|
KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE |
Autor |
Wiadomość |
bremi
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67 Dołączył: 05 Wrz 2016 Posty: 97 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2022-01-01, 18:29
|
|
|
z cechami USA ,a nie dopuszczonymi do ruchu w Polsce. |
_________________ zawsze szerokości |
|
|
|
|
bartek19933
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020 Posty: 24 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2022-01-02, 12:28
|
|
|
Widzę, że niezła dyskusja rozgrzała
A co myślicie o reflektorach LED dostępnych na Allegro np: LINK DO AUKCJI? Niby opinie dobre, ale czy świeci chociaż tak dobrze, jak oryginalny reflektor?
Jeszcze chodzi mi po głowie pozbycie się tylnego błotnika z lampą i zastąpienie go specjalną blaszką (chyba sam bym ją wystrugał) z lampą LED. Zdjęcie podglądowe w załączniku.
IMG_20220102_122320.jpg
|
|
Plik ściągnięto 12 raz(y) 482.54 KB |
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2022-01-02, 14:21
|
|
|
Mam takie , świecą w miarę nieźle , ale czy perfekcyjnie , tego nie wiem nie sprawdzałem . Jadąc w nocy przy dużym ruchu , nikt mi nie mrugał , że go oślepiam . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2022-01-03, 14:23
|
|
|
SATURIAN, masz całkowitą rację. Diagnosta na naszej stacji był chyba przewrażliwiony, lub niedouczony, a ja gamoń jeden, dałem się zrobic w ............
Cytat: | 26) Stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy po dniu 30 czerwca 1976 r. oraz motocykla wyposażonego w światła mijania z żarowymi źródłami światła oraz modułami LED. W motocyklach dopuszcza się stosowanie symetrycznych świateł mijania
z żarowymi źródłami światła oraz modułami LED. Dodatkowo, w motocyklach o pojemności skokowej silnika > 125cm3, mogą być
zastosowane światła symetryczne wyposażone w wyładowcze źródła światła. |
jak najbardziej ma zastosowanie do lamp amerykańskich, mimo iż nie ma tam homologacji E ( juz nie dopytywałem, czy w tej kwestii jest jakieś porozumienie itd)
co do kierunkowskazów to obowiązuje barwa - żółta samochodowa
co do świateł postojowych to obowiązuje - barwa biała, a dla motocykla biała lub żółta samochodowa w ilości 1 lub 2. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
bremi
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67 Dołączył: 05 Wrz 2016 Posty: 97 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2022-01-03, 16:55
|
|
|
tak , ok ale lampa motocyklowa to też światła drogowe at muszą być asymetryczne i to zapewnia klosz z homologacją E- |
_________________ zawsze szerokości |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2022-01-03, 17:01
|
|
|
Witek , |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2022-01-03, 22:21
|
|
|
bremi napisał/a: | ale lampa motocyklowa to też światła drogowe at muszą być asymetryczne | włącz drogowe i sprawdź czy są asymetryczne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
bartek19933
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020 Posty: 24 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2022-01-25, 17:42
|
|
|
Witajcie ponownie. Doszedł do mnie właśnie między innymi (żarówki) wkład WESEM 13811, o którym wspominałem wcześniej.
Ktoś wie jak to wymienić ? Po odkręceniu oryginalnej lampy w tylnej jej części znajdują się elementy metalowe, które "sterują" wysokością świecenia żarówki. Są też miejsca (w szarym plastiku), gdzie te metalowe elementy są przytwierdzone subkami do specjalnych miejsc w oryginalnym kloszu. Wystarczy odkręcić ten metal, wkład wyjdzie razem z tym szarym plastikiem pod spodem i wymienić klosz czy inaczej to wygląda ?
Oryginalny tył lampy wygląda tak jak TUTAJ .
Natomiast zakupiony wkład WESEM wygląda TAK
EDIT: Czy ktoś wie, dlaczego do kostki z światłami drogowymi idą aż dwa kable żółte w zielone paski ? Do masy też idą dwa, ale wyczaiłem, że to masy od kierunkowskazów. |
|
|
|
|
bartek19933
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020 Posty: 24 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2022-03-13, 15:17
|
|
|
Szukam informacji jak wyjąć piny z kostki dochodzącej do przerywacza w XVS 650. Mam przerywacz do LEDowych kierunkowskazów i słabo wchodzą nowe dorobione przewody, przez co wypadają z tej kostki. Chciałbym wyjąć te piny z kostki i zaizolować dobrze, żeby nie wypadały i żeby nie było zwarcia . Istnieją takie piny z blaszką, które trzymają je w takich kostkach, ale tam takich nie widzę i nie wiem gdzie to trzyma, że nie da rady wyjąć .
Ps: Wkład reflektora z powyższego posta okazał się zbyt duży. Pewnie pasuje do wersji Classic, w Custom jest mniejszy, zwróciłem. Dodatkowo spreparowałem światła pozycyjne adaptując je od TIRa w postaci obrysówek . |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|