co robim sami |
Autor |
Wiadomość |
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2017-02-01, 18:16
|
|
|
Cytat: | a co najlepsze ona w ogóle bimbru nie pije ale natura robi swoje. |
No to tak jak ja , niby też nie piję a tyle cukru kupiłem |
_________________
|
|
|
|
|
misiek1971
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 27 Kwi 2012 Posty: 92 Skąd: CIEPIELÓW
|
Wysłany: 2017-03-24, 19:34
|
|
|
w serwisie w Radomiu wymiana oleju silnikowego, przekładniowego plus materiał regulacja pasa to szacunkowy koszt 700 zł |
_________________ Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś. |
|
|
|
|
tygrys
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
Wysłany: 2017-03-25, 14:59
|
|
|
Ja pie... ale nas kroją , ja to robię w 1 do 2 godzin i biorę stówkę + olej , filtry - za robotę to tyle przy ciężarówkach nie biorą co w tym radomskim serwisie. Dzisiaj robiłem przegląd z wymianą oleju i filtrów (oleju,powietrza,paliwa,paliwa w ogrzewaniu,) wymiana jednej końcówki na drążku poprzecznym , zbieżność , dociągnięcie łożyska w przednim kole w autobusie firmowym - dwóch ludzi , 4,5 h pracy 520 zł robocizna + 1.340 materiały. |
_________________ W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze. |
|
|
|
|
misiek1971
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 27 Kwi 2012 Posty: 92 Skąd: CIEPIELÓW
|
Wysłany: 2017-03-25, 16:57
|
|
|
jak włączą Warmię do Wa-wy to będę do Ciebie jeździł na te serwisy bo będę miał blisko |
_________________ Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś. |
|
|
|
|
tygrys
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
Wysłany: 2017-03-25, 19:32
|
|
|
misiek1971 nawet nie podejmą takiej próby - zapomnij z "Krzyżakami" tak się nie uda , my na "kiełbasę wyborczą" nie lecimy - szpek się liczy i golonka
Zapraszam do Wa-wy 150 km , spacerek po obiadku |
_________________ W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze. |
|
|
|
|
misiek1971
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 27 Kwi 2012 Posty: 92 Skąd: CIEPIELÓW
|
Wysłany: 2017-03-26, 11:51
|
|
|
dolicz moje 150 do Wa-wy i już jest wyprawa |
_________________ Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś. |
|
|
|
|
rafalbcom
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 38 Dołączył: 12 Maj 2016 Posty: 46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-27, 21:49
|
|
|
Ja tez ogarniam swoja lokomotywe sam, rzeczy ktore zrobiłem z bieżącej obsługi od kiedy ją kupiłem to:
Oleje, płyn hamulcowy klocki, filtr powietrza, swiece, naciag pasa i inne drobne przesmarowania i regulacje, jedno co robiłem wraz z mechanikiem to olej w lagach i łożys a głowki ramy i tylnego zawieszenia - zabraklo mi warunkow lokalowych.
Jak masz miejsce to rob grila wpadniemy z Tygrysem i ci serwis zrobimy |
_________________ XV 1900 Stratoliner S | 2007
Ex:
XVS 1300 Tourer | 2008
Junak M16 | 2010 |
|
|
|
|
misiek1971
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 27 Kwi 2012 Posty: 92 Skąd: CIEPIELÓW
|
Wysłany: 2017-03-29, 21:15
|
|
|
na razie dam im zarobić a może w przyszłości
[ Dodano: 2017-06-09, 12:12 ]
zapłaciłem za serwis 562 zł 20 robocizna resztę materiały a i na temat oleju zalali mi 10 w 40
[ Dodano: 2017-06-09, 12:14 ]
mam ostatnio problem z zerami oczywiście 200 a ostatni zamiast 250 wpłaciłem wpisowe na turniej 2500 |
_________________ Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś. |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3293 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2018-03-31, 12:24
|
|
|
Jak XV1900 wymienić olej?
Czy może ktoś opisać to w prosty sposób? ewentualnie zamieścić zdjęcia.
Podobno są 2 śruby spustowe.
Co do przeglądu w serwisie Yamaha, max co zapłaciłem za pełny przegląd z wymianami oleju silnikowego i w przekładni to niecałe 600 zł. Piszę to bo wcześniej wyczytałem, że Kolegę skasowali 700 zł za wymianę oleju. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
kusy
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 237 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-03-31, 23:06
|
|
|
Powiem krótko. Zadając takie pytania wnioskuję,że nie masz pojęcia o mechanice. Oprócz wiedzy potrzebujesz odpowiednich kluczy. Ogólnodostępna serwisówka wszystko opisuje.Jeżeli nie masz smykałki mechanika to sobie odpuść,ponieważ więcej zaszkodzisz niż pomożesz |
_________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT |
|
|
|
|
Ryszard1962
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 62 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 605 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-01, 01:20
|
|
|
kusy, i to są tzw.Święte Słowa popieram Twoje stwierdzenie w całej rozciągłości , można być dobrym jeźdźcem lecz serwis jeśli się nie ma pojęcia lepiej oddać fachowcowi , nic na siłę , nie każdy urodził się lekarzem medycyny |
_________________ Pozdrawiam
Rysiek
Do 2016r. Kawasaki VN1500 NOMAD
Od 2016r. Yamaha V Star 1100
Od 2017r. Yamaha Road Star 1600
|
|
|
|
|
DRAGON
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4441 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2018-04-01, 06:09
|
|
|
Merlin napisał/a: | Jak XV1900 wymienić olej?Co do przeglądu w serwisie Yamaha, max co zapłaciłem za pełny przegląd z wymianami oleju silnikowego i w przekładni to niecałe 600 zł. Piszę to bo wcześniej wyczytałem, że Kolegę skasowali 700 zł za wymianę oleju. |
Ja pierdziu. W Pilchowicach za wymianę oleju, filtra ( chromowany ), mycie filtra powietrza, całkowity przegląd przedsezonowy i naprawę lampy, zapłaciłem 380 zł. |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1714 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-04-01, 08:00
|
|
|
Merlin napisał/a: | Co do przeglądu w serwisie Yamaha, max co zapłaciłem za pełny przegląd z wymianami oleju silnikowego i w przekładni to niecałe 600 zł |
Merlin przyjedź do mnie zrobię ci to za 3.5 stówki |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
poldek
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 35 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 651 Skąd: Kozienice/WAW
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-04-01, 17:50
|
|
|
Czy ktoś z kolegów kontrolował lub ustawiał luzy zaworowe? W/g instrukcji trzeba to zrobić :-( |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3293 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2018-04-02, 08:00
|
|
|
poldek, dzięki
znalazłem podobny
https://www.youtube.com/watch?v=LcrbI4Dnfl4 |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
poldek
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 35 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 651 Skąd: Kozienice/WAW
|
Wysłany: 2018-04-02, 09:06
|
|
|
Mając podstawowe narzędzia wymiana oleju nie jest jakaś mega skomplikowana, a frajda z tego ze samemu mozna pogrzebać przy maszynie bezcenna. |
|
|
|
|
tygrys
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
Wysłany: 2018-04-02, 10:02
|
|
|
Przy zalewaniu oleju jest też jeden myk - trzeba zakręcić wszystkie trzy śruby spustowe Merlin napisał/a: | Podobno są 2 śruby spustowe. | oczywiście założyć też filtr i wlać około 2,5 - 3 litry oleju , zakręcić korek wlewu i odpalić silnik na około pół minuty , zgasić i ponownie odkręcić wlew dolewając resztę oleju. |
_________________ W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze. |
|
|
|
|
kusy
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 237 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-04-02, 10:31
|
|
|
poldek napisał/a: | Mając podstawowe narzędzia wymiana oleju nie jest jakaś mega skomplikowana, a frajda z tego ze samemu mozna pogrzebać przy maszynie bezcenna. |
Skoro jest to takie proste, to dlaczego nikt z was nie wspomniał o odpowietrzeniu kasatorów luzu? |
_________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT |
|
|
|
|
tygrys
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
Wysłany: 2018-04-02, 23:22
|
|
|
Nie trzeba tego robić "odpowietrzać kasatorów" . Pierwszy przegląd , po zakupie robiłem w serwisie w Toruniu , żeby właśnie nauczyć się to robić i wspomnieli mi chłopaki (wcześniej wiskacza dostali i info , że po naukę jestem) że producent zaleca odkręcenie tych śrubek na dole popychaczy , ale wyrazili się "żeby spuścić olej" i powiedzieli , że po tej operacji po uruchomieniu silnika przez chwilę stukają zawory (puste kasatory). Ja raz odkręciłem te śrubki przy wymianie i poleciało kilka kropel oleju , więcej tego nie robiłem , a przed tygodniem robiłem czwartą wymianę . |
_________________ W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze. |
|
|
|
|
|