opona czy główka ramy |
Autor |
Wiadomość |
teper
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 787 Skąd: Pacew
|
Wysłany: 2020-07-24, 07:37
|
|
|
To, że dokreciles to nie znaczy, że łozysko główki ramy jest dobre.
Jeśli opony ok to ja bym stawiał na łozysko u mnie tak było choć wydawało mi się, że łozysko jest ok a jak rozebrałem to kulki się rozbiegły po garażu. |
_________________ If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-07-24, 13:52
|
|
|
macko77 napisał/a: | 80mph (120-130 km/h) to nie jest prędkość światła |
Ja to uważam za granicę komfortu na czoperku. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2020-07-24, 22:56
|
|
|
Sugeruję sprawdzić czy moto trzyma ślad. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
macko77
Model: MS1300
Rocznik: 2012
Dołączył: 27 Maj 2020 Posty: 17 Skąd: London
|
Wysłany: 2020-07-25, 02:11
|
|
|
pyra
Cytat: | Nie słyszałem o fabrycznej wersji cruiser, była tourer | Masz rację, to ja pomieszałem nazewnictwo i jest to tourer.
Co do szyby to nie jest ona regulowana tylko da rady ją lekko pochylić tyle co pozwolą otwory na śruby mocujące. W mocowaniu jest to może 2-3mm ale szczyt szyby wędruje przód-tył około 5cm.
Dzisiaj testowałem jazdę z szybą w środkowym położeniu i nie ma różnicy. Poprzednie moto miałem Suzuki VL800 i tam główka ramy była skręcona dość mocno, nie pamiętam dokładnie wartości ale pamiętam, że mnie ręka bolała przy dokręcaniu krótkim kluczem do tylnego amortyzatora. W teraźniejszym motorku tę śrubę jakbym dobrze złapał to pewnie bym mocniej dokręcił ręką niż to co powinno być.
Może jednak rozejrzę się za nowymi łożyskami a wcześniej sprawdzę ustawienie tylnego koła.
remol71
A co do granicy komfortu to masz 100% racji ale mimo wszystko przy tych prędkościach moto powinno jechać jak po sznurku. U mnie ten problem zaczyna się przy około 100km/h (troszkę ponad 60mph)
IMG_8954 (Copy).jpg
|
|
Plik ściągnięto 10 raz(y) 469.44 KB |
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2020-07-25, 08:46
|
|
|
Już wiem biały pas na oponie
A na poważnie, zdejmij szybę i sprawdź, efekty.
Nie słyszałem aby ktoś zmieniał łozysko główki.Sam zrobiłem ok 50 tys km, większość po drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, czyli nie najlepszej jakości.
Choć wyjatki , jak najbardziej są możliwe. |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
tomboj
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 3038 Skąd: Bełżyce (LUB)
|
Wysłany: 2020-07-25, 08:55
|
|
|
Proponuje udostępnić moto innemu właścicielowi MS 1300 lub doświadczonemu motocykliście. Niech się przejedzie i wypowie swoje zdanie. Może Ty zbyt wiele oczekujesz od tego typu motocykla. |
_________________
|
|
|
|
|
macko77
Model: MS1300
Rocznik: 2012
Dołączył: 27 Maj 2020 Posty: 17 Skąd: London
|
Wysłany: 2020-07-25, 11:54
|
|
|
tomboj
Może to jest najlepsze rozwiązanie?
Dziękuję, powalczę jeszcze trochę z tym i dam znać co wyszło. |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-07-25, 12:30
|
|
|
tomboj, Ale tam mają ruch lewostronny. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
tomboj
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 3038 Skąd: Bełżyce (LUB)
|
Wysłany: 2020-07-25, 13:28
|
|
|
Jaki problem manetki zamienić. |
_________________
|
|
|
|
|
macko77
Model: MS1300
Rocznik: 2012
Dołączył: 27 Maj 2020 Posty: 17 Skąd: London
|
Wysłany: 2020-07-25, 19:10
|
|
|
Kurdę, nie zamieniłem manetek to pewnie jest powód mojego preoblemu. |
|
|
|
|
|