|
KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE |
Autor |
Wiadomość |
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3068 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2019-04-20, 08:47
|
|
|
Znalazłem. Zacznij czytać od http://www.yamaha-dragsta...EAczyk&start=60
Nie wiem jak działa, na jakiej zasadzie działa tu przekaźnik przerywacza. Drzewiej bywało że był to styk element bimetalowy który nagrzewał się i schładzał. I im większy prąd płynął to szybciej się nagrzewał i migacze szybciej migały. I podejrzewam że tak u mnie się stało - buzer zmniejszył impedancję i spowodował zwiększenie prądu / zmniejszenie czasu nagrzewania bimetalu. O ile taki przekaźnik tu jest.
[ Dodano: 2019-04-21, 08:13 ]
... bo pomyślałem aby np. wpiąć jakiś regulowany rezystor aby zwiększyć impedancje układy kontrolka + brzęczyk i doprowadzić do stanu wyjściowego przed ingerencją.
brzeczyk1.gif
|
|
Plik ściągnięto 6346 raz(y) 4.12 KB |
brzeczyk.gif
|
|
Plik ściągnięto 6375 raz(y) 3.64 KB |
|
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
tomaxcr
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: kościerzyna
|
Wysłany: 2019-09-24, 21:04
|
|
|
u mnie pojawił się problem, otóż lewy kierumek działa tył i przód ale nie kontrolka w licznki (myślałem że źaróweczka spalona ale dobra się okazało) a jak włącze prawy o kierunki nie świecątylko sama kontrolka, pomiary na prawym kierunku gniazda kontrolki daja wartości do max 8 V, proba na samym aku. jakies sugestie??
bardzo ciekawe, na załączonym silniku migacze działaj ok, a kontrolka na liczniku była tylko nóżka odgięta, ciekawe nie rozumiem czemu , no i przy okazji bezpiecznik spaliłem od kierunków
[ Dodano: 2020-01-15, 22:54 ]
witajcie, troche ugrzązłem z tematem awaryjnych pierwsza rzecz nie moge znależć schematu kierunków do mojego motorku, te co mam z manuala sie nie zgadza bo mam przerywacz 5 pin i nigdzie nie moge znalezc jak jest podłaczony. chciałbym po pierwsze zamienic zarówki na ledy i załozyc awaryjne, wiem ze zaruwek nie musze zmieniac w sumie ale wtedy musze dołozyc przekaznik. zatem
1. schemat kierunków xvs 1100 2003 us - podłaczenie przerywacza 5 min
2. jaki przerywacz na 5 pin pod ledy (nr obecnego to 066500-4660 denso)
dzieki za pomoc
Po mału przegryzam się przez temat
dotyczy wersji us gdzie przerywacz ma 5 pinów bo posiada wersje samokasowania
schemat juz mam ewidetnie trzeba szukac pod kodem v-star bo niunia zza oceanu, ale dalej brakuje typu przerywacza do ledow
kolejna podpowiedz
do oryginalnego przerywacza mozna wlutowac rezytor i nie tracimy kasowania sie kierunków albo przerabiamy i podlaczamy do kostki z mostkiem, albo podpinamy przerywacz pod led na 2 pin ale wtedy chyba tez tracimy kasowanie. trudne to
1. https://www.youtube.com/watch?v=eL_jWtRPCow
2. https://www.youtube.com/watch?v=B7hmee8LQAY
3. https://www.youtube.com/watch?v=kRIB2pf0He0
i co teraz chyba wlutowanie rezystora i podpiecie awaryjnych
[ Dodano: 2020-01-15, 23:02 ]
co myślicie o wersji nr 1 ktoś próbował i jak rezystor 0.33 ohm moze zastapic 4 rezystory przy kierunkach?? |
|
|
|
|
bartek19933
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020 Posty: 24 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2021-12-11, 16:29
|
|
|
Cześć, posiadam Yamahę V-star 650 z USA. założyłem sobie żarówki Dual Color LED w miejsce poprzednich żarówek kierunkowskazów. Jako, że w pojazdach z USA często kierunkowskazy świecą się słabym światłem jako pozycyjne to wymyśliłem sobie, że wymienię żarówkę na taką z białą pozycją i będą one działać jako światła do jazdy dziennej.
W tym momencie moje światła do jazdy dziennej świeca się po włączeniu zapłonu, a po uruchomieniu silnika włączają się automatycznie światła mijania - co jest niezgodne z przepisami. Powinny świecić albo światła do jazdy dziennej, albo mijania/drogowe.
Jak rozwiązać ten problem? Standardowy przekaźnik dedykowany dla świateł mijania nie zadziała, bo tam podłącza się światła pozycyjne, a moje pozycyjne to właśnie dzienne. Natomiast jeśli podłącze mijania to dzienne faktycznie znikną, ale po włączeniu drogowych znowu zaczną działań.
Co by tu poradzić? Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-12-11, 16:55
|
|
|
Jeździj i nie zawracaj sobie tym głowy . Większość z nas tak ma . Nie mów tylko , że kominy też masz fabryczne , czyli bardzo ciche |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
bartek19933
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020 Posty: 24 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2021-12-11, 18:10
|
|
|
Ano mam ciche i mi to pasuje .
Czuję, że w takim stanie diagnosta może nie podbić przeglądu - te białe ledy świeca dość mocno - każda z tych żarówek LED świeci tak, jak zwykła 21 Watowa żarówka. W standardzie światło pozycyjne świeci z mocą tylko 8W, więc jest różnica. |
|
|
|
|
marek_c4
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59 Dołączył: 11 Lip 2020 Posty: 247 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: 2021-12-11, 18:21
|
|
|
bartek19933 napisał/a: | ... Czuję, że w takim stanie diagnosta może nie podbić przeglądu .... |
To może na czas wizyty u diagnosty po prostu odłączyć |
_________________ LwG ze Swarzędza
Maruś
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2021-12-11, 22:14
|
|
|
Zacznijmy od rego, że pytasz jak tu w zgodzie z przepisami załączać niedozwolone przepisami oświetlenie. A dlaczego niedozwolone ?, bo niehomologowane.
Każda lampa ma homologację, ale w zestawieniu ze źródłem światła, a te jest ścieśle określone w warunkach homologacji. Nie jest nim zastosowany owych Dual Color LED.
bartek19933 napisał/a: |
W tym momencie moje światła do jazdy dziennej świeca się po włączeniu zapłonu, a po uruchomieniu silnika włączają się automatycznie światła mijania | coś tu panie kolego jest nie tak. U mnie po włączeniu zapłonu z automatu włączają się światła mijania i pozycyjne. I tak jest w amerykanach. Ale o tym później.
bartek19933 napisał/a: | Jako, że w pojazdach z USA często kierunkowskazy świecą się słabym światłem jako pozycyjne | kolejna nieścisłość - kierunkowskaz w amerykanach musisz traktowac jako lampę zespoloną. W lampach kierunkowskazów jest żarówka dwuwłókowa , jedno włókno świeci jako kierunkowskaz, bardzo wyraźnie i tylko wtedy kiedy załczysz je włącznikiem kierunkowskazów a drugie jako światło pozycyjne, włączajace się od razu po włączeniu zapłonu.
Identycznie jak w tylnej lampie, pozycyjne cały czas plus tablica (To to samo źródło światła), stopu wtedy kiedy nacisniesz klamke lub dźignie pedału hamulca.
Jak nie chcesz mieć problemów, które Cię nurtują, to wypnij jeden przewód od świateł pozycyjnych w lampkach kierunkowskazów, kup sobie wkład od skody 105, odejdzie ci kolejny problem, światła synchronicznego, tam jest miejsce na żarówkę pozycyjną i podłącz odłączony przewód do niej i masz jak książka pisze. Bez DRL, które sobie zrobiłeś. Ale rozumiesm, że chcesz mieć te DRL.
Albo wykorzystaj ten przewód jako dzienne i pozycyjne, używając przekaźnika zwierno rozwieranego np. 12V 30/40A zwierno rozwierny 4120
Światła mijania mogą się świecić razem z pozycyjnymi, natomiast nie mogą ze światłami DRL, które sobie zrobiłeś wstawiając mocne LED.
Natomiast światła DRL mogą świecić się ze światłami pozycyjnymi jak najbardziej, więc przekaźnik zwierno rozwierny załatwi sprawę zapewne. W momencie jak włączysz światła mijania, dzienne i pozycyjne niestety też, się odłączą. Tylko w jakim celu mają w ogóle świecić w takim razie ?
Wszyscy łamiemy przepisy, chcąc żebyśmy byli na drodze widoczni. Jeżeli dodatkowe oświetlenie będzie homologowane, to problem jest mniejszy, natomiast przy niehomologowanym źródle światła występuje już większy problem. Ty zastosowałeś niehomologowane i tym się zbytnio nie martwisz ? tylko tym jak je włączyć w zgodzie z przepisami ?
Jeżeli Twoje światła mijania zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, to znaczy, że albo sam zamontowałeś automatyczny włącznik świateł, który reaguje jak napięcie wzrośnie powyżej 13,X Volta (już nie pamiętam ile ), czyli jak zacznie ładować "alternator", albo ktoś to zrobił i o tym nie wiesz.
Ja również sobie takie coś zaserwowałem, bo chwila nieuwagi i po akumulatorze. Tylko jaki sens jest na tą chwilę jaką potrzeba na odpalenie, żeby świeciły się DRL ?
https://www.mpartner.com....ing-p-1109.html
jeżeli trzeba, to załóż dwa, ale nie sądzę, żeby trzeba było. Możesz również te DRL podłączyć całkowicie osobnym zasilaniem.
Masz kilka wariantów, coś wymyślisz. Najlepiej zamontuj dwa światła przeciwmgłowe led z homologacją i masz problem z głowy. Beda palić się razem z mijani, natomiast co najwyżej grozi ci mandat za nieuzasadnione użycie, czyli np. w warunkach dobrej widocznośći. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
bartek19933
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020 Posty: 24 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2021-12-24, 09:48
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Zacznijmy od rego, że pytasz jak tu w zgodzie z przepisami załączać niedozwolone przepisami oświetlenie. A dlaczego niedozwolone ?, bo niehomologowane.
Każda lampa ma homologację, ale w zestawieniu ze źródłem światła, a te jest ściśle określone w warunkach homologacji. Nie jest nim zastosowany owych Dual Color LED. |
Tak, masz rację. Żarówki Dual Color LED wstawiłem dla testów, zobaczyć jak to będzie wyglądać. Lubię takie "Restomody" czy "Sleepery", gdzie pojazd wygląda na w miarę standardowy, a jest wyposażony w nowoczesne zdobycze technologii.
Na tyle mi się ten patent zx DUAL Color LED spodobał, że postanowiłem, że zostaje. Tym bardziej, że kierunkowskaz jest lepiej widoczny niż oryginalnie
witek1965 napisał/a: |
kolejna nieścisłość - kierunkowskaz w amerykanach musisz traktowac jako lampę zespoloną. W lampach kierunkowskazów jest żarówka dwuwłókowa , jedno włókno świeci jako kierunkowskaz, bardzo wyraźnie i tylko wtedy kiedy załczysz je włącznikiem kierunkowskazów a drugie jako światło pozycyjne, włączajace się od razu po włączeniu zapłonu.
Identycznie jak w tylnej lampie, pozycyjne cały czas plus tablica (To to samo źródło światła), stopu wtedy kiedy naciśniesz klamke lub dźwignie pedału hamulca. |
Działa to dokładnie tak, jak mówisz.
witek1965 napisał/a: | Jak nie chcesz mieć problemów, które Cię nurtują, to wypnij jeden przewód od świateł pozycyjnych w lampkach kierunkowskazów, kup sobie wkład od skody 105, odejdzie ci kolejny problem, światła synchronicznego, tam jest miejsce na żarówkę pozycyjną i podłącz odłączony przewód do niej i masz jak książka pisze. Bez DRL, które sobie zrobiłeś. Ale rozumiesm, że chcesz mieć te DRL.
Albo wykorzystaj ten przewód jako dzienne i pozycyjne, używając przekaźnika zwierno rozwieranego np. 12V 30/40A zwierno rozwierny 4120.
Światła mijania mogą się świecić razem z pozycyjnymi, natomiast nie mogą ze światłami DRL, które sobie zrobiłeś wstawiając mocne LED.
Natomiast światła DRL mogą świecić się ze światłami pozycyjnymi jak najbardziej, więc przekaźnik zwierno rozwierny załatwi sprawę zapewne. W momencie jak włączysz światła mijania, dzienne i pozycyjne niestety też, się odłączą. Tylko w jakim celu mają w ogóle świecić w takim razie ?
Wszyscy łamiemy przepisy, chcąc żebyśmy byli na drodze widoczni. Jeżeli dodatkowe oświetlenie będzie homologowane, to problem jest mniejszy, natomiast przy niehomologowanym źródle światła występuje już większy problem. Ty zastosowałeś niehomologowane i tym się zbytnio nie martwisz ? tylko tym jak je włączyć w zgodzie z przepisami ? |
Ten wkład od Skody 105 z miejscem na żarówkę pozycyjną będzie pasował do obudowy lampy Drag Stara? To by była właśnie dobra opcja, żeby dołożyć żarówkę pozycyjną do reflektora przedniego.
Rozwiązałbym to w taki sposób za pomocą przekaźnika: skoro światła mijania automatycznie zaświecają się po włączeniu silnika, a jeden z pinów przekaźnika daje i tak napięcie wtedy, jak nie ma zasilania w pinach sterujących to podłączyłbym te światłą właśnie pod ten pin. Z zasady działania przekaźnika jeśli włączyłbym światła DRL moje (wtedy zastosowałbym włącznik 0/1 w przypadku DRL) to odłączyłoby wtedy mijania - takie połączenie by mnie satysfakcjonowało. Włączone światła DRL moim włącznikiem - odcięte zasilanie świateł mijania przez przekaźnik, wyłączone światłą DRL - przekaźnik włącza światła mijania. Wszystko tak, jak w przypadku podłączenia do samochodu, ale podłączenie na odwrót .
witek1965 napisał/a: | Jeżeli Twoje światła mijania zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, to znaczy, że albo sam zamontowałeś automatyczny włącznik świateł, który reaguje jak napięcie wzrośnie powyżej 13,X Volta (już nie pamiętam ile ), czyli jak zacznie ładować "alternator", albo ktoś to zrobił i o tym nie wiesz.
Ja również sobie takie coś zaserwowałem, bo chwila nieuwagi i po akumulatorze. Tylko jaki sens jest na tą chwilę jaką potrzeba na odpalenie, żeby świeciły się DRL ? |
Motocykl zakupiony od firmy sprowadzającej je z USA. Sam niczego nie montowałem (oprócz ładowarki do tel ), nie zauważyłem również nigdzie żadnego modułu sterującego światłami (a może gdzieś jest ukryty?). To mój pierwszy motocykl i myślałem, że tak właśnie to działa w oryginale. Przekręcam kluczyk - świecą pozycyjne, włączam silnik - włączają się mijania (przełącznik mam tylko mijania/drogowe). Po wyłączeniu motocykla z przycisku światła mijania nadal świecą, gasną dopiero w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję 0.
witek1965 napisał/a: | Masz kilka wariantów, coś wymyślisz. Najlepiej zamontuj dwa światła przeciwmgłowe led z homologacją i masz problem z głowy. Beda palić się razem z mijani, natomiast co najwyżej grozi ci mandat za nieuzasadnione użycie, czyli np. w warunkach dobrej widocznośći. |
Takie światłą również chciałbym zamontować, żęby poprawić widoczność drogi po zmroku. Miałem tę nieprzyjemność jechać po zakończeniu sezonu po ciemku (czego przeważnie unikam) i jakość oświetlenia drogi nie byłą zbytnio zadowalająca. Jakieś raduy, aby poprawić widoczność po zmroku? Może zarówka typu "Night breaker" polepszyłaby sprawę ? Coś tego typu: KLIK, ewentualnie coś takiego (chyba najlepsza, ale najdroższa): KLIK
Edit:
Tak to wygląda aktualnie u mnie (jeszcze przed zmianą przerywacza): YOUTUBE |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2021-12-27, 02:42
|
|
|
bartek19933 napisał/a: | Ten wkład od Skody 105 z miejscem na żarówkę pozycyjną będzie pasował do obudowy lampy Drag Stara? | inaczej bym ci nie proponował. Sam mam zamontowane. bartek19933 napisał/a: | otocykl zakupiony od firmy sprowadzającej je z USA. Sam niczego nie montowałem (oprócz ładowarki do tel ) | no to sam nie wiem. U mnie tak było, więc żeby nie rozładować aku, zamontowałem sobie taki włacznik. Może w XVS 650 jest inaczej, ale dlaczego tak miałoby być
Nie polecę nikomu świadomie żarówek o zwiększonej mocy. Jeśli lustro w lampie jest z tworzywa, to może się stopic pod wpływem wiekszej temperatury. Natomiast żarówki o zwiększonej jasności jak najbardziej, ale trzeba się liczyć z wcześniejszym zuzyciem.
bartek19933 napisał/a: | Tak to wygląda aktualnie u mnie (jeszcze przed zmianą przerywacza): YOUTUBE |
daj epo oczach |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
bartek19933
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020 Posty: 24 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2021-12-28, 17:51
|
|
|
Cytat: | inaczej bym ci nie proponował. Sam mam zamontowane. |
Poszperałem i dokładnie ten wkład nazywa się WESEM RE 13811, może komuś się przyda nazwa . Myślałem o dołożeniu jakichś dodatkowych świateł pozycyjnych z homologacją, ale ciężko o takie (chyba nikt nie kombinuje tak, jak ja).
Ten wkład do SKODY ma inną budowę od mojego amerykańskiego? Te europejskie oświetlają podobno bardziej prawą stronę, a te amerykańskie chyba wszystko po równo. Zdarzyło mi się jadąc w nocy, że ktoś "mignął mi długimi" jakbym go oślepiał. Być może to kwestia właśnie wkładu amerykańskiego (albo po prostu źle ustawione światło).
Cytat: | Nie polecę nikomu świadomie żarówek o zwiększonej mocy. Jeśli lustro w lampie jest z tworzywa, to może się stopic pod wpływem wiekszej temperatury. Natomiast żarówki o zwiększonej jasności jak najbardziej, ale trzeba się liczyć z wcześniejszym zuzyciem. |
Ta OSRAM 64193NB200 ma moc 55W/60W, więc mam nadzieję, że mi nic nie stopi .
Cytat: | daje po oczach |
Na żywo jest okej, bardzo ładnie świeci. To film i zdjęcia wychodzą tak, jakbym miał elektrownie w kierunkowskazach |
|
|
|
|
bremi
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67 Dołączył: 05 Wrz 2016 Posty: 98 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2021-12-28, 18:04
|
|
|
witam ,jesli na przeglądzie upierdliwy pan stwierdzi na kloszach oznakowania USA to nie zaliczysz .przeglądu |
_________________ zawsze szerokości |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2021-12-28, 23:28
|
|
|
bartek19933 napisał/a: | Ten wkład do SKODY ma inną budowę od mojego amerykańskiego? | no oczywiście. Jest zgodny z przepisami europejskimi, czyli asynchroniczny. Doświetla prawa stronę bartek19933 napisał/a: | Ta OSRAM 64193NB200 ma moc 55W/60W, więc mam nadzieję, że mi nic nie stopi . | taka to co innego. Miałem na myśli ta 75 W
bremi napisał/a: | jesli na przeglądzie upierdliwy pan stwierdzi na kloszach oznakowania USA | no własnie dtalego zaproponowałem wkład lampy od skody 105, produkcji polskiej Wesem. Homologowany. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-12-29, 09:45
|
|
|
Teraz chyba jest już dopuszczone oświetlenie symetryczne w motocyklach . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2021-12-29, 21:06
|
|
|
SATURIAN napisał/a: | Teraz chyba jest już dopuszczone oświetlenie symetryczne w motocyklach . | z naciskiem na chyba.
http://isap.sejm.gov.pl/i...O/D20162022.pdf
strona 59.
światła mijania inne warunki - ostatnia część tabeli
1) powinny być
asymetryczne i oświetlać
drogę po prawej stronie
na większą odległość niż
po lewej stronie26),
2) jeżeli światła mijania
wykorzystują jako źródło
światła moduły LED lub
strumień świetlny źródła
światła zastosowanego w
światłach mijania
przekracza wartość 2000
lumenów, to korektor
pochylenia reflektorów
pojazdu musi działać
automatycznie,
3) jeżeli strumień
świetlny źródła światła
zastosowanego w
światłach mijania
przekracza wartość 2000
lumenów, to urządzenie
do oczyszczania
reflektorów przednich
jest obowiązkowe.
No chyba, że jest gdzieś napisane inaczej to podaj źródło. Ja nie znalazłem, a kolo mi zagroził, że mi nie podbije następnym razem dowodu, więc za 65 zeta, po prostu to olałem i wymieniłem. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-12-30, 13:21
|
|
|
Witek , rzuć okiem na załącznik nr 6 , pkt. 26 , str. 69 . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2021-12-30, 18:30
|
|
|
SATURIAN, ja to czytałem. Diagnosta upierał się, więc nie chciałem polemizować nie mając pewności. Warto byłoby zapytać Krzysia Jadzi, ale on nie zagląda na forum. On jest z tego co zrozumialem diagnostą.
Pozwoliłem więc sobie napisać do ekspertów z PISKP. Jest duże prawdopodobieństwo, że masz rację, a ja się dałem w....ć. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-12-30, 18:46
|
|
|
Zobaczymy co odpiszą . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2021-12-30, 18:53
|
|
|
ano. O o lie odpiszą. Wysłałem do trzech , a co to szkodzi |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
bremi
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67 Dołączył: 05 Wrz 2016 Posty: 98 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2021-12-31, 15:00
|
|
|
Na ostatnim przeglądzie diagnosta (od kilku lat ta sama stacja)wyjaśnił że w momencie podbicia dowodu przy złych kloszach i w razie kontroli drogowej stacja może stracić koncesję to tyle .
Na pocieszenie byle jakiej pogody ,Portugalia w listopadzie. Wszystkiego najlepszego w nowym roku
2017lisbonaII 487.JPG
|
|
Plik ściągnięto 1 raz(y) 148.45 KB |
2017lisbonaII 525.JPG
|
|
Plik ściągnięto 5 raz(y) 150.65 KB |
2017lisbonaII 526.JPG
|
|
Plik ściągnięto 11 raz(y) 160.05 KB |
2017lisbonaII 531.JPG droga z Lisbony na capo da roca |
|
Plik ściągnięto 4 raz(y) 146.99 KB |
|
_________________ zawsze szerokości |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1600 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2021-12-31, 18:11
|
|
|
bremi napisał/a: | Na ostatnim przeglądzie diagnosta (od kilku lat ta sama stacja)wyjaśnił że w momencie podbicia dowodu przy złych kloszach i w razie kontroli drogowej stacja może stracić koncesję to tyle |
A jakie to są złe klosze ? |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|