YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ubranie dla DS 1100
Autor Wiadomość
heyway 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Posty: 14
Skąd: Szwecja
Wysłany: 2020-01-29, 21:50   Ubranie dla DS 1100

Ludkowie drodzy, poszukuje namiarow na firmy, w ktorych moglbym dozbroic swojego draga, najlepiej w polnocno-zachodniej Polsce.
Chodzi o miejsce, gdzie moglbym umowic sie, podjechac i poprzymierzac - na dzisiaj w planie sa owiewki i spacerowki. W przyszlosci milo byloby miec fajne, bulgoczace wydechy, kufry, i pewnie cos jeszcze strzeli do glowy.
Mysle o owiewce memphis shades, ale widzialem je tylko w ofercie Lidora. Przedzwonie wypytac, ale moze ktos robil podobne zakupy i moze skierowac w sprawdzone miejsce.
Edit: a moze ktos podpowie gotowe rozwiazania. Mam 185 cm wzrostu, potrzebuje owiewki, nad ktora bede widzial droge, ale wiatr nie urwie mi glowy. Dzisiaj przetestowalem nowe moto, zalozona szyba sprawdza sie do setki, w kasku jest znacznie glosniej niz bylo bez szyby ale nie ma jakichs specjalnych sensacji. Za to przy 120-130 nie slychac wlasnych mysli a przy okazji lbem targa jakby ktos nim w noge probowal grac. Kierownica tez dziwnie szarpalo na boki, ale to mogl byc efekt silnego wiatru
 
 
Gandalf 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 44
Posty: 89
Skąd: OL-WA
Wysłany: 2020-01-30, 08:40   Re: Ubranie dla DS 1100

heyway napisał/a:
Za to przy 120-130 nie slychac wlasnych mysli a przy okazji lbem targa jakby ktos nim w noge probowal grac. Kierownica tez dziwnie szarpalo na boki, ale to mogl byc efekt silnego wiatru


Trzy razy, na dwoch rożnych motocyklach przymierzałem się do szyby, ktora by jednocześnie:
- nie zasłaniała drogi
- kierowała strumień po za kask, a nie na niego
- nie wprowadzała wibracji na kierownicy
... koniec końców zdecydowałem sie na jazdę bez przedniej szyby ;D

Jedyne rozwiązanie, ktore spełnia cześć z tych rzeczy (nadal pozostają wibracje) to dodatkowy deflektor , jednak wygląda to nie za specjalnie na tego typu motocyklach. To moje spostrzeżenia, ale może ktoś ma bardziej pozytywne doświadczenia w tym temacie :nie_wiem:
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5217
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2020-01-30, 13:41   

Szyba na wysokość brody. Deflektory, też robią robotę.
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Misin1 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Posty: 204
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2020-01-30, 16:24   

Rafnor75 na alledrogo z okolic Czarnkowa. Szyby co prawda nie ma ale pozostałe rzeczy kupowałem u niego bezpośrednio z "podwórka".
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 54
Posty: 6267
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2020-01-30, 16:50   

Wzrok mam ponad szybą więc mniemam, że szybę mam na wysokości brody lub nosa. Głową nie telepie, wibracji nie ma a przed insektami i nie tylko skutecznie chroni.
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
 
heyway 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Posty: 14
Skąd: Szwecja
Wysłany: 2020-02-03, 14:15   

Po pomiarach szyby i facjaty wychodzi mi, ze owiewka moze byc spokojnie dluzsza o 10 -15 cm. Trzeba bedzie ruszyc zaskorniaki. Pytanie jest takie - nie moge zidentyfikowac posiadanej szyby, nie ma zadnych oznaczen. Zakladam, ze kupujac nowa, musze kupic rowniez zestaw do montazu, czy moze jest to jakos ustandaryzowane i daloby sie wukorzystac posiadane mocowanie do nowej szyby?
_________________
DS 650 Classic, DS 1100 Classic
 
 
tomboj 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Posty: 2942
Skąd: Bełżyce (LUB)
Wysłany: 2020-02-03, 14:24   

Pytaj tu: https://www.mgg.com.pl/
Wysyłasz starą szybę z okuciami, prosisz żeby wykonali ileś tam cm wyższą. Po kilku dniach cieszysz się jazdą z nową szybą.
_________________

 
 
heyway 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Posty: 14
Skąd: Szwecja
Wysłany: 2020-02-03, 19:54   

Dzieki panowie
_________________
DS 650 Classic, DS 1100 Classic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta