YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Mały Przeciek
Autor Wiadomość
Orlanos 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 64
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2018-04-03, 20:10   Mały Przeciek

Witam,

Mam pewien problem, pierwsze jazdy po zimie wykazały delikatny wyciek w przednim cylindrze pod osłoną z przodu jak na zdjęciach. Nawiasem mówiąc nie znalazłem nigdzie co to za osłona...czy na zimno można ja odkręcić?
Jak myślicie to tylko uszczelka czy też - czego się obawiam - pękniecie ożebrowanej osłony cylindra - widać to tez na zdjęciach. Nie jestem pewien czy te rysy to pęknięcia czy też po prostu "wylewki" na odlewie i wina leży jedynie w uszczelce.

Miał ktoś z Was już taki problem?

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam

Orlanos

DSC_0109maly.jpg
Plik ściągnięto 42 raz(y) 492.67 KB

DSC_0113maly.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 459.39 KB

DSC_0111maly.jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 420.91 KB

_________________
Orlanos
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-04-03, 22:39   

Witam. Słuchaj cylindry w naszych moto sa identyczne i mozesz zalozyć przedni na tyl i na odwrót. Różnilo by sie tylko ułozenie napinacza łańcucha rozrządu. Więc jest to nic innego jak zwykla zaślepka w miejsce ktorej mozna wkrecic napinacz gdybys ten cylinder przemiescil ;) odkręć to sobie bez najmniejszego problemu. Bedzie tam deczko oleju ale nic zlego nie zrobisz. Weź kawałek gumy odrysuj na nim ten dekielek i wytnij. Uszczelka gotowa, a potem jak bedziesz chcial to sobie zamowisz oryginalna i jak dojdzie to wymienisz. Ale ta gumowa tez spelni swoja role. U mnie spelnia ;) Pozdrawiam
_________________
Jest Git
 
 
123mielony 


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 113
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2018-04-03, 23:03   

dzem napisał/a:
Weź kawałek gumy odrysuj na nim ten dekielek i wytnij.

Zwykła guma przy takiej temperaturze to raczej nie za bardzo się nadaje.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14532
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-04, 01:18   

123mielony napisał/a:
Zwykła guma przy takiej temperaturze to raczej nie za bardzo się nadaje.
jasne, że tak. Ponadto, zwykła guma nie jest olejoodporna. Momentalnie będzie po niej.
Kryngielit, to jest to co spełni zadanie bez ryzyka. Występuje w arkuszach o różnej grubości. sądzę, że 1 mm będzie miodnie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-04-06, 21:36   

rÓżne są materiały, które można było by tam zastosować. Wbrew złudzeniom tam nie ma zbyt wysokiej temp. 80-90 stopni to nie jest jakoś kolosalnie dużo. ja na gumie przejeździłem 150 km i wszystko było z nią dobrze. potem przyszedł oryginał i zmieniłem.
_________________
Jest Git
 
 
Orlanos 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 64
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2018-04-07, 19:23   

Dzieki za informacje ;-)

W poniedzialek jade do serwisu na przeglad przed sezonem wiec poproszę by przy okazji zalatali też ten dekielek ;-)
Paskudny jest tam dostęp do tej dalszej sruby - standardowy wygiety imbus (5) jest za duzy i nie da rady go nasadzic - wydech przeszkadza. Trzeba by go ciąć by sie udało wykrecic.

Pozdrawiam.
_________________
Orlanos
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group