|
Mały Przeciek |
Autor |
Wiadomość |
Orlanos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 30 Paź 2017 Posty: 64 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2018-04-03, 20:10 Mały Przeciek
|
|
|
Witam,
Mam pewien problem, pierwsze jazdy po zimie wykazały delikatny wyciek w przednim cylindrze pod osłoną z przodu jak na zdjęciach. Nawiasem mówiąc nie znalazłem nigdzie co to za osłona...czy na zimno można ja odkręcić?
Jak myślicie to tylko uszczelka czy też - czego się obawiam - pękniecie ożebrowanej osłony cylindra - widać to tez na zdjęciach. Nie jestem pewien czy te rysy to pęknięcia czy też po prostu "wylewki" na odlewie i wina leży jedynie w uszczelce.
Miał ktoś z Was już taki problem?
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
Orlanos
DSC_0109maly.jpg
|
|
Plik ściągnięto 42 raz(y) 492.67 KB |
DSC_0113maly.jpg
|
|
Plik ściągnięto 32 raz(y) 459.39 KB |
DSC_0111maly.jpg
|
|
Plik ściągnięto 47 raz(y) 420.91 KB |
|
_________________ Orlanos
|
|
|
|
|
dzem
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 13 Mar 2017 Posty: 29 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2018-04-03, 22:39
|
|
|
Witam. Słuchaj cylindry w naszych moto sa identyczne i mozesz zalozyć przedni na tyl i na odwrót. Różnilo by sie tylko ułozenie napinacza łańcucha rozrządu. Więc jest to nic innego jak zwykla zaślepka w miejsce ktorej mozna wkrecic napinacz gdybys ten cylinder przemiescil odkręć to sobie bez najmniejszego problemu. Bedzie tam deczko oleju ale nic zlego nie zrobisz. Weź kawałek gumy odrysuj na nim ten dekielek i wytnij. Uszczelka gotowa, a potem jak bedziesz chcial to sobie zamowisz oryginalna i jak dojdzie to wymienisz. Ale ta gumowa tez spelni swoja role. U mnie spelnia Pozdrawiam |
_________________ Jest Git |
|
|
|
|
123mielony
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 113 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2018-04-03, 23:03
|
|
|
dzem napisał/a: | Weź kawałek gumy odrysuj na nim ten dekielek i wytnij. |
Zwykła guma przy takiej temperaturze to raczej nie za bardzo się nadaje. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14532 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-04, 01:18
|
|
|
123mielony napisał/a: | Zwykła guma przy takiej temperaturze to raczej nie za bardzo się nadaje. | jasne, że tak. Ponadto, zwykła guma nie jest olejoodporna. Momentalnie będzie po niej.
Kryngielit, to jest to co spełni zadanie bez ryzyka. Występuje w arkuszach o różnej grubości. sądzę, że 1 mm będzie miodnie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
dzem
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 13 Mar 2017 Posty: 29 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2018-04-06, 21:36
|
|
|
rÓżne są materiały, które można było by tam zastosować. Wbrew złudzeniom tam nie ma zbyt wysokiej temp. 80-90 stopni to nie jest jakoś kolosalnie dużo. ja na gumie przejeździłem 150 km i wszystko było z nią dobrze. potem przyszedł oryginał i zmieniłem. |
_________________ Jest Git |
|
|
|
|
Orlanos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 30 Paź 2017 Posty: 64 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2018-04-07, 19:23
|
|
|
Dzieki za informacje ;-)
W poniedzialek jade do serwisu na przeglad przed sezonem wiec poproszę by przy okazji zalatali też ten dekielek ;-)
Paskudny jest tam dostęp do tej dalszej sruby - standardowy wygiety imbus (5) jest za duzy i nie da rady go nasadzic - wydech przeszkadza. Trzeba by go ciąć by sie udało wykrecic.
Pozdrawiam. |
_________________ Orlanos
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|