YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: ciecio
2020-05-02, 14:33
xv1900stratoliner-gaśnie
Autor Wiadomość
AriM66 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 54
Posty: 6
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-05-01, 23:34   xv1900stratoliner-gaśnie

Witam, przygotowuję swoją xv1.9 do sezonu po zakupie, wymieniłem płyny, przewody paliwa, podciśnienia, filtry, wymyłem zbiorniki, świeczki, przewody wn, itd. ustawiłem na waku przepustnice, 0 błędów. ale po przejechaniu nastu kilometrów na wolnych obrotach ( dojazd do skrzyżowania) gaśnie. napięcia oporności kody błędów wszystko jest jak w serwisów-ce, może ktoś z Was miał taki problem, w internecie znalazłem że xv1,9 mają tą dolegliwość ale nie znalazłem infor. jak ją zlokalizować i usunąć, proszę o pomoc.
_________________
Arim66
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Posty: 1684
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2020-05-02, 07:50   

Ze 2 lata temu kumpel miał taką przypadłość w swoim, pomogło czyszczenie filtra paliwa który jest w zbiorniku pod dupą kierowcy, ewentualnie sprawdz jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
benan 


Model: MS1900
Rocznik: 2009
Posty: 150
Skąd: DSW
Wysłany: 2020-05-02, 08:10   

Ktoś tu kiedyś opisywał podobny problem - przyczyną bylo mikropęknięcie pompy paliwa
_________________
Był XVS 1100- był XV 1700 Midnight Star Silverado - jest XV 1900 Stratoliner
 
 
AriM66 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 54
Posty: 6
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-05-02, 09:53   

witam wszystkich, do swojego zapytania o gaśnięcie xv1900 strato nie dodałem, że wymieniłem filtr paliwa (są wymienialne, oczywiście nie oryginał, można dopasować koszt 12 zł), pompa jest szczelna, ciśnienie ok, zbiorniki czyste, itd teoretycznie zrobiłem wszystko krok po kroku od zbiorników po hamulce wy serwisówki i "lalka" gaśnie podczas zatrzymywania.
_________________
Arim66
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5256
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2020-05-02, 19:21   

Odpowietrzenie zbiornika, na pewno działa ? Sprawdzałeś ?
_________________
Bo droga jest celem
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 42
Posty: 767
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2020-05-03, 02:13   

2 lata z tym walczylem. a raczej z niekompetencja mechanikow. u mnie to byla jedna z prostszych rzeczy. jalowe obroty tego silnika wg instrukcji powinny byc na pozionie ~950. u mnie bylu ~200rpm nizsze. u Trygrysa bylo podobnie. "pokrecil srubka" i przeszlo.
_________________
Support Your Local 18
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 63
Posty: 1546
Skąd: warmia
Wysłany: 2020-05-03, 11:08   

Potwierdzam w "całej rozciągłości" lol
Kombinowałem z filtrami i czyszczeniem wszystkiego co się dało i..lipa. Pod lewą pokrywą gdzie dochodzą linki od rolgazu jest śrubka regulacji obrotów (na linkach) maźnięta czerwoną farbą , około pół obrotu załatwi sprawę - najlepiej na ciepłym silniku.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Renesco 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Posty: 3
Skąd: UĆ
Wysłany: 2020-07-05, 12:59   

Cześć.

Mam od niedawna dokładnie ten sam problem jak opisane poniżej.

Motocykl gaśnie przy spadku obrotów np. wciśnięciu sprzęgła. Zauważyłem natomiast tendencję, że dzieje się to najczęściej w trasie przy dłuższej jeździe na stałych obrotach (ostatnio zrobił mi taki numer na przejeździe kolejowym).
Dodam że u mnie obroty lekko falują na luzie ale nie zawsze.

Wymontowałem wczoraj pompę paliwa ale pęknięć nie widzę natomiast filtr był nieco zabrudzony. Postaram się jeszcze zrobić test ciśnienia pompy.

Wcześniej w tym roku był robiony duży przegląd włącznie z wymianą świec.

@ Tygrys i Spajk77, macie może jakąś fotę gdzie znajduje się ta śrubka? możę to załatwi problem.
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 63
Posty: 1546
Skąd: warmia
Wysłany: 2020-07-06, 05:44   

Z lewej strony z boku cylindrów masz pokrywę linki gazu pod nią wchodzą , jak ją zdejmiesz to zobaczysz śrubkę . Musisz zerknąć od tyłu motocykla . Z pompą lepiej nic nie kombinuj , gdyby brakowało ciśnienia nie pojechał byś na tym sprzęcie - na bank..
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Renesco 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Posty: 3
Skąd: UĆ
Wysłany: 2020-07-07, 22:50   

Dla pewności. Czy chodzi o któreś z tych elementów? https://imgur.com/a/7A6bRsT

Zaczynam się również zastanawiać czy może to mieć coś wspólnego z temperaturą?
Może jakiś czujnik ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta