Flaga |
Autor |
Wiadomość |
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 52 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2009-12-27, 20:55
|
|
|
a jaka srednice ma mocowanie kierunku?? te uchwyty sa na 22mm, ale mysl przednia - dzieki za podpowiedz |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-12-27, 21:01
|
|
|
ten drugi jest na średnice 22 mm, lub jeden cal. Wyjmujesz wkładkę. Mocowanie ma 22 mm. Pomiar z przed minuty |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 52 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2009-12-27, 21:12
|
|
|
witek1965 napisał/a: | ten drugi jest na średnice 22 mm, lub jeden cal. Wyjmujesz wkładkę. Mocowanie ma 22 mm. Pomiar z przed minuty |
jaka wkladke?? wiec pasuje idaelnie - |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-12-27, 21:30
|
|
|
wkładka jest wewnątrz, spójrz na fotke, jak ja wyjmiesz to pasuje wtedy na kierę 1"
http://moto.allegro.pl/it...niwersalny.html
Jak wybierasz się do Żywca to kup mi taki uchwyt. Za uchwyt zwracam kase rzecz jasna, rurkę masz gratis za fatygę. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 52 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2009-12-27, 21:59
|
|
|
witek1965 napisał/a: | wkładka jest wewnątrz, spójrz na fotke, jak ja wyjmiesz to pasuje wtedy na kierę 1"
http://moto.allegro.pl/it...niwersalny.html
Jak wybierasz się do Żywca to kup mi taki uchwyt. Za uchwyt zwracam kase rzecz jasna, rurkę masz gratis za fatygę. |
niestety do Zywca sie nie wybieram; szkoda, bo powiem szczerze nie mam pojecia skad wykombinowac taka rurke |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4880 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-12-28, 11:09
|
|
|
spining napisał/a: | (...) bo powiem szczerze nie mam pojecia skad wykombinowac taka rurke |
W sprawach rurki należy rozmawiać z Guciem, który opanował do perfekcji produkcję masztów... |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
Gucio68
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 670 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-12-28, 13:18
|
|
|
Pokazuje Klik na fotkę i będzie duża
|
_________________ Gucio68 pozdrawia :-)
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-12-28, 22:43
|
|
|
spining, Ja mam jej 3 m. jak sie spotkamy kiedykolwiek to ci przywiozę. Mije plany to po Żywcu Zaniemyśl, Grunwald. Mogę też wysłać potrzebna długość, ale czy koszt wysyłki przewyższy wartość samej rurki |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
marcinC180
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2011-04-08, 20:57
|
|
|
odkurzę trochę temat - mam już flagę, metrowy maszt z rurki fi10x0,6mm nierdzewnej z przyspawanym gwintem M10x1,25. (od razu powiem że uchwyt kupiłem uniwersalny do lusterek i ten rozmiar gwintu nie pasi, musiałem przegwintować - koszt gwintownika 38zł + 34zł za rączkę).
Czekam na orła na końcówkę i tylko mi zostało, mości Panowie, wykoncypować: czym zablokować flagę żeby w dół nie zjeżdżała a przy tym żeby była "obrotowa"?
Podrzućcie jakiś pomysł. |
|
|
|
|
Grzegorz Anis
Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 1069 Skąd: Chelm
|
Wysłany: 2011-04-08, 21:58
|
|
|
marcinC180 napisał/a: | czym zablokować flagę żeby w dół nie zjeżdżała a przy tym żeby była "obrotowa"? |
PETERS ma patent, powiem że się sprawdza, nic nigdzie nie ucieka. |
_________________ Organizator V meetingu "WILD EAST" Drag Star
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-04-08, 22:00
|
|
|
marcinC180 napisał/a: | czym zablokować flagę żeby w dół nie zjeżdżała a przy tym żeby była "obrotowa"? |
U dołu oring gumowy, a u góry?????? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Grzegorz Anis
Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 1069 Skąd: Chelm
|
|
|
|
|
WADERA
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączyła: 04 Mar 2009 Posty: 3454 Skąd: Jankeska/Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-09, 05:26
|
|
|
no wlaśnie mam ten sam problem, choć chyba nie do rozwiązania, ale skoro PETERS wie |
_________________
|
|
|
|
|
marcinC180
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2011-04-09, 06:18
|
|
|
Dawid Z., na górę "nabiję" orla wkręcanego
10039998_4335_m.jpg
|
|
Plik ściągnięto 11541 raz(y) 6.86 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-04-09, 11:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-04-09, 07:18
|
|
|
Sprawa jest bardzo prosta i nie jest to żaden nowy patent , U góry wkręcana kulka a u dołu ruchomy pierścień ze śrubką kontrującą na ampul ,która wchodzi w pierścień (na zdjęciu jest inna ,ale maszty jeszcze nie były dokończone i wypolerowane). Ważną rzeczą jest to aby ta część flagi którą naciągamy na maszt była odpowiednio dopasowana do grubości masztu. Parę osób z forum widziało te maszty ,kilku je używa ,więc sami ocenią czy ten "patent" działa. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2575 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-04-09, 07:52
|
|
|
Ja dół blokuję gumowym oringiem, a górę chromowanym uchwytem meblowym w formie kulki. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
marcinC180
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2011-04-10, 12:16
|
|
|
PETERS, napisz z czego wykombinować taki pierścień z kontrą - przegrzebałem dwie piwnice i dwa garaże i nie znalazłem? |
|
|
|
|
stiko
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 301 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-04-10, 13:22
|
|
|
pręt z kwasówki Ø 18 plus tokarz i tokarka |
_________________ Nadmierna Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie się.
|
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-04-10, 14:12
|
|
|
Dokładnie tak jak napisał stiko, ,później tylko przewiercić otwór i nagwintować . |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-04-10, 18:21
|
|
|
Ok. to teraz z innej beczki. Mam 1 maszt i 2 flagi (forumową,regionalną) i chcę je obie na 1 maszt powiesić może macie jakąś koncepcję.?? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
|