Dodam wiadomość z netu (nie od siebie):

Cytat:
Przebarwienia pochodzące od spawania elementów ze stali nierdzewnej mogą być usunięte po dokładnym odtłuszczeniu ich powierzchni za pomocą past zawierających kwasy lub za pomocą żeli nakładanych pędzlem, poprzez wytrawianie zanurzeniowe lub elektrochemiczne metody czyszczenia. Może być konieczne połączenie metod wykończenia powierzchni, gdyż nie można w pełni polegać na zastosowaniu jedynie kwasu azotowego do usunięcia z powierzchni wystarczającej ilości metalu. Może to wymagać obróbki mechanicznej (szlifowanie lub ścieranie), po którym następuje dekontaminacja za pomocą kwasu azotowego.
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group